SOCIAL MEDIA

-Zaful Christmas sales-

11. decembra 2017
Vianoce sa blížia rýchlymi krokmi a ak aj vy stále nemáte nakúpené darčeky, mali by ste tak urobiť čo najskôr. Na e-shope Zaful.com nájdete naozaj krásne kúsky za skvelé ceny! Ja som si už našla pár vecí, ktoré by som chcela objednať a hneď vám ich sem aj hodím :)
Plus, krásne kúsky nájdete aj v kategórií "Christmas deals 2017".
Najviac z týchto troch ma zaujala druhá, čierna sukňa. Najprv som si myslela, že je moc dlhá, no zdá sa mi, že má celkom dobrú dĺžku. Výhodu mám v tom, že som dosť vysoká a myslím, že takéto sukne si môžem dať :) Okrem toho rifľová mi chýba!

 Ďalšie veci, ktoré ma veľmi upútali boli košele. Košele milujem a nosila by som ich neustále. Práve nejaká dlhšia pruhovaná mi chýbala a rovnako aj nejaká na army štýl! :)
Základom sú takisto aj šaty! :)
A na zimu samozrejme nesmie chýbať ani poriadny svetrík! Ako ste na tom s nimi vy? Máte radi svetre alebo skôr preferujete tričká a mikiny? :)

3 komentáre :

  1. Good post I like the dresses, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty první šaty jsou úžasné!!! Ty svetry také!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I love all these pieces, definitely something I need to check out! x

    - Eternalleigh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť