SOCIAL MEDIA

spring & summer perfume

17. júna 2017
Pri výbere vône chodím najradšej do parfumérií alebo do drogérií, kde si jednoducho všetky, o ktoré mám záujem môžem vyskúšať. Veľmi dobre viem, že každá vôňa vonia na každom úplne inak, a preto, aj keď vidím niekde zloženie voňavky, radšej si ju idem otestovať sama. Podstúpila som riziko a stavila som na objednanie voňavky cez internet, presnejšie z internetového obchodu ElNinoParfums.sk.


Túto vôňu som nemala vôbec vybranú a ani som o nej moc nevedela. Pred Vianocami (áno, dlhá doba) mi prišla veľmi pekná vianočná zásielka od e-shopu ElNinoParfums.sk ktorí mi poslali ten najkrajší a najvoňavejší krém na ruky, aký som kedy mala. Najprv som si hovorila, že ten obal je krásny, no tá vôňa to všetko predčila. Tak krásnu vôňu som ešte asi nemala a to si teraz naozaj nevymýšľam!
Keďže som si niečo na ElNino vyberala, v kategórií značky tohto krému som našla aj voňavky a rôzne parfumované olejčeky na telo. Hneď som preto zablúdila pohľadom aj na voňavku a uvidela som, že presne rovnakú vôňu, v akej je krém je aj vôňa! Presne v tej chvíli som hneď vedela, že táto voňavka bude moja. Inak sa mi omnoho ľahšie na tomto e-shope nakupuje aj vďaka tomu, že je úplne prekopaný, prerobený a ak chcete tak sa určite choďte pozrieť, pretože vyzerá super! :))
Keď mi prišla, hneď som vedela, že bude perfektná! Mala rovnaký obal ako krém. Fľaštička voňavky je jednoduchá. Presne takúto mám veľmi rada. Nepotrebujem niečo prekombinované. Hlavná vec je to, že bude vôňa pekne voňať :) A presne to sa aj stalo. Vôňa je naozaj veľmi krásna a jemná.
Vône sa pre mňa veľmi ťažko opisujú, ale pokúsim sa. Vôňa Frais Monde Cherry Blossoms je naozaj krásna a jemná. Je perfektná na jar a leto, pretože je kvetinová a nie je vôbec ťažká, takže sa cítite akoby ste vyšli zo sprchy. Aspoň ja sa tak cítim vždy, keď si dám nejakú podobnú vôňu. Dočítala som sa, že značka Frais Monde pochádza z južného Talianska, takže trochu tej talianskej vône určite čakajte! :)
Všimla som si, že vôňa už na sklade nie je, no určite nemusíte vešať hlavu! Na sekcii Frais Monde nájdete úplne všetky výrobky od tejto značky.

8 komentárov :

  1. Parfémy a parfémované oleje od Frais Monde sú jednoducho úžasné ❀ Moje najobľúbenejšie :) ♥

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám skúsenosť zatiaľ len s touto vôňou a krémom, no spokojnosť najvyššia! :)

      Odstrániť
  2. looks lovely!

    www.fancyfashioncastle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. This perfume look amazing!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Seems like a lovely perfume :) would love to try it.

    Homed: Life in Sugar & Spice

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám parfém a parfémovaný olejíček a za mě super!:) jak znám tuto značku, tak i tento parfém bude úžasný.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť