SOCIAL MEDIA

day after christmas

25. decembra 2017
Akoby to bolo len včera, keď som písala tento názov článku a pritom je to už rok! Presne pred rokom vyšiel rovnaký článok, ako tento. Alebo presnejšie.. vyšiel článok s rovnakým názvom, deň po Štedrom dni, ale určite nie je rovnaký :) Je iný, pretože sa toho toľko zmenilo! Tak veľmi veľa vecí je iných, odlišných a jednoducho.. iných. Ja som dospela, veľmi som sa zmenila a pochopila, že dôležité v živote sú úplne iné veci, ako som si myslela :)











Dúfam, že ste mali krásny Štedrý deň! Dnes len takýto krátky článok a o pár dní sa vidíme pri klasickom, dlhšom! :)

12 komentárov :

  1. Aj ja dúfam, že si prežila krásny Štedrý deň v kruhu svojich najbližších! Ako vidím, dobrôt máte dostatočne, a pupačky zbožňujem! :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne tak v živote su dôležitejšie iné veci stále sa budeme len učiť a zlepšovať dospievať:) Pekné fotky prajem ti ešte krásne sviatky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. It looks very appetizing and delicious! Beautiful details of the decor! ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky, skvěle vystihují tu vánoční/povánoční atmosféru :) taky letos vnímám Vánoce nějak jinak, ale nevím, jestli je to úplně dobře :D

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toľko nádherných pochutín... hneď by som si dala! <3
    WITHGREYWOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takového jídla a nám už všechno došlo :D
    karelzzilla.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tie koláčiky ako skvelo vyzerajú :O Mňam :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super fotky a vsechno to jidlo! mnam! a tolik druhu cukrovi panejo to ste si makli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jééé tu lucernu máme úplně stejnou :D Jinak moc hezké cukroví.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť