SOCIAL MEDIA

what happened?

16. decembra 2017
Nejaká časť z vás mohla zaregistrovať príspevok na Instastories, kde som písala, že si na pár dní potrebujem dať oddych od Instagramu. Nejaké veci sa udiali a ja som jednoducho potrebovala vypnúť. Určite by som vám však chcela povedať, prečo som sa tak rozhodla, čo ovplyvnilo moje rozhodnutie a jednoducho, čo sa stalo.

Posledné tri mesiace som bola v období, kedy som bola naozaj šťastná. Môžem to povedať naozaj a úprimne. Toto šťastie spôsobili ľudia v mojom živote, ktorí sa v ňom práve nachádzali a vďaka nim som prežívala perfektné obdobie. Občas to však tak býva, že niektoré veci nevyjdú, niečo sa stane a jednoducho, niektorí ľudia z vášho života odídu. Práve vtedy sa celé to pekné, čo ste prežívali, môže pokaziť.
Práve kvôli tomu, že som dosť citlivá a ľudí okolo seba mám neskutočne rada, ma mnohokrát bolí, keď nejaké obdobie s nimi skončí a oni sa odrazu z môjho života vytratia. Niečo také sa mi pred pár dňami stalo a bolelo to. Veľmi. O ľudí vo svojom živote nerada prichádzam, a preto, keď sa to stane, viem, že potrebujem nejaký čas na to, aby som to spracovala. Potrebujem, aby to prebolelo, aby som sa nejako zocelila a aby to všetko, čo sa stalo, nejako odišlo.
Som však taká. že ľuďom dávam neustále šance a do svojho života ich chcem naspäť, pretože ich mám veľmi rada. Nevadí mi to, pretože viem, že mnohokrát sa to oplatí. Mnohokrát stačí, keď sa dám s niekým znova do kontaktu a je to presne také, aké to bývalo.

Spraviť si však nejakú pauzu od väčšieho množstva sociálnych sietí mi prišlo ako najlepšie riešenie. Facebook som si zrušiť nemohla, kvôli komunikácií s kamarátmi, rodinou a takisto aj kvôli práci. Na tom som však obmedzila čas, ktorý som tam trávila.
Úprimne povedané, pomohlo mi to. Síce to, čo sa stalo, ma stále bolí, oddýchla som si od množstva iných vecí, ktoré ma nejako ubíjali. Hneď ako som si deaktivovala účet som vedela, že to nemôže byť na dlho, keďže mám blog a prácu, ktorá sa Instagramu týka. Mne však úplne stačilo aj týchto pár dní, ktoré som strávila odrezaná od tohto "instagramového sveta". Cítim sa lepšie, aj keď viem, že to nie je ešte stále zďaleka také, aké to niekedy bolo.
Občas v živote nastane také obdobie, kedy už neviete, ako ďalej. Nič vás nebaví, nič vás nemotivuje a nejako nemáte žiaden cieľ, ktorý ste dovtedy mali. Ja som na tom tak teraz. Všetky ciele, ktoré som chcela dosiahnuť sa nejako rozplynuli a snažím sa nájsť niečo, čo ma znova bude motivovať a tlačiť vpred. Dúfam, že to nájdem veľmi rýchlo. 

14 komentárov :

  1. Nice post! :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. That skirt looks super pretty!!

    Hope you are having a great weekend!

    Andrea.

    Seize your Style

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Období, které popisuješ přesně nyní zažívám....a ještě s umocněním toho, že budou Vánoce a Nový rok je to horší.
    Jinak moc hezká sukně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako hovoríš, Vianoce a Nový Rok to nejako ešte viac zhoršujú..
      Ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Přeji ti aby jsi to našla co nejrychleji a krásná sukně :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hi dear.
    Great post
    Have a nice day
    https://softcutie.blogspot.com.uy/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sukýnka je hezká :) líbí se mi výšivky na oblečení a kabelkách.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V dnešní době je těžké vypnout sociální sítě, ale myslí, že v takové chvíli by to potřeboval možná každý, možná i v jiných chvílích. :)
    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nikdy nezakladaj svoje stastie len na ludoch, lebo ked odidu, odide aj tvoje stastie. ROzloz si to, bud svojim stastim ty, tvoje konicky, sny ale aj priatelia, rodina.

    OdpovedaťOdstrániť