SOCIAL MEDIA

beauty tip: Ziaja suncare

21. júla 2019
Viete, čo milujem na lete? Na tomto krásnom teplom období? To, že človek sa ako nemusí toľko maľovať. Že môže vyjsť von pokojne len v šortkách alebo šatách a nie je mu zima. Že môžeme spať na posteli bez toho, aby sme boli zakrytí tromi vrstvami.

Nehovorím však, že počas iných mesiacov sa musíme maľovať. Myslím skôr tým to, ako je počas leta veľkým trendom nahé alebo bronzové jemné líčenie. Na také niečo nepotrebujete veľa prípravkov.
Keď som bola menšia, brala som dekoratívnu kozmetiku ako niečo, čo je v kozmetike najdôležitejšie. Ako niečo, čo najradšej nakupujem. Počas posledných mesiacov, možno je to už aj rok, som však pochopila, že kozmetika, ktorá spadá do kategórie "starostlivosť" je omnoho dôležitejšia. Najprv musí mať totižto človek pleť a pokožku peknú, aby ju mohol ešte trochu skrášliť dekoratívnou kozmetikou.
A tak sa starám. A starám sa aj počas leta, kedy je slnko ostrejšie a ochrana pred slnkom je veľmi dôležitá.

Dnes tu mám pre vás pár výrobkov od značky Ziaja, ktoré sa o pleť starajú a najmä, chránia ju pred slnkom. Je totižto veľmi veľa ľudí, ktorí krémy na opaľovanie alebo po opaľovaní vôbec nepoužívajú a je to omnoho nebezpečnejšie, ako si možno myslíme.
Začnime teda takým základom, ktorým je mlieko na opaľovanie. Vo väčšine prípadov používam na začiatku 30-ku a následne buď stále ostávam pri SPF 30 alebo prejdem na 20. Na začiatku sa však nikdy nechcem nejako moc spáliť, a preto je pre mňa vyšší faktor dôležitý. Toto telové mlieko na opaľovanie Ziaja má SPF 20 a je vhodné pre všetky typy pokožky. Okrem toho je aj vodeodolné, a preto sa s ním môžete pokojne aj kúpať.
Mlieko nie je príliš husté, a preto sa s ním dobre pracuje. Jednoducho sa rozotiera a rýchlo sa vsiakne. Pokožku však stále dostatočne chráni. Plusom je aj príjemná vôňa.
Inak je aj dostatočne veľké. 150 ml je takou zlatou strednou cestou pri snáď všetkých opaľovákoch.

Ďalej tu mám jeden zaujímavý produkt, ktorý ma zaujal najmä vďaka tomu, že som sa s ním nestretla a myslím, že poteší úplne každého a každému by nemal chýbať v jeho kozmetickej výbave počas leta. Je to krém na opaľovanie s SPF 25, ktorého úlohou je účinne zabraňovať popáleninám spôsobeným slnečným žiarením. Odstraňuje následky nedostatočnej ochrany pokožky a takisto pôsobí upokojujúco a hydratuje.
Myslím, že toto je jeden z tých výrobkov, ktoré určite oceníte, ak sa náhodou spálite alebo sa vám stane niečo podobné. So sebou ho môžete mať takmer neustále, pretože má ploché a menšie prevedenie.
Ďalším a veľmi zaujímavým výrobkom bol tento výrobok, ktorý vyzerá na prvý pohľad ako zubná pasta. Tá to však rozhodne nie je. Je to ďalší zázrak, ktorý ja osobne veľmi uvítam. Neviem či viete, ale ja som sa už niekoľkokrát stretla s tým, že slnko je celkom nebezpečné pri rôznych znamienkach na pokožke. Mnohí ľudia si ich dávajú aj preto odstrániť. Ja mám celkom veľké znamienko na zadnej časti stehna, rovno pod zadkom. Vždy, keď sa idem niekam opaľovať, sa trochu bojím, aby sa mi nezapálilo. Výhodou však je, že nie je nijak vystúpené a je to skôr akoby pigmentová škvrna. Aj tak som sa však potešila tomuto výrobku, pretože okrem znamienka ochraňuje aj pery.
Ak sa náhodou venujete niečomu ako sú zimné športy, takisto tento prípravok oceníte a to najmä na perách. Tie bývajú v zimných mesiacoch veľmi vysušené, a preto potrebujú špeciálnu ochranu. Tento krémik im ju pomôže dať. Je to celkom mastný prípravok, ktorý však rozhodne stojí za to. Jeho ochrana je takisto vysoká a to SPF 30. Doteraz som sa stretla s balzamami na pery, ktoré mávali maximálne SPF 15, čo nie je tak vysoká ochrana.
No a po opaľovaní je veľmi dôležité aj mlieko po opaľovaní. To si dávam vždy, aj keď som na slnku len krátku dobu. Mlieko po opaľovaní od značky Ziaja obsahuje aj vápnik, krásne vonia a skvelo pokožku hydratuje. To je veľmi dôležité, keďže po slnení je pokožka citlivá a vysušená.
Plusom je takisto chladivý efekt, ktorý určite ocení každý z nás. Mlieko urýchľuje proces regenerácie, pokožka je hebká, hydratovaná a nie je tak citlivá. Mlieko sa príjemne rýchlo vstrebáva.
Na pleť vo väčšine prípadov používam vždy klasické mlieko na opaľovanie len s vyšším SPF faktorom, pretože predsa. Pleť je citlivejšia a vrásky na nej vidno omnoho skôr a viac. Tentokrát som však dostala takéto malé vzorky od Ziaja. Tieto vzorky sú vzorky krému s SPF 50, čiže veľmi vysokou ochranou. Myslím, že v dnešnej dobe silného slnka je to veľmi dôležité. Krém obsahuje takisto vitamín C, ktorý je pre našu pokožku veľmi dôležitý a dobrý.

Ochrana pred slnkom je veľmi dôležitá a tieto výrobky od značky Ziaja vám poskytujú to najlepšie. Ak ešte nejaké nemáte, rozhodne ich vyskúšajte, pretože stoja za to :).

8 komentárov :

  1. Všechny produkty vypadají skvěle! Od Ziajy jsem zatím zkoušela jen krém na ruce, ale maximálně mi vyhovoval :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já v létě používám nějaký krém pro děti s alergii z DM. Občas mě chytne alergie mezi prsama a je to šílený. Takže já v tomhle moc neexperimentuju, dám si tuhle padesátku a jsem ok😁. Ale Ziaju mám moc ráda.

    Verča ze Ztracena v Praze I KNIŽNÍ SÉRIE NEŽ JSEM TĚ POZNALA I RECENZE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju léto hlavně proto, že moje pleť chytne lepší barvu a make-up odkládám. Značku Ziaja mám moc ráda, tak snad ji brzy vyzkouším i na opalování. :)

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Túto radu som už zaregistrovala a celkom sa mi zapáčila :) Celkovo mám túto značku rada, momentálne doma používam ich masky :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ziaja má skvělé produkty, ale tuhle řadu jsem nezkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ziaju mám ráda, značka jako taková je mi moc sympatická. Opalováky od nich vypadají skvěle, díky za článek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ziaju mám moc ráda a tyhle výrobky určitě budou taky super :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od Ziajy jsem toho nezkoušela moc, ale to, co jsem zkoušela, mě nezklamalo, takže i toto bude určitě super :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť