SOCIAL MEDIA

bad friday

4. decembra 2017

Počas víkendu som mala takú trochu čudnú náladu. V piatok sa stalo pár vecí, ktoré mi ovplyvnili celý ten deň plus víkend. Musela som si premyslieť viacero vecí vo svojom živote, prehodnotiť niektoré vzťahy, ktoré mám a jednoducho som potrebovala na chvíľu odstup. Od všetkých a všetkého. Niekedy je jednoducho potrebné pozrieť sa na veci z iného uhla pohľadu, aby sme si uvedomili, čo v skutočnosti musíme urobiť, povedať alebo vyriešiť.
Niekedy však nie je možné mať odstup. Niekedy ste do celej situácie úplne ponorení, vtiahnutí a neviete, ako z nej vyjsť von, aj keď by ste veľmi chceli. Ja sa v jednej takej nachádzam práve teraz. Dlho som uvažovala ako z toho von, aby ma to nestiahlo. Úprimne povedané, nepodarilo sa mi to. Vtiahlo ma to úplne celú. No neľutujem to, pretože ak by som sa nedala vtiahnuť a nedopadla by som úplne na dno, nevedela by som sa z toho dostať. Konečne však viem, ako na to. Stačili dva dni. Deň kedy sa to všetko odohralo a druhý, kedy som si to všetko premyslela, pochopila, že pár vecí jednoducho nikdy nebude podľa mojich predstáv a podľa mňa a konečne viem, ako s tým skoncovať :)

6 komentárov :

  1. That floral dress is amazing!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šaty sú veľmi pekné, tiež mám posledné dni také nejaké rozmýšlacie, len ja som zatiaľ k ničomu nedošla :(
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to jsem ráda, že přes víkend se ti všechno urovnalo v hlavě a snad teď už bude zase dobře :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky někdy potřebuju odstup od všech. Přemýšlet a urovnat si všechno v hlavě. Je to důležitý.

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť