SOCIAL MEDIA

single

20. decembra 2017
Nedávno ma napadla taká zaujímavá téma. Nerada hovorím o svojom súkromí, no raz za čas niečo prezradiť nie je na škodu. Ako je to teda so mnou a so vzťahmi?
Úprimne povedané, niekto by sa mi určite zišiel. Niekto, koho by som mala po svojom boku. Niekto, na koho by som sa mohla spoľahnúť. Niekto, kto by cítil presne to isté, čo ja.
Bohužiaľ, nikoho takého som teraz nestretla. Teda.. aby sme boli úprimní, stretla. Ale viete ako to v živote chodí. Niekedy to jednoducho nevyjde, aj keď vy veľmi chcete.
Možno sa vám zdá, že o tom hovorím s ľahkosťou alebo s úsmevom na perách, no v skutočnosti to tak nie je. Keď niečo takéto nevyjde, trápi ma to, to je samozrejmé, no verím v to, že to tak jednoducho asi malo byť. Ak by to totižto malo byť inak, bolo by.


Aby som to povedala lepšie, som dosť citlivý človek, ktorý je plný emócií. Druhého človeka (či už to je rodina, kamaráti alebo niekto bližší) viem mať rada/ľúbiť naozaj z celého srdca, a preto ma sklamania častokrát bolia omnoho viac, ako niekoho iného. Naučila som sa však s tým žiť. Pred pár týždňami som dokonca pochopila aj to, že na veci jednoducho tlačiť nemôžem. Keď niečo nevychádza podľa mojich predstáv, jednoducho to musím nechať tak.
Teraz sa nachádzam v období, kedy jednoducho nechávam veci plynúť. Viem, že ma niekto skvelý v budúcnosti čaká, a tak si počkám, pretože radšej budem mať jeden dobrý a silný vzťah, ako desiatky povrchných, ktoré pre mňa ani vzťahmi nie sú :)
sweatshirt - Zaful.com
A čo vy? :)

5 komentárov :

  1. Bud rada, ze si citlivy clovek. DOkazes tak ovela viac prezivat radost, no aj smutok. A neboj sa, niekto pride a viem, ze je to klise ale pride, ked to budes najmenej cakat:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár! ❤️ Veľmi potešil 😊❤️

      Odstrániť
  2. Zajímavá myšlenka. Já se vždycky tak nějak melu mezi tím, jestli věci opravdu takhle "nechat jít" nebo radši bojovat, zasahovat a ovlivňovat...
    Kout světa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to aj ja. V tejto chvíli však viem, že som už bojovala dlho a je to zbytočné 😊

      Odstrániť
  3. Veľmi dobrý nápad na článok. :) A prajem ti aby si vo svojom živote stretla osobu, ktorá ťa bude toľko milovať ako aj ty ju :)) Určite ju nájdeš ;)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť