SOCIAL MEDIA

Students life

1. júna 2017
Keď tak uvažujem, mnohokrát tu spomínam aj školu, no nikdy som nepísala nejaké tie "zážitky", ktoré sa mi počas môjho štúdia stali. Keďže moja škola je päťročná, mám ešte jeden rok k dobru. V inom prípade by som teraz už maturovala a boli by to pre mňa tie najdôležitejšie dni. Namiesto toho mám teraz trochu viac času, pretože maturita prichádza pre mňa až o rok. Vďaka tomu sa už teraz však teším na moju stužkovú, ktorej prípravy sa pomaly už aj začínajú. Nejaké to oznamko a podobné veci, ktoré ste mnohí už zažili.
Za štyri roky, ktoré som už prežila na strednej škole sa toho udialo naozaj veľmi veľa. Okrem toho, že som si našla popri škole aj prácu z domu, našla som si perfektných priateľov, ktorí sú pre mňa ako rodina a viem, že sú to priatelia na celý život.
Každý nový rok mi priniesol niečo iné, niečo zaujímavé, nudné, ale aj perfektné. Prvý ročník bol ťažký pre každého. Aspoň ja si to myslím. Keď tak spätne uvažujem, je dosť vtipné, aké skupinky kamarátov boli a teraz sa navzájom ani nebavíme..
Keďže chodím na hotelovú akadémiu, niektoré veci na nej sú veľmi zaujímavé. Napríklad varenie, ktoré sme mali prvé tri roky. Robili sme naozaj veľmi chutné jedlá, na ktoré spomíname dodnes. Okrem toho akcie, na ktorých obsluhujeme dlho do rána sú niekedy na nevydržanie, no vždy si z nich odnesieme tie najlepšie zážitky a spomienky. No, napríklad také moje "opaľovanie" o jednej v noci niekde v školskom areáli (foto bude úplne naspodku :D ) Inak sme sa vždy dobre nasmiali a pomaly som si na celý ten systém zvykala. Asi najlepšie na všetkom je to, že končíme dva týždne pred samotným koncom školského roka, takže niekde v polovici júna. Dlhšie voľno naozaj prospieva, aj keď nemôžem povedať, že by sme sa počas školského roka nejako moc nadreli.
Zatiaľ je toto všetko a nabudúce možno toho viac! :)




 A moje druhé ja! :D
*(o jednej ráno)

14 komentárov :

  1. Perfect, stylish and so cute!
    Kisses

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Good luck on you dear :) I like your sweatshirt. So cuuuute :D

    trulyfionaa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. That sweater is so cute!

    http://brightdecember.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veru, študentský život môže byť zaujímavý. :) ja mám maturu až o dva roky :D inak krásny a cute sveter:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já už mám studentská léta za sebou dávno. Střední, potom vysoká a teď už jenom práce :-) kolikrát jsem si říkala, že bych se do školy nikdy nevrátila, ale ta bezstarostnost a mládí celkově... ráda bych se vrátila o pár let zpátky :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky mě čeká maturita příští rok, vůbec se na to netěším :( :D Tenhle článek je super, určitě bych si ráda přečetla víc takových :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. říká se, že přátelé ze střední školy jsou na celý život, vypadá to, že i u tebe to bude asi platit.:) Školu už mám naštěstí za sebou a teď bojuji s vysokou, nedokážu si představit 5 let na střední, ale na druhou stranu to zase o kousek prodlouží mládí a může to být přínosné.:)
    Pěkná mikča ;)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mikina je úžasná :D . Ja mám k dobru ešte dva roky, takže som veľmi zvedavá, čo život a stredná škola ešte prinesú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já jsem teda ráda že už mám maturitu za sebou, to čekání až to bude je příšerný :D Je super, že máš kolem sebe skvělý kolektiv, to je podle mě vždy nejdůležitější :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. brilliant !!!!!! cherishing long cardigans recently! I simply posted a touch of shopping post for fall too they are forever my top pick

    OdpovedaťOdstrániť