SOCIAL MEDIA

try everything

13. októbra 2018
Najväčšou výhodou toho, keď môžete vyskúšať niekoľko rôznych prác, dokonca aj takých, ktoré sa úplne odlišujú od tej, ktorú vykonávate vy, je tá, že naberiete neskutočne veľa nových zručností, informácií a spoznáte sa aj s takými ľuďmi, s ktorými by ste neboli vôbec v kontakte.
Popri strednej škole som začala v treťom ročníku písať, no keďže som bola na hotelovej, pracovala som na rôznych akciách a obsluhovala som na svadbách, stužkových, stretávkach a podobne. Milovala som ten pocit, keď som mohla po celom týždni, počas ktorého som sa učila alebo som písala a tým pádom som bola vyčerpaná neustále len psychicky, úplne vypnúť a pracovať mechanicky. Jednoducho, po dlhšom čase som mohla vypnúť a nemyslieť na to, čo všetko ešte musím spraviť. Potrebovala som sa fyzicky vyšťaviť, zničiť a tým si vyčistiť hlavu. Cvičením to často už nešlo.
Nechodievala som robiť úplne každý víkend, bolo to väčšinou raz, dvakrát za mesiac. Občas sa stalo, že dlhšie nič nebolo a potom som bola pracovať aj tri víkendy po sebe. Aj napriek tomu, že tejto práci sa neplánujem venovať aj naďalej, som neskutočne šťastná, že som si mohla niečo takéto vyskúšať. Úprimne povedané, bavilo ma to. A to najmä vďaka tomu, že som tam stretla skvelých ľudí a bola som akoby v takom "domácom prostredí". Vďaka tomu dnes viem nielen základy, ale takisto aj mnoho detailov o stolovaní, podávaní jedál, varení, hotelierstve a mnohých iných veciach. Dokážem si v reštauráciách všímať malé detaily, ktoré robia čašníci zle alebo naopak, ktoré robia dobre.
Počas toho, ako som chodievala takto pracovať som sa stretla s mnohými ľuďmi. Niektorí sú mojimi priateľmi doteraz, iní ako prišli do môjho života, tak aj odišli. Táto práca bola však mnohokrát mojou inšpiráciou, o čom vlastne písať. Mnohokrát som si našla inšpiráciu v ľuďoch, ktorých som stretla alebo v príbehoch, ktoré som počula.
Dnešný článok píšem práve z toho dôvodu, že som bola nedávno, na krásny, až magický dátum 18.8.2018, pracovať na jednej akcií. Bola to svadba u nás v dedine, ktorá bola naozaj krásna a ja som bola veľmi šťastná, že som mohla byť, aj keď len takou menšou súčasťou. Práve počas tejto noci, ako som tam bola, ma napadla inšpirácia na dnešný článok. Na toto, o čom vlastne píšem. Ak by som totižto nevyštudovala toto, nemohla by som sa zúčastňovať takýchto akcií.
Týchto akcií bolo nespočetne veľa. Chodievala som na ne od druhého ročníka a za ten čas som bola na nespočetne veľa stužkových, na mnohých svadbách či oslavách. Počas týchto rokov som videla ľudí, ktorí boli neskutočne šťastní. Niektorí prežívali prvé minúty manželstva, iní získavali zelenú stužku nádeje a tí ďalší zas oslavovali narodeniny alebo iné výročia. Všetci mali však vždy niečo spoločné - bavili sa, smiali sa, tancovali a najmä, užívali si prítomný okamih. Vždy som bola rada, že som mohla byť aj ja menšou súčasťou toho všetkého.
Počas týchto rokov som takisto videla veľmi veľa zaujímavých výzdob a dekorácií, videla som mnohé krásne šaty neviest, niektoré boli jednoduché, iné boli kombinované, no vždy boli krásne. Vďaka tomuto všetkému dnes viem, akým banálnym a nepodstatným veciam sa vyhnúť alebo naopak, čo spraviť lepšie alebo inak.
Za tieto všetky akcie som neskutočne vďačná, pretože mi dali do života niečo, vďaka čomu som sa mohla posunúť ďalej a získať skúsenosti aj v inej sfére ako sa pohybujem teraz.

Plus, mám pre vás kupón na núkup na internetovom obchode SheIN: 10TH66  

2 komentáre :

  1. they are all sooooo pretty!

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Svatby jsou vždy krásné, já nedávno o jedné psala článek. :)
    Moc obdivuji dekoraci, dokonce jsem v té fázy, že si hledám na pinterestu a wish různé dekorace právě pro svatby.
    Líbí se mi moc ten první kabátek ze she-in.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť