SOCIAL MEDIA

-Rosegal Christmas sales-

11. decembra 2017
Najlepšie nakupovanie je podľa mňa na internetových obchodoch. Práve ne e-shope Rosegal.com som našla krásne kúsky, ktoré sa určite oplatí zakúpiť si! Za skvelé ceny máte krásne kúsky, ktoré vás neomrzia a možno aj niekoho potešia, ak ich darujete :)
Ja som si vybrala pár kúskov, ktoré vám veľmi rada ukážem :)
A takisto nájdete krásne kúsky v sekcií "Christmas deals".
Bundy sú dôležitou časťou celej zimy. Práve nejaké zaujímavé si vždy rada kúpim, aby som tak trochu vynikla z davu. Prvá, modrá, je nezvyčajnej farby a vďaka tomu je taká "iná" :). Khaki farbu nosím veľmi rada a preto padol výber aj na druhú bundu.

Svetre sú kapitolou samou o sebe. Milujem ich a nosila by som ich každý jeden deň! Jemný, púdrovo-ružový sveter doma nemám, a preto ma tento zaujal. Rovnako aj dlhé svetre bez zapínania sú niečo, čomu dávam prednosť a určite by som si ich chcela zaobstarať čo najviac sa dá :)
Počas zimy ostávam aktívna a preto potrebujem nejaké dobré a najmä štýlové legíny, ktoré sa mi budú dobre nosiť. Tieto troje ma zaujali najviac :) 
Ako som už niekoľkokrát spomínala, košele a blúzky sú moji favoriti, ktorých nosím stále a veľmi rada :)

1 komentár :