SOCIAL MEDIA

sunglasses

14. júla 2019
To, že som celkom posadnutá okuliarmi vo všeobecnosti som možno párkrát spomenula, no moja posadnutosť sa tento rok celkom rozšírila a posunula na úplne inú úroveň. Človek by povedal, že mu stačia jedny alebo možno dvoje okuliare, no mne sa tento rok nahromadilo už niekoľko slnečných okuliarov (presné číslo naozaj nechcete vedieť) a ja sa v tom doslova vyžívam.

Slnečné okuliare a okuliare dioptrické sú totižto pre mňa hrou, ktorú milujem. Milujem sa na ne pozerať a vybrať si tie, na ktoré mám v ten deň "chuť". Slnečných okuliarov mám najviac v čiernom prevedení. Je to totižto taká klasika, ktorá neomrzí a hodí sa úplne ku všetkému. Mám však aj pár v iných farebných prevedeniach ako napríklad biela, červená či hnedá.

Tentokrát sa však budeme baviť o jedných špecifickách slnečných okuliaroch značky Jupitoo.com, ktoré som si zamilovala hneď na prvý pohľad. Základom slnečných okuliarov je pre mňa to, že sú veľké. Osobne sa mi hodia najviac okuliare, ktoré sú mi na tvári väčšie a zakrývajú mi tak väčšiu časť tváre.

Tieto okuliare sú presne také. Dostatočne veľké na moju tvár a zakrývajú tak úplne celé oči. Majú aj úplne perfektne tmavé sklá, vďaka čomu oči nie je vidno. Skvelo teda zakrývajú aj tie. Okrem toho, okuliare skvelo sedia. Sú pevné, z tváre nepadajú a dajú sa tak nosiť veľmi jednoducho. Inak povedané, sú veľmi pohodlné.

To, čo sa mi na okuliaroch najviac páči je najmä to, že sú v kombinácií so zlatou farbou. Čierna a zlatá je tá najlepšia kombinácia. Okrem toho, majú jemne tvar cat-eye, ktorý som si za posledné dni veľmi obľúbila.
V minulosti som moc často okuliare nenosila, pretože som nosila len okuliare a šošovky som v mladšom veku nenosila. Teraz však nosím šošovky pravidelne, skoro každý deň, a preto môžem nosiť slnečné okuliare úplne pravidelne.

Okrem slnečných okuliarov majú na stránke Jupitoo.com ešte ďalšie zaujímavé dioptrické okuliare, ktoré sa mi veľmi zapáčili a verím, že rovnako ako z iných stránok, tak aj z tejto si nejaký rám určite objednám.
Slnečné okuliare som si však zamilovala hneď na prvé vyskúšanie a som si istá, že ich budem nosiť neustále. Mám totižto jednu menšiu výhodu. Mám oválnu tvár, vďaka čomu sa mi hodí takmer každý druh okuliarov.
Ak však uvažujete nad týmto rámom, určite naň stavte.

6 komentárov :

  1. Ty jsou nádherné! ♥ Každé léto mě mrzí, že během léta kvůli svým dioptrickým brýlím nemůžu nosit ty sluneční

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně se líbí také hodně slunečních brýlí, ale jelikož nenosím čočky a bez brýlí jsem slepá, musela bych mít i všechny sluneční dioptrické, a to bych se fakt nedoplatila :D

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť