SOCIAL MEDIA

who am I?

15. decembra 2017
Som introvert. To vie mnoho ľudí, ktorí ma poznajú a takisto aj niektorí z vás, ktorí už nejaký čas sledujú môj blog. Ja som to spomínala už niekoľkokrát vo svojich článkoch. Jednoducho to tak je, nezmením to.

Tým, že som introvert, však neznamená, že nechodím rada do spoločnosti alebo že nemám priateľov. To zas, odtiaľ potiaľ. Ja som skôr človek, ktorý má rád spoločnosť, veľmi rada chodím s babami niekam von, sadnúť si, trochu sa porozprávať. Niekedy však mám potrebu byť úplne sama. Vypnúť, nemyslieť na nič, na nikoho a byť jednoducho sama. Usporiadať si myšlienky, vydýchnuť, nabrať nové sily, premyslieť si každý jeden krok, ktorý urobím a pustiť sa do plnenia nových cieľov, ktoré chcem v živote dosiahnuť. 
Niekedy jednoducho potrebujem byť hore dlho do noci. Užívať si ten čas, kedy väčšina ľudí už spí, a uvažovať, ako budem vo svojom živote pokračovať. Aké rozhodnute urobím, čo zmením a čo nechám rovnaké. 
Niekedy je to pre mňa potrebné. Ak som totižto veľmi dlho v obklopení ľudí, som z toho unavená. Potrebujem vždy aspoň chvíľku, kedy ostanem sama, vypočujem si pesničky a popremýšľam. Pretože to som jednoducho ja. Niekedy potrebujem byť sama.
Milujem košele a táto ma úplne dostala! :) Preferujete aj vy košele, alebo radšej stavíte na klasické tričká/mikiny? :) 

7 komentárov :

  1. Mám to naprosto stejně - extrovertem dokáži být jen v přítomnosti mně známých a blízkých lidí :) A košilka je super!

    MIA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež to tak mám :) myslím si, že je nás viacej takýchto, ktorí občas potrebujú byť sami ale pritom milujú aj spoločnosť kamarátov :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som úplne rovnaká a veľmi sa mi páči ako si to vystihla, tú hlavnú myšlienku, že byť introvertom neznamená nemať rád spoločnosť alelen to, že potrebuješ čas pre seba:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Více nosím trička a mikiny, ale košile mám raději.
    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť