SOCIAL MEDIA

It's my nameday!

23. decembra 2017
Volám sa Naďa.
Myslím, že to viete viacerí. Mnohí z môjho okolia však netušia, ako to je s mojím menom v skutočnosti. 
Na začiatok. Moje meno nie je slovenské a nenachádza sa v klasickom kalendári, ktorý môžete mať aj vy doma. 
Moje meno je ruské, no keďže bývam na Slovenku, oslavujem svoje meniny vtedy, kedy Nadežda, čiže deň pred Štedrým dňom, 23.12.
Mnohí si moje meno mýlia, no v skutočnosti s týmto menom nemám nič spoločné. Som jednoducho Naďa.
Niektorí mi na začiatku nechcú veriť. Ako môžeš mať tak krátke meno? Kedy to teda oslavuješ meniny? Tvoje meno fakt nie je v kalendári?
Viem, že existuje mnoho mien, ktoré sú omnoho zvláštnejšie, no keď mám úprimne povedať, s niekým, kto sa volá rovnako ako ja (a nie Nadežda) som sa stretla iba párkrát za svoj život.
Význam môjho mena je nádej. Myslím, že sa celkom stotožňuje aj s tým, čo sa snažím vždy nejako dávať ostatným. Nádej alebo pomoc :) 

Na dnes len takýto krátky, vysvetľovací článok. A užite si deň pred Vianocami! :) 

4 komentáre :

  1. Mne sa tvoje meno nahodou páči a viacej ako Nadežda sú zaujímave tie mená ..moja sesternica sa vola Sandra a je to meno v českom kalendári,,páčia sa mi take nezvyčajne mená ale ja osobne by som ich svojim deťom nedala aj keď sa mi páčia:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Naďa, ja sa volám Jasna a moje meno tiež nie je slovenské. Máš krásne meno a krásnu košeľu! :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné a veselé Vánoce, Naďa :)
    Košile je moc hezká.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To jméno je náhodou super :) Má i hezký význam. Dodatečně všechno nejlepší :) Já jsem jednoduše Anna :D


    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť