SOCIAL MEDIA

Sally Hansen nail polishes

19. augusta 2016
O lakoch Sally Hansen som počula veľa a vždy, keď som prišla do drogérie, hneď som na ne pozerala. Mali tam vždy krásne farby a vždy som si hovorila, že si nejaké musím kúpiť. Viete ako to dopadlo? Ostalo to len na pomyslenom zozname "musím si to kúpiť", no nikdy sa tak nestalo. V spolupráci s eshopom Elnino.sk som dostala príležitosť vybrať si nejaké, a tak som hneď vedela, čo si vyberiem.
***
Do you like Sally Hansen nailpolishes? I try my first one and I love it! 


Poslednou dobou sa mi nechty veľmi lámali (a aj kvôli tomuto dôvodu som nemohla odfotiť lak na nechtoch, no dúfam, že pre vás bude táto recenzia dosť dobrá, aj keď budete lak vidieť len takto) a bola som z toho nervózna. Čím viac som to však riešila, tým sa mi viac lámali a už som nevedela čo robiť. Vždy, keď som si dala lak na nechty, o dva dni som mala farbu nepekne zošúchanú, olúpanú a mohla som lakovať znova.
Keď mi však prišiel tento lak spolu s vrchným lakom na nechty (ktorý nájdete tu) tešila som sa ako malé dieťa. Všade o týchto lakoch básnili a tak som ich chcela vyskúšať aj ja. Keďže som skôr na bledšie farby na nechtoch, zvolila som si odtieň 160 Pinky Promise.
Najprv som si dôkladne umyla ruky a osušila a potom som začala nanášať prvú vrstvu laku na nechty. Veľmi som sa prekvapila, že mi stačila niekedy len jedna vrstva na nechtoch, pretože niekedy musím lak pretierať aj tri-štyrikrát. Keď mi lak jemne zaschol, natrela som naň krok číslo dva a tým je Miracle Gel Top Coat - vrchný gélový lak. Práve tento krok číslo dva vám zabezpečí, aby vaše nechty vyzerali ako gélové a upevní farbu na dlhšie.
Výsledok bol naozaj neskutočný a ja znova len chválim! Lak mi vydržal neskutočných 7 dní! Po týždni sa mi trošku začala farba olupovať, no nebolo to moc vidno. Dávala som ho dole po dlhých 12 dňoch.
Okrem toho, že vydržal dlho (a nebojte sa, ruky si umývam, vždy keď je to potrebné a vydržal aj to :D) nechty sa mi vôbec nelámali a boli omnoho pevnejšie. Dávam veľký palec hore a viem, že iné laky si tak skoro nekúpim!

21 komentárov :

  1. Taky je mám doma, a musím říct, že jsem s nimi spokojená, sice mi nevydrží tolik co tobě, ale tak těch 5 dní mi dají, a to mi nedá žádný jiný lak :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám od Sally Hansen jediný lak - Xtreme Wear v odstínu White On, ale jsem z něj docela zklamaná, na nehtech mi vůbec nevydrží :(

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vždy som laky od Sally Handsen chcela vyskúšať. Síce si nechty nelakujem, tá farba sa mi veľmi páči. :)
    Colorful blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. taky se mi nehty dost lámou a celkově dost mě serou, takže ten lak jdu hned shánět.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  5. The pink one looks lovely, love the rusty color! Xx

    www.thefashionfolks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám od Sally Hansen jeden lak a je fajn, barva je krásná, sytá, rychle zaschne, ale výdrž mě nijak neohromila :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiež by som niekedy rada vyskúšala tieto laky, ale keďže si až tak často nechty nelakujem, neviem či by sa mi to oplatilo. A odtieň Pinky Promise je naozaj krásny!
    pieces of me

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Amazing post! Loving this pale pink, thanks for sharing :)

    Kisses
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné odstíny! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Great post! Follow for follow? Start and leave a comment here:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Od Sally Hansen vlastním asi 6 alebo 7 lakov a som s nimi nad mieru spokojná. Krásne farby a naozaj sa za tú cenu oplatí. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I have not tried any nail polishes, but I have the top coat and it`s pretty good.

    http://www.beautynerd.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I never tried this nail polish, but it looks great!! It would be awesome if you showed a nail art with these nail polishes. Love the colours!!

    Steal4Style.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. I love sally hansen nailpolishes!! They are super good quality

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. já na ně taky vždy koukám, když přijdu do drogerie :D, bohužel na mě jsou trošku dražší.. ale ráda bych také vyzkoušela:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Laky od SH jsem nikdy nezkoušela, ale tento odstín je moc pěkný :)

    Astrid | Sluneční péče

    OdpovedaťOdstrániť
  17. that color has become my favorite . . . lovely post

    Life is just Rosie

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Love these nail polishes, they stay very long!

    springinsoul.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť