SOCIAL MEDIA

#BiggerChristmas

13. decembra 2017
Vianoce sa blížia míľovými krokmi a čo chvíľa sú už tu. Aj vy ste sa práve teraz zastihli, že stále nemáte všetky darčeky? Nemusíte sa báť, nie ste sami! Ja som doteraz nemala takisto skoro žiadne darčeky, no nakúpila som ich za jeden deň na internete. Aj vy môžete nájsť všetky darčeky, ktoré potrebujete pre svojich blízkych a nakúpiť ich veľmi jednoducho. Na Notino.sk nájdete všetko čo potrebujete a buďme úprimní, určite väčšinu z nás poteší nejaká kvalitná a dobrá kozmetika!


Heslom tohtoročných Vianoc, ktoré sú na Notino.sk, je  #BiggerChristmas čo znamená, že vďaka skvelý akciám a zľavám, ktoré tu nájdete, kúpite za nízke ceny perfektné darčeky pre svojich blízkych, ktorí budú určite veľmi nadšení. Vďaka nízkym cenám nakúpite aj omnoho viac darčekov a spraviť tak dvojnásobne veľkú radosť. 

Ja na Notino.sk nakupujem pravidelne a rovnako na tom sú aj Vianoce, kedy potrebujem kúpiť nejaké kvalitné, originálne a pekné darčeky nielen pre ženy (kamarátky, sestru či mamu) ale takisto aj pre mužov (môjho ocina či kamarátov). Práve tento e-shop je jeden z najlepších, pretože na ňom nájdete všetko od klasickej dennej kozmetiky, cez dekoratívnu až po doplnky na príslušenstvo na líčenie. 

Ak stále neviete, čo svojim blízkym kúpiť aj napriek tomu, že ste prezreli už mnohé stránky, mám pre vás pár tipov! :) Všetky darčeky som hľadala v kategórií "Darčeky"

Myslím si, že každá žena sa vždy poteší nejakému parfému. Práve tento od Chloe som už spomínala niekoľkokrát a musím povedať, že je naozaj perfektný! Doma som ho mala a práve pre pár mesiacmi som ho domíňala. Jemná, ženská vôňa ma okamžite očarila a po nejakej dobe sa k nemu určite veľmi rada vrátim.Takisto sa mi veľmi páči aj to, aký dizajn má. Mašlička ma vždy dokáže dostať! :)
Druhou vecou, ktorá nielen poteší, ale je aj veľmi praktická, je darčeková kozmetická sada. A keď je od Nivei, je to ďalšie plus! Väčšina z vás, ktorí ma sledujú už nejakú tú dobu vedia, že milujem značku Nivea, a že ju veľmi rada používam. Kvalitné výrobky, ktoré ponúka, mi vždy skvelo sadli :) Páve takáto darčeková sada môže byť pre ženu to pravé! 
Aj muži majú radi kozmetiku! A najmä vtedy, keď sa všetko toto týka parfumov či voňaviek. Ja svojmu ocinovi vždy veľmi rada kupujem voňavky, pretože viem, že ich má rád a používa ich každý deň. Viem však, že muži nepohrdnú nikdy ani kozmetickými sadami, ako napríklad táto od Old Spice. Dobrý sprchový gél alebo telové mlieko je proste niečo, čo by nemalo chýbať pod stromčekom žiadnemu mužovi. Pri darčekovej sade máte v jednom darčeku, ktorý dáte, hneď niekoľko produktov! A pritom darčekové sady majú perfektné ceny, nemyslíte? :) 
A čo vy? Už máte všetky darčeky? :) 

1 komentár :

  1. Já vůbec nevím co mám koupit svému příteli, jsme spolu už dlouho :D A co chceme nebo potřebujeme si koupíme během roku. Už mám sice nějaké maličkosti, ale musím to ještě dovymyslet. A kosmetiku se mi moc dávat nechce. Kdybych byla chlap a měla přítelkyni rozhodně by se mi dárky kupovaly lépe :D

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť