SOCIAL MEDIA

travelling with Nivea

16. júla 2019
Milujem cestovanie.
Milujem ten pocit, deň pred dovolenkou alebo nejakým výletom, kedy máte v sebe taký akoby adrenalín alebo podobný pocit, tešíte sa na nové veci a rozmýšľate, čo všetko uvidíte.
Moc však nemám rada balenie. Nikdy poriadne neviem, čo si na seba vziať, čo znosím a bude sa mi hodiť a ako si vlastne pobaliť aj kozmetiku.
Z veľkej časti sa niekde na výletoch, dovolenkách alebo pri nejakom cestovaní skoro vôbec nemaľujem. Buď sa mi nechce, nemám čas alebo jednoducho nejako nemám potrebu. Preto to mám pri balení kozmetiky ešte horšie, pretože nikdy neviem, či to vlastne všetko využijem.

A preto, už pred pár rokmi som začala robiť jednu vec, ktorou bolo, že vždy, keď mi prišiel nejaký balíček, v ktorom boli rôzne vzorky alebo menšie balenia, odkladala som si ich a následne som ich používala vždy vtedy, keď som mala ísť niekam preč. Vždy sa to veľmi oplatilo a ak som mala náhodou nejakú menšiu nádobku (napríklad micelárnu vodu) a celú som ju minula, fľaštičku som si nechala a na druhýkrát som si ju len doplnila.

Nedávno mi však prišiel balíček Nivea s cestovnými baleniami výrobkov, ktoré sú naozaj takou nutnosťou (aspoň pre mňa), ktorú musím vždy pri sebe mať. Veci ako micelárna voda, dezodorant, šampón a podobne.
Poďme sa teda pozrieť spoločne na to, čo v tomto balíčku všetko bolo.
Začnem teda takým základom, ktorý v lete nesmie chýbať a tým sú krémy/oleje na opaľovanie a po opaľovaní. Ako som na začiatku leta hovorila, že doma žiaden opaľovák nemáme, posledné dni sa ich nazhromaždilo rovno niekoľko, no môžem povedať, že jedným z najlepších, ktoré doma používame už roky, je opaľovací olej od Nivea. Keď som bola menšia, mala som radšej klasické mlieka, pretože oleje sa mi zdali moc mastné a nemala som rada ten pocit na ich pokožke. Dnes ich však preferujem omnoho viac, pretože majú skvelý efekt na zhnednutie pokožky, sú vodeodolné, dobre sa nanášajú, pretože majú aplikátor na striekanie a sú tak vhodné aj na citlivejšiu pokožku od slnka.
Presne tento olej, ktorý mám ja má ochranu SPF 30, vďaka čomu pekne ochráni, no zároveň aj podporí opálenie. Doma mám totižto aj 50-ku, ktorá je však celkom silná a myslím, že v mnohých prípadoch pokojne naozaj stačí 30-ka.
Nesmiem zabudnúť ani na to, že olej je suchý, nie je zbytočne príliš mastný, pokožku hydratuje, krásne vonia a skvelo sa s ním pracuje. (V čase vydania tohto článku sa opaľujem niekde pri mori a môžete si byť viac ako istí, že v mojej ružovej plážovej taške je olej so mnou - na instagrame bude aj dôkaz :D)
Po opaľovaní a sprche, kedy zo seba dám dole všetku soľ, je dôležité dať si nejaký krém, ktorý pokožku bude hydratovať a takisto ju aj upokojí. Priznám sa, že každý rok máme nejaké krémy po opaľovaní, v tom je expert moja mamča, ktorá vždy nejaké pokúpi, ale zdá sa mi, že od Nivei sme ešte nemali. Práve preto sa veľmi teším na tento, ktorý okrem hydratácie podporuje aj opálenie a predlžuje ho. Myslím, že asi veľká väčšina ľudí túži byť krásne opálených a túži, aby im to opálenie aj vydržalo. A presne v tomto vám mlieko po opaľovaní Nivea pomôže.
Myslím, že som už v nejakom článku v tomto roku spomínala, že je pre mňa veľmi dôležité starať sa o pleť počas dovolenky. Posledné roky som mala vždy menšiu nádobku od nejakej značky, kde som predtým mala micelárnu vodu, ktorú som však už odpoužívala. Vždy som nejako krkolomne preliala micelárku z veľkej do malej fľaštičky a cestovala som. Úprimne, keď idete niekam na týždeň alebo dva a nemaľujete sa nejako veľa alebo vôbec, fakt vám netreba 400 ml veľkú micelárnu vodu so sebou ťahať.
Nivea má však perfektné riešenie pre milovníkov cestovných balení ako som napríklad ja. Micelárna voda MicellAIR, ktorú pravidelne používam aj v klasickom veľkom balení, má aj takéto menšie zlaté balenie s veľkosťou 100 ml. Je to dostatočne veľké balenie, jednoducho sa prepravuje a fakt úplne stačí.
Micelárna voda inak perfektne pleť vyčistí a je vhodná aj na citlivú pleť, ktorá je napríklad spálená od slnka.

