SOCIAL MEDIA

Jimmy Joy - plenny shake

24. júna 2017
Niekoľko mesiacov dozadu ste si mohli na blogu prečítať recenziu na zaujímavé výrobky značky Jimmy Joy. Pred pár týždňami som dostala mail, či by som nechcela niečo vyskúšať znova, a tak som sa rozhodla, že by to nebolo na zahodenie. Zdravú stravu propagujem rada a ešte radšej nejaké výrobky, vďaka ktorým nemusíte ani počas veľmi rušného dňa ísť do rýchleho občerstvenia. Za pár minút máte jedlo hotové a chutí skvelo :)


S podobnými "náhražkami" jedla mám skúsenosti. Skúšala som MANU, ktorá mi takisto prišla a bola som s ňou spokojná. Vyskúšala som aj výrobky od tejto značky a takisto som bola spokojná. Nedajte sa však zmiasť. Nie je to žiadna diéta, pri ktorej "konzumujete" len tieto "shakes". Tieto nápoje nie sú určené na úplne každodenné pitie, majú slúžiť ako záchrana počas dní, kedy jednoducho nemáte čas sadnúť si a zjesť niečo na obed, pretože ste rozlietaní. Veľmi dobre takéto dni poznám a častokrát sa stane, že sa zastavím až večer, kedy jem svoj "obed".

Práve v takéto dni sa veľmi hodí nápoj, ako je tento. V jednej porcií nájdete bielkoviny, sacharidy a tuky v pomere, ktorý by ste mali nájsť v jednom plnohodnotnom a kvalitnom jedle. Chutia naozaj skvelo a majú príchute pre úplne každého.

Máte radi ovocné príchute? Určite vám skvelo sadnú príchute ako napríklad banán, jahoda či mango. Pre tých, ktorí majú radšej jemnejšie chute, vyberú si radšej čokoládu alebo vanilku. Okrem toho, keď sa pozriete na obaly, to vás jednoducho musí ťahať!
Nesmiem zabudnúť ani na ich perfektné tyčinky Twenny Bar! :) Minule som mala čokoládové a banánové, ktoré boli skvelé. Teraz mi prišli znova čokoládové a druhé sú vanilkové. Síce som zástanca čokolády a čokoholik, musím povedať,že tá vanilková je asi lepšia než čokoládová a to je čo povedať! :)



 A k tomu všetkému ešte perfektný šejker a odmerka :)
Poznáte túto značku a jej výrobky? :)

7 komentárov :