SOCIAL MEDIA

nude or smoky?

18. decembra 2017
Moje každodenné líčenie pozostáva z dobrého mejkapu, púdru, očnej linky, tieňov na obočie, špirály a občas aj nejakého rúžu alebo rozjasňovaču. Niekedy sa však stane, že veľmi rada stavím aj na očné tiene, ktoré ale veľmi často nepoužívam. Je to najmä z toho dôvodu, že s nimi neviem tak dobre narábať, ako by som chcela. Viem však, že stačí, aby som ich začala používať viac a nejako by som sa to naučila. Dnes mám však pre vás krásnu paletku, ktorá mi prišla z ElNino.sk a som z nej nadšená! Viem totižto, že ju určite využijem.
Paletka Makeup Trading Nude Or Smoky? má krásne farby, ktoré určite využijem. Túto značku som doma ešte nikdy nemala, a preto som nevedela, čo mám od očakávať. Začneme však od dizajnu, ktorý je jednoduchý, no práve vďaka tomu sa mi veľmi páči. Jednoduchá, čierna paletka nikdy ničím neurazí a môže aj pekne potešiť niekoho, komu ju darujete. 

Kombinácia farieb, ktorá sa v paletke nachádza je naozaj perfektná a skvelo sa mi hodí. Mám tieto farby vždy veľmi rada, a preto ich všetky využijem. V strednej časti paletky nájdete lícenku alebo to môžete použiť aj ako bronzer, pretože farby sú tmavšie. Vyzerajú skvelo a máte ich aj čím nanášať na pleť, pretože v strede sa nachádzajú tri štetce - aplikátory. Jeden je klasický, na očné tiene, druhý by som skôr povedala na precízne nalíčenie akoby liniek alebo do kútikov očí. A posledný, tretí aplikátor je vhodný napríklad na už spomínané lícenky. 
Na ľavej časti paletky nájdete očné tiene ladené do hnedej a béžovej farby. Nie sú príliš trblietavé a hodia sa napríklad na bežné nosenie. Béžové farby nosím aj počas dňa, takže viem, že sa dajú jednoducho skombinovať aj s oblečením a iným líčením. 

Na pravej časti paletky zas nájdete krásne trblietavé a tmavé farby, ktoré sa hodia skôr na večerné líčenie. Myslím, že tie využijem menej, no viem, že sa dajú skvelo skombinovať aj s inými tieňmi a vytvoriť tak perfektné líčenie :) 
Očné tiene vôbec neprášia a skvelo sa nanášajú. Sú sýte a vôbec nepadajú pod oči, takže sa nemusíte báť, že by ste s nimi mali nejaké problémy. Rovnako vydržia na očiach veľmi dlho. Ja som si ich nanášala ráno a perfektne vydržali až kým som neprišla domov. Bola som až prekvapená, že toľko vydržali.
Výhodou je aj zrkadielko, vďaka ktorému máte v jednej paletke úplne všetko - aplikátory, očné tiene a takisto aj zrkadielko. 
A čo vy? Aká je vaša obľúbená paletka? :) 
P.S.: Musím sa vám pochváliť aj s krásnym balíčkom, ktorý mi od ElNino.sk na Vianoce prišiel! :) 
Takýto balíček jednoducho vždy poteší! :) Ďakujem! :) 

1 komentár :

  1. Ja sa ešte nemaľujem keďže na to nemám poriadne roky. Mám 14. :D Ale paletka je krásna a aj balíček. :)

    Ann´s Life

    OdpovedaťOdstrániť