Keď sa večer niekam ide, je potrebné, najmä v tomto teple, dobre voňať. Často so sebou na dovolenku neberiem veľké parfumy alebo nejaké voňavky a mám pri sebe len dezodorant. Človek vždy krásne vonia od opaľovacích krémov a od toho mora. Tento dezodorant od Nivea Black&White,  ktorý takisto pravidelne používam aj počas bežných dní vo veľkom prevedení, si beriem so sebou na dovolenku. Perfektné malé prevedenie, ktoré skvelo hodíte aj do kabelky, keď len tak idete do mesta.
Plus, nerobí žiadne škvrny na oblečení a krásne vonia!
Ďalej sa presunieme na ďalšie dôležité kúsky, ktorými sú šampón na vlasy. Tieto maličké prevedenia si beriem so sebou na dovolenku k moru, kde si vlasy umývam šampónom tak dva-trikrát počas celého pobytu. Vlasy sú totižto celkom unavené od slnka a slanej vody, preto ich vždy prepláchem len vodou (sladkou) a nechám ich prirodzene vysušiť. Mám však krátke vlasy a nejako mi nevadí, ak majú trochu soli v sebe. Moja sestra, ktorá má však krásne dlhé vlasy si ich umýva častejšie. Mne však úplne vystačí malé prevedenie šampónu Hairmilk, ktorý je takisto ošetrujúcim šampónom. Keď so sebou nechcete brať masky a olejčeky, určite stavte na šampón, ktorý je ošetrujúci a o vlasy sa dobre postará.
Taká menšia vložka. Ak rozmýšľate nad nejakým klasickým šampónom, ktorý by bol pre vlasy skvelý, krásne voňal a rovnako aj zanechával vlasy krásne, určite stavte na micelárny šampón od Nivea. Neviem, či je to novinka, no ja som ho len nedávno uvidela v drogérií, hneď som ho vzala a zamilovali sme si ho doma všetky tri baby :) 

Sprchový gél je takisto nutnosť. Malé prevedenie je skvelé najmä na kratšie výlety, kedy sa potrebujete zbaliť do maličkej tašky. Ja si ho beriem, no nepodelím sa s nikým v rodine, pretože tento je jedným z mojich najobľúbenejších, ktoré doma používame :D Ošetrujúci sprchový gél je to, čo potrebujete najmä na dovolenku pri mori, kedy je pokožka citlivá.

A čo je najdôležitejšie každý jeden deň? Hydratácia! A to nielen zvnútra v podobe pitia vody, ale takisto aj zvonka v podobe krémov. Ak počas dovolenky nepoužívam skoro stále krém po opaľovaní (lebo tak úúúžasne vonia), tak používam výživné telové mlieko, ako napríklad Body Milk od Nivei :) Perfektne hydratuje a krásne vonia.
Poslednou vecou, ktorú som v balíčku našla, boli tieto krémiky, ktoré moja mamina neskutočne zbozňuje odkedy som jej ich dala prvýkrát vyskúšať. Dokonca sa mi zdá, že mamina ich prvýkrát vyskúšala, keď som ich vytiahla z adventného kalendára. Tieto malé prevedenia tak určite ocení najmä na dovolenke alebo pri nejakom cestovaní. Sú to totižto cestovné balenia denného a nočného krému Q10 Power, ktoré sú spevňujúcimi krémami proti vráskam. Krásne pokožku hydratujú, voňajú a naozaj ich zmestíte do akejkoľvek kabelky, tašky alebo kozmetickej taštičky.

Ja musím znova Nivei poďakovať za perfektné výrobky, z ktorých využijem každý jeden. A práve to sa mi na tejto značke páči najviac. Jej výrobky sú totižto praktické a využijete úplne všetky. Neostanú vám v kozmetickej zásuvke alebo v kufríku, pretože si ich zamilujete okamžite. A ja ich môžem mať tento rok všetky pri sebe aj na cestách! :)

3 komentáre :