SOCIAL MEDIA

perfect summer tip: Dermacol!

15. júna 2017
Ahojte!
Dnes mám pre vás jeden článok s perfektným tipom na tri kozmetické výrobky, ktoré doma určite takto pred letom musíte mať!
Keďže s letom prichádza aj veľká starosť mnohých dievčat o ich postavy, s ktorými nie sú vôbec spokojné, mám pre vás jeden tip, ako si postavu vylepšiť za krátky čas. To, že je leto za dverami a s postavou sa už nič nedá spraviť nie je vôbec pravda! Dermacol prišiel s výrobkami, ktoré vám určite pomôžu :)



Problémy s celulitídou som nikdy nemala, takže neviem úplne presne, aké je to, no musím povedať, že niektoré časti tela by som určite veľmi rada spevnila. Pravidelne cvičím a viem, že keď sa sebe zamakám ešte viac, pomôže mi to. Problém však je v tom, že do leta to už moc nestíham, a preto som stavila na niečo, čo som si všimla len nedávno. V balíčku mi prišli tri výrobky, ktoré sú presne na tento problém!

Toto trio, ktoré je perfektné na spevnenie celého tela je najlepšie, ak používate spolu. Má to vtedy najlepšiu silu a o pár týždňov budete mať hneď aj perfektný výsledok. To, čo sa mne najviac páčilo bolo to, že každý výrobok, či už Spevňujúci telový balzam, Spevňujúce sérum proti celulitíde alebo Spevňujúci sprchový gél voňajú každé inak a rozdielne. Vďaka tomu mi z rovnakej vône potom nešibe, keď výrobky používam.

Telové mlieko vonia veľmi príjemne. V opisovaní vôní nie som veľkým odborníkom, no je to perfektný krém pre každé dievča či ženu, ktoré chcú mať spevnené niektoré partie tela a pritom chcú, aby krém dobre voňal.
Takisto sa mi aj veľmi páčia obaly všetkých troch výrobkov. Zlatá je veľmi zaujímavá pretože ju len tak nevidieť v kozmetických produktoch.

Ďalej tu je spevňujúce sérum, ktoré vyzeralo hneď veľmi zaujímavo. Má inú vôňu ako krém, no táto je tiež veľmi príjemná. Do pokožky sa má krúživými pohybmi jemne zapracovať. Po troch týždňoch by sa mali ukázať výsledky, no ja musím povedať, že po týždni každodenného používania som zaznamenala jemné zmeny. Pokožka bola akoby vypnutejšia a nebola úplne mäkká.
Ako posledné tú mám pre vás sprchovací gél, takisto spevňujúci. Veľmi sa mi páči to, že po nanesení na pokožku jemne pení, čiže to nie je len nejaký gél, ktorý dáte na pokožku a ani necítite, že by tam nebol. Okrem toho má krásnu vôňu a je tam cítiť zázvor. Ešte ráno, keď sa budím ho stále cítim na sebe z večera, kedy sa sprchujem. Je naozaj perfektný.

Všetky tieto tri produkty ma veľmi zaujali a určite ich budem používať ešte ďalšie dva týždne alebo až do spotrebovania. Sú naozaj veľmi príjemné a už po týždni som videla jemný náznak zmeny.
A čo vy? Skúšali ste niečo podobné niekedy? :) Ja sa priznám, že som mala od Dermacolu zoštihľujúci krém na brucho, no nejako som naň zabudla a používala som ho asi tri dni :D Na takéto veci som strašná, no teraz som si zaumienila, že na to nesmiem zabúdať! :)

9 komentárov :

  1. nice!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si vždycky něco takového koupím a pokud nemám hned postavu jako VS modelka, nadávám na to, co je to za zbytečný krám:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takto som na tom bola aj ja! :D Ale teraz, keď som to testovala na blog, povedala som si, že počkám :)

      Odstrániť
  3. Ooh I always like to try these kind of products :D

    trulyfionaa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jako doplněk ke cvičení a stravě fajn, bych asi i potřebovala :D cena prosím? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak ako taký doplnok je to skvelé :) Cenu som úplne zabudla dať do textu! Gél stojí okolo 9€ a sprchový gél okolo 3-4€ :)

      Odstrániť
  5. Používala jsem minulý rok, ale nevím, moc těmto produktům nevěřím. Ještě jsem neviděla, že by u někoo udělaly nějaké výrazné změny :D

    KIND TO YOURSELF

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že nejaké veľké výrazné zmeny ani netreba čakať. Ako doplnok k cvičeniu a zdravej strave je to však super na spevnenie :)

      Odstrániť