SOCIAL MEDIA

let's talk about lingeries

18. februára 2019
Vydávam už tretí článok s týmto istým názvom a sama zo seba som normálne prekvapená. Nečakala by som, že na blogu budem toľko hovoriť o spodnom prádle. Je to však súčasť módy a nedávno som vám v článku o bielej a celkom priesvitnej blúzke, spomenula, že samotný článok o nejakom spodnom prádle môžete určite čakať veľmi skoro, pretože je to vec, ktorá musí dobre sedieť.

Dnes vám tento článok prinášam a okrem nejakých tých poznatkov, aké podprsenky si kupujem, vám prihodím aj nejaký ten tip na to, v akých obchodoch najčastejšie nakupujem. Nie všetky podprsenky zo všetkých obchodov mi totižto sedia.

Ako ste už asi z predchádzajúcich odstavcov pochopili, dnes sa ideme baviť na tému podprseniek. Myslím, že s nohavičkami takéto "nákupné" problémy nemá skoro nikto. V jednom, trochu staršom článku, som spomínala, že podprsenky nosím úplne v pohode a rada, pretože ma nikdy nijako netlačili alebo netlačia. Práve preto som sa nikdy nejako nestotožňovala s rôznymi "problémami", ktoré mali napríklad moje kamarátky, keď hovorili, že sa už nevedia dočkať toho, kým prídu domov a spodné prádlo zhodia zo seba.
Úprimne, mne by niekedy v podprsenke nevadilo ani spať.

Myslím, že za môj "dobrý vzťah" s podprsenkami môžem vďačiť vždy správnemu výberu. Nenosím podprsenky bez košíkov a ani braletky. Sama ich mám niekoľko doma, no vždy, keď sa obliekam, zvolím radšej klasickú podprsenku, ktorá košíky má. Zdá sa mi, že vytvaruje poprsie omnoho krajšie a lepšie, ako nejaké iné, ktoré žiadnu oporu nemajú.

Jednou z veľmi dôležitých vecí, ktorú pri výbere podprseniek dnes už nerobím, no už len čakám, kedy sa mi to nevyplatí a kúpim nejakú zlú, ktorá mi nebude sedieť, je tá, že by ste si mali podprsenku vždy kupovať v kamennom obchode. Jednoducho si ju vziať do rúk, poriadne si ju prezrieť a vyskúšať. Poslednou dobou nakupujem neustále cez e-shopy a nedávno som kupovala aj podprsenky. Všetky som však objednala z toho istého obchodu, odkiaľ objednávam väčšinu, a preto mi aj sadli a boli dobré. Aj napriek tomuto "risku" som si však povedala, že najbližšie si do obchodu zájdem a podprsenku si pozriem a vyskúšam. Nikdy totižto neviete, ako vám dané spodné prádlo sadne a či vám vôbec sadne.
Ak ste si podprsenku vyskúšali a sedí vám, vyskúšajte urobiť nejaké pohyby, ktoré robíte aj normálne. Zdvihnite ruky, jemne sa ohnite. Aj vďaka tomu zistíte, či vás niekde podprsenka nereže alebo neoškiera.
Rovnako sa pozrite, či vám poprsie dobre v podprsenke drží a či v nejakom tričku bude vyzerať dobre. Ak si totižto kúpite nejakú nevhodnú podprsenku, mohla by vám deformovať celý dekolt a to rozhodne nechcete.

Podprsenka by vám nemala byť ani príliš veľká, no takisto ani príliš malá. Mala by sedieť presne, a preto je dôležité podprsenky skúšať a stráviť v obchode aj dlhší čas.

Dôležitá je však rozhodne aj farba. Ako som v článku s bielou blúzkou spomínala, potrebovala som nejakú peknú telovú alebo čipkovanú podprsenku. Problémom však bolo to, že som nikde telovú podprsenku, ktorá by mala nejaké tie "dekorácie" nenašla, a tak som začala hľadať bielu. Tých bolo naozaj neúrekom a nakoniec som aj jednu, ktorú pravidelne pod priesvitnejšie oblečenie nosím, našla.
Musela som si nakúpiť konečne aj nejaké tie bledšie podprsenky, pretože doma mám samé čierne, asi dve červené a takisto aj nejaké tmavomodré, no nijaká z nich nebola tak bledá, aby som ju mohla nosiť pod priesvitnejší materiál.
Medzi také iné "funkcie", ktoré podprsenky môžu mať, sú napríklad ramienka na odopínanie alebo pogumovanie na stranách, aby sa nešmýkala. Osobne podprsenky bez ramienok nerada nosím. Neustále sa totižto zošmykujú a aj napriek nejakému tomu "lepidlu" alebo pogumovaniu dobre nedržia.

Posledné, čo vám spomeniem, sú obchody, kde nakupujem. Nedávno som si chcela objednávať podprsenky z Victoria's Secret. Hovorila som si, že to risknem a vyskúšam. Problém ani tak nebol v cenách podprseniek, za ktoré by som vyhodila naozaj dosť, ale skôr za poštovné a taxu, za ktoré by ste zaplatili asi viac, ako za celý nákup. Rozhodla som sa teda ostať pri nejakých tých obchodoch, ktoré máme tu a medzi tie najlepšie, kde sú podprsenky nielen pohodlné, ale takisto aj veľmi pekné, radím obchody H&M a Reserved. V týchto dvoch obchodoch som si vždy kúpila príjemné podprsenky, ktoré vyzerajú naozaj veľmi dobre a ceny za ne sú naozaj primerané. Vysoké čiastky ako pri Victoria's Secret si pripravovať nemusíte :D.

Ak máte nejaké obchody, kde radi nakupujete spodné prádlo, hoďte mi ich do komentárov! Veľmi rada vyskúšam aj nejaké iné obchody :)

5 komentárov :

  1. Super článok. Ja som tiež ten typ, ktorý má veľký problém pri kupovaní podprseniek. Ja rada chodím do H&M-ka alebo v poslednej dobe skôr Tenzenis pretože tam majú väčší výber čo sa týka čísiel. Ja osobne preferujem úplný opak a to sú bralety. Je to pre mňa pohodlnejšie a príjemnejšie ako normálne podprsenky a mám pocit že dnes všetky normálne podprsenky majú len push-up effekt, ktorý je nenávidím.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suhlasim avsak zeny s nadrozmernym. objemom maju trochu problemy. Vždy som zavidela kockam ktore si mohli dovolit krasne podprsenky. Ja poznam u nas jediný obchod s velkostou stanov s malym obvodom a bohuzial si nemozem vyberat ani farbu ani tvar. Jednoducho sa abnormalne veci musia brat take ake su... 😂. Takze sa vo vsetkych tych obchodoch ktore sa hrdia tym, že si u nich každý vyberie kazdy, iba usmejem, pokocham a padim kupit podprdu za 100 € ale zas, jedinu svojho druhu 😁😁😁

    OdpovedaťOdstrániť