SOCIAL MEDIA

feel this moment

26. júna 2017
Niekedy, keď mám toho strašne veľa, ako napríklad dnes, mám chuť všetko vypnúť, ľahnúť si do postele a čítať knihu. Doma som už dva týždne a viete, koľko kníh som prečítala? Nula. Viete koľko strán som prečítala? Nula. Rovnako to je aj s antistresovými omaľovankami, pri ktorých som si sľúbila, že si ich určite vyfarbím. Rovnako to je aj s denníkom, do ktorého som si chcela písať aspoň niekoľkokrát do týždňa. No nič, nebudem sa tu sťažovať na nedostatok času, pretože seriály stíham pozerať s prehľadom :D

Dúfam, že máte krásne slnečné dni a užívate si ich naplno! :)
Plus, mám pre vás tip na krásne šatky, ktoré nájdete TU! :)




9 komentárov :

  1. krásne letné šatky:)

    http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne letné šaty, a áno, aj ja mám čas na seriály to je hlavné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nie je to veľmi môj štýl, ale tebe pristanú! :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. This is quite a beautiful piece. i love scarves, i love reading books, and i love bumming too. So, enjoy.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Very beautiful dress!

    Your daily inspiration and motivation on www.letucc.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. very nice dress.
    http://estates.uonbi.ac.ke

    OdpovedaťOdstrániť