SOCIAL MEDIA

photography

6. decembra 2017
Neviem ako vy, ale ja milujem fotografie. Keď som bola malá, nerada som sa fotila. Neviem. Nejako som sa tomu vždy vyhýbala. Neskôr, keď som dospela, som pochopila, že práve vďaka fotografiám si môžem uschovávať spomienky a spomínať tak na krásne časy, ktoré kedysi boli. Doma máme plné fotoalbumy fotografií. Teraz sa k nim pridali krásne fotografie s mojimi milovanými kamarátkami a kamarátmi, s ktorými mám krásne spomienky.
Vždy si pri pohľade na nejakú fotku viem vybaviť presný okamih, kedy bola odfotená, ako vznikla a aký príbeh nesie. Pretože u mňa každá fotka nesie nejaký príbeh, vďaka ktorému mi pred očami tieto fotografie ožívajú.

Nedávno som narazila na perfektnú stránku, Saal Digital, ktorá ponúka zaujímavé služby. Medzi tie patrí napríklad výroba vlastného fotoobrazu. Doma máme veľa vyvolaných fotografií, ešte z fotoaparátu, ktorý fotil na film. Máme doma aj fotoknihu, ktorú dostala moja maminka na narodeniny, no fotoobraz sme doma ešte nemali. Práve preto som túto službu aj využila a bola som neskutočne rada, že som tak urobila.
Práve takéto veci sú pre mňa omnoho lepšie darčeky, ako nejaké kupované. Nehovorím, že kupovaný darček nepoteší, no keď si človek dá záležať a spraví niečo takéto od srdca, toho druhého to poteší omnoho viac. Práve preto som si povedala, že to vyskúšam a dala by som to rodine (čiže mojej sestre, ocinovi a mamine) ako taký predvianočný darček.
Na stránke, ktorá je skvelo prehľadná, som si našla sekciu fotoobrazy. Tam som si vybrala materiál, z ktorého som fotoobraz chcela. Môj výber bol len tak na slepo, nevedela som, čo od akého materiálu očakávať. Zaujal ma najviac Alu-Dibond ButlerFinish. Klikla som na objednať a za pomoci online editoru som si vybrala veľkosť obrazu, akú som chcela, materiál, ktorý som spomínala a nakoniec aj fotografiu, ktorú som chcela. Na začiatku som si myslela, že to bude omnoho ťažšie, no všetko išlo veľmi rýchlo. Ak by ste si chceli spraviť viac návrhov, môžete si editor stiahnuť do PC/notebooku a jednoducho si to tam poukladať.

Pri objednávaní som si jednoducho videla, či je kvalita fotografie dobrá alebo či by som mala niečo zmeniť, po prípade vymeniť fotografiu. Vybrala som si fotografiu, na ktorej sme všetci štyria na výlete z minulého leta, keď sme boli v Starej Bystrici. Boli sme tu pozrieť slovenský orloj, ktorý je naozaj krásny a hneď by som sa tam vrátila. Okolie sa mi takisto veľmi páčilo a jednoducho som veľmi rada, že som si vybrala túto fotografiu. Cítim z nej šťastie a spokojnosť, ktoré z nej vyžarujú.
Po pár dňoch, zdá sa mi že tak do dvoch-troch, mi obraz prišiel. Normálne som sa čudovala, že to bolo také rýchle. Kvalita obrazu je naozaj perfektná, všetky detaily je perfektne vidieť. Tento materiál, ktorý som si vybrala ja je veľmi zaujímavý tým, že pod svetlom akoby sa leskol, svetlo sa na ňom "prelieva" a všetky farby sú veľmi výrazné a presné. Takisto ak prejdete rukou po obraze, cítite jemné vlnky, akoby bol fotoobraz nakreslený :)

S fotoobrazom som veľmi spokojná a viem, že toto nebola moja posledná objednávka! :) Už teraz plánujem, čo dám svojim blízkym urobiť najbližšie :)
A čo vy? Skúšali ste už niečo podobné? :)

4 komentáre :

  1. Nádherný nápad na darček, ja osobne takéto darčeky milujem :) Aj pre priateľa som si tento rok pripravila fotoknihu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fotografie jsou krásnou vzpomínkou! .) Miluju je a mám je úplně všude :D

    http://www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám od Saalu fotoknihu, to také není špatnáá věc, hlavně v době, kdy většina fotek se ukrývá na internetu.
    Je to pěkná vzpomínka.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ešte som nič podobné neobjednávala ale tvoj fotoobraz je naozaj krásny! :)

    Ann´s Life

    OdpovedaťOdstrániť