SOCIAL MEDIA

life lately

11. júna 2017
Viete, aké staré, sú tieto fotky? Sú ešte z minulého roku z leta a niektoré dokonca spred dvoch rokov! Síce som vedela, že ich na pamäťovej karte mám, pretože na ňu fotím a neustále ich tam vidím, no nejako som sa stále nedokopala k tomu, aby som ich upravila a hodila sem na blog. Vtedy, keď som ich odfotila som nemala čas na článok s random fotkami, tak som to nejako nechala len tak ležať. A preto o rok (pre niektoré fotky až o dva) tu pridávam tieto fotky, ktoré sú (aspoň ja si myslím), že celkom fajn a stoja za to, aby sa tu objavili :)

Táto fotka bola vytvorená ešte v júli 2015. Celá som bola natešená z nových krytov na iPad :)
 Divergenciou som žila celý rok 2015 a 2016: Milujem ten príbeh dodnes.

 Na tieto "tyčinky", ktoré boli naozaj perfektné mám recept prichystaný už dva roky, no stále nevyšiel. Možno raz.. o ďalšie dva roky, že by? :D
 Nejaké vecičky z dovolenky.

 Zaujímevé príchute žuvačiek, ktoré som u nás ani po tých dvoch rokoch nevidela. Kúpené na Korčuli v Chorvátsku :)

Ešte starý notebook, ktorý však už je u sestry a ja sa vytešujem z nového Macbooku :)
Musím povedať, že všetky fotky sú nakoniec spred dvoch rokov. Ani sama neverím, že je to tak dlho. Pamätám sa, akoby to bolo včera, keď som si len tak z ničoho nič povedala, že to idem odfotiť a začala som cvakať. Proste len tak, z ničoho nič. Neskutočné, že prešli odvtedy už dva roky..

10 komentárov :

  1. I really love this kind of update life posts :D
    Super interesting :D

    NEW YOUTUBE POST | MY VANITY TOUR :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Človek aspoň po tom vidí koľko vecí sa za ten čas stihlo zmeniť alebo nezmeniť :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fajne fotky :)
    Ta truhlička... mám moc ráda takový styl. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zy žluté žvýkačky byly u nás ve výprodeji v Tetě mám pocit.:D. Jinak také mám pár takových fotek.. člověk snadno zapomene, nebo si neuvědomí, že něco někde má.


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten čas letí a letí..ani si to nestačíme uvedomovať :D ja mám ešte tiež toľko starých fotiek, že neviem či ešte niekdy uvidia svetlo sveta :D a tie príchute žuvačiek sú teda zaujímavé! :D Divergenciu som aj vtedy zbožnovala ♥

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Great pics dear. ♥

    ZAFUL IS HAVING GIVEAWAY ON THEIR BLOG! YOU CAN GET 100$ TO BUY FROM THEIR SITE!
    https://zafulofficial.wordpress.com/2017/06/07/zaful-anniversary-giveaway-lucky-strike/

    You just have to write:
    BLOG: @lifella2
    Nickname : (write your name)
    I prefer: (choose what you like)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. neviem si pomôcť ale strašne milujem fotky kníh :D je to divné? probably :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť