SOCIAL MEDIA

beauty tip: Dermacol

11. decembra 2017
Vždy, keď mi má prísť nejaká zásielka od Dermacol-u, veľmi sa na to teším, pretože sú to vždy veci, ktoré využijem, páčia sa mi a jednoducho mi sedia. Dnes mám pre vás tri novinky, ktoré ma zaujali a hneď, ako mi prišli, som ich začala používať.

Dnešné tri výrobky, ktoré vám predstavím, využijete každý jeden deň, vďaka tomu, že vám zakryjú každú nedokonalosť a budete sa vďaka nim cítiť perfektne.
Ako prvá vec, ktorú tu dnes pre vás mám, je Selfie Mascara, ktorá je v perfektnom malom balení. Vďaka tomu, že má malé balenie, zmestí sa mi do kabelky - aj do tej najmenšej priehradky, a môžem ju tak nosiť každý jeden deň so sebou a to úplne všade. Najčastejšie mi bude teraz spríjemňovať dni v škole, pre prípad, že by som potrebovala riasy trochu pretrieť. Počas dňa to však moc často nerobím, pretože to nejako nepotrebujem.
Táto maskara je perfektná pre ženy, ktoré túžia po dlhých riasach. Jej dokonalý finiš spraví efekt umelých rias a vďaka tomu budete vyzerať, akoby ste mali omnoho dlhšie riasy. Špirála obsahuje prírodné vosky a je bez parabénov.
Mne sa na nej najviac páči to, že nie je príliš "mokrá", takže sa s ňou pracuje veľmi dobre. Je praktická a rýchlo schne, takže sa mi nikde neotláča.
Dermacol Gorgeous Eyebrow 2v1 je druhou vecou, ktorú som v balíčku našla. Určite vás zaujíma, na čo je táto zázračná vecička. Zozačiatku som na ňu trochu "čumela", pretože takýto výrobok som doma naozaj ešte nemala. A to som vyskúšala už všeličo.
Na precízne dotvarovanie kontúr obočia prichádza táto ceruzka, ktorá vám pomôže dosiahnuť ten najkrajší tvar. Korektor oblasť pod obočím farebne neutralizuje, dokonale zjednotí a kontúruje. Vďaka tomu, že máte pod obočím svetlejšiu farbu, ktorá však perfektne splýva s okolím, vaše obočie je výraznejšie a vaše oči takisto. Vhodné je, ak použijete túto ceruzku napríklad do vnútorného kútiku oka, kde ho perfektne rozjasní.
Ja som sa po prvom použití do tejto ceruzky zamilovala a používam ju už dlhšie ako týždeň. Je naozaj perfektná a lepšie obočie som nikdy nemala. A to si myslím, že obočie je jednou z najdôležitejších častí tváre.
Poslednou vecou, ktorá je takisto perfektná, ako prvé tri, je fixačný púder Invisible Fixing Powder, ktorý mám ja v odtieni White. Práve tento odtieň je vhodný pre úplne každú pleť, pretože vďaka jeho transparentnosti sa perfektne prispôsobí vašej pleti.
Ak potrebujete fixačný púder, určite naň stavte, pretože je naozaj perfektný! Sypký púder, ktorý sa perfektne nanáša jemnou hubu, ktorú dostanete k nemu, vás jednoducho dostane. Môj mejkap držal na pleti perfektne aj po celom dni v škole a neskôr aj v meste. Okrem toho som sa cítila perfektne a necítila som, akoby som mala omietku na tvári. Nič také totižto tento púder neurobí. Ak teda rozmýšľate, že by ste si nejaký kúpili, určite stavte na tento!
Vyskúšali ste už niektoré z týchto produktov? :)

Zverejnenie komentára