SOCIAL MEDIA

summer black friday week!

4. júla 2019
Leto a takisto aj letné dovolenky a cestovanie je v plnom prúde a myslím si, že každému určite padne vhod, keď si povieme niečo o cestovných baleniach kozmetiky. Ja totižto na takéto maličké prevedenia rôznych dôležitých kozmetických vecičiek nedám dopustiť a aj napriek tomu, že sa na dovolenke vôbec nemaľujem, niečo so sebou predsa len beriem. Poďme spolu na to.

Ešte predtým, ako vôbec začneme spomínať nejaké tie zmenšeniny kozmetiky, určite budete chcieť vedieť o jednej akcií, vďaka ktorej ušetríte desiatky eur pri nakupovaní. Ja mám osobne takéto akcie rada, pretože mi vždy vedia vždy ušetriť. Vy budete môcť takisto, pretože už od zajtra je na Notino.sk SUMMER BLACK FRIDAY WEEK! A to znamená veľa akcií, zaujímavej kozmetiky a množstvo ďalšieho! 
bioderma micelárna voda


Poďme však teraz na cestovné balenia kozmetiky, ktoré si ja vždy zamilujem a kupujem tesne pred nejakým výletom alebo dovolenkou. Nikdy nezaplnia toľko miesta a jednoducho sa s nimi pracuje. 
Ako som vyššie spomenula, na dovolenke sa nikdy nemaľujem, pretože som skoro stále pri mori, niekde pri vode alebo jednoducho niekde, kde nepotrebujem byť nalíčená. Jediné čo potrebujem je pár vecí, ktoré vám spomeniem.

Ako prvá je micelárna voda Bioderma. Tú používam aj v klasickom, veľkom prevedení. Veľké prevedenie je však úplne zbytočné vláčiť so sebou niekam za hranice, a preto, keď som našla toto mini prevedenie, hneď som si ho obľúbila. Tvár si čistím každý deň a na dovolenke to nie je žiadna výnimka. Tvár sa spotí, dostanú sa na ňu rôzne baktérie z vonkajšieho okolia, a preto je dôležité vyčistiť si ju. 
Výhodou takisto je, že aj keď som mala tvár opálenú, neštípala ma a bola príjemná osviežujúca. Používala som ju spolu s mojou sestrou a vydržala nám počas celej dovolenky, dokonca som ju doma ešte domíňala. 
suchý šampón pre všetky typy vlasov Batiste
Druhou vecou je suchý šampón Batiste. Keďže na dovolenke si často urobím nejaký drdol alebo si vlasy vypnem tak, aby som si ich nezamokrila, často si ich neumyjem aj niekoľko dní. Nejako to nemám v potrebe a vlasy si zbytočne často neumývam. Po celom dni v drdole sú však mdlé, často nemajú žiaden tvar a po jednom dni sú aj celkom nepríjemné na dotyk (predsa len, nejaká soľ z mora sa do vlasov dostane). V tomto ma vždy zachránil suchý šampón, ktorý si jednoducho nastriekate do vlasov, máte objem a takisto sa zbavíte aj mastnoty. 
Inak, keď bývam doma, suchý šampón moc nepoužívam. Nejako moc nemusím ten pocit vlasov po ňom. V tomto prípade však skvelo pomáha vždy. 
balzam na pery s SPF PizBuin

No a poslednou vecou, ktorá mi v kozmetickej taštičke nemôže chýbať je balzam na pery. Síce to nie je zmenšenina, ale je to menší produkt, ktorý sa zmestí takmer všade. A keďže som minulý rok objavila balzam Piz Buin, ktorý má dokonca SPF, tento rok som sa k nemu vrátila. Možno je to pre niekoho prekvapujúce, no aj pery by mali byť ochránení pred slnečnými lúčmi. Tento balzam je naozaj príjemný a ak nad nejakým uvažujete, určite stavte na tento! 

A čo vy a kozmetika na cesty? :) Ako ju riešite? 

4 komentáre :

  1. Bioderma is one of my favorite brands. I can't live without its micellar water!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já úplně miluju nakupování cestovních věciček :D je sice pravda, že v rámci úspory peněz si spíš přelívám ze svých velkých balení do menších lahviček, ale třeba suchý šampón nepřeleju že jo, takže to cestovní Batiste jistí :)

    https://thewaybya.webriter.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great products darling xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/07/avila-world-without-limits.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Roztomilé věcičky, jen škoda že ty malé jsou dražší než ty ve větším balení :D Batiste je top, taky ho beru všude sebou :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť