SOCIAL MEDIA

last summer wishlist

11. augusta 2016
Je to síce smutné, ale leto sa nám pomaly blíži ku koncu a tak som si povedala, že by nebolo zlé, spraviť si ešte posledný letný wishlist s vecami, ktoré si chcem kúpiť alebo som si chcela kúpiť, no nedostala som sa k tomu.Teraz je aj dobrá príležitosť nájsť tieto kúsky za dobrú cenu, pretože na konci leta bývajú veľké zľavy. Tak sa na to pustime!
***
This is my last summer wishlist!


Keď som minule v článku písala, že som hľadala nejaké kimono/cardigan (pomenujte si to podľa vášho gusta) a konečne som jeden našla, odrazu som na ne nejaká zaťažená. Doma mám dva takéto tenké na leto a jeden trochu hrubší (niečo ako sveter) a nemôžem si ich vynachváliť. Preto, keď som našla tento biely, okamžite som si povedala, že na leto by bol skvelý! A k tomu ten kvetinový vzor.. Och, beriem všetkými desiatimi. 
Môžete namietať a ja vám nemôžem ani odporovať, že táto sukňa a tieto topánky sú už pomaly jesenné, no myslím, že na chladnejšie letné dni/večery sú úplne skvelé. A takéto topánočky som hľadala fakt dlho.
No a tento batôžtek. Kto ma pozná vie, že mojou slabosťou je móda-oblečenie, doplnky, topánky.. A kto ma pozná ešte lepšie vie, že z tohto mám ešte väčšiu slabosť- topánky a kabelky. Proste som sa zamilovala. Zas.

Mám na vás otázku? Zapáčil sa vám trend týchto šnúrovacích topánok? Ja som zo začiatku na ne nejako neletela, no potom keď som ich videla stále viac a viac v outfitoch a na v obchodoch, nejako sa mi zapáčili a tieto čierne sú naozaj pekné.
Skorts - a.k.a. shorts+skirt som chcela už minulý rok, no vždy keď som si ich išla objednať, nejako z toho vzišlo. Takže voľba je jasná!
Klasické denimové šortky, ktorých mám už veľa, musia byť každý rok nové. 
No a nejaké tričko. A toto s kaktusmi! Keď ja mám tak rada takéto zlaté potlače na tričkách.

42 komentárov :

  1. Šnurovcie balerínky mám jedny a sú krásne... teda nechodí sa v nich nejak extra, celkom ma tlačia :D ale z času na čas to vydržím a dám si ich nielen na sedenie v kaviarni, ale aj prechádzku mestom.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, sukýnku bych potřebovala (skate skirt), ale nějak ji nemůžu sehnat :/ :D. V nejbližší době se asi mrknu do Terranovy a H&Mka :D

    www.teabyniki.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ju takisto hľadám už poriadne dlho :) táto sa mi veľmi pozdávala :)

      Odstrániť
  3. Beautiful blog dear! Amazing post! NEW POST --> CLARINS VOLUME MAKEUP https://blondelafemme.blogspot.ru/2016/08/clarins-volume-makeup_11.html Please view the post and leave a comment in my blog =))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty šněrovací vyšší boty chci teď hrozně moc, tak snad je někde seženu... :D A líbí se mi vše z tvého wishlistu! :)
    Mr. Kev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som ich videla aj v M&S, ale mali len tmavomodré a ja som chcela čierne :)

      Odstrániť
  5. Krásné kousky! :) Cute batůžek je u mě jasným favoritem, ten je vážně kouzelný! ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezký wishlist :) Mně se hrozně líbí ten batůžek!!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gosh, I am so in love with those gladiator shoes!
    Beataba.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Líbí se mi strašně batoh! To kimono/svetřík a combat boty jsou také super!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Perfect wish list!

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Černé zavazovací balerínky mě taky hrozně lákají, ale trochu jsem se poučila, když jsem si na jaře koupila jedny tělové z Manga a tak mi doničily a odřely nohy, že jsem týden nemohla chodit :D Jsou sice krásné, ale nosit už je asi nebudu :D
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Au, aj som uvažovala, či to náhodou nie je bolestivé nosiť také topánky.. :D

      Odstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. That light blue backbag is so cute I might have to consider buying it! x Dora Marie from doramarien.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nějaké takové šortky bych také potřebovala :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Šnurovacím balerínam akosi neviem prísť na chuť, ale všetky ostatné veci sú skvelé, obzvlášť tie šortky sa mi zapáčili. Podobné v obchode veľakrát obchádzam s tým že šortiek mám dosť, ale raz neodolám...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takto to mávam s viacerými kúskami :D viem, že by som skôr niečo iné potrebovala, ale ja kúpim znova niečo čo mám doma už niekoľkokrát :D

      Odstrániť
  15. Tá šedá sukňa vyzerá super! :) Šnurovacie balerínky sa mi moc nepáčia, respektívne na nohe nie, pretože v nich nohy vyzerajú blbo.

    http://nicolland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Lovely post. Is’s Perfect! Happy weekend.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Moc sa mi páčia tie sukňe. A ten trend je skvelý!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Love this selection! very back to school inspired!

    XoXo,

    Tamara - LoveofMode.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásny wishlist ♥ Ja si teraz potrebujem veľmi nutne kúpiť nové plavky :DD
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Amazing pieces! I love this backpack! Definitely on my wishlist, too ;)

    xo,
    Iga
    www.STYLENIGHTCAP.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. BEautiful wishlist, I love the skirt and the shoes of the first set
    www.alessandrastyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. I though the cardigan was a large shirt like dress, I would have put in my wishlist too but I have enough cardigans XD
    Love the backpack too!
    xoxo
    http://www.thesecretshoot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Lovely post!
    https://www.youtube.com/watch?v=3irhl9S4Hi4

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Love the backpack and the top! :))

    itscamicreative.blogspot.dk
    -Cami

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Kimono už taky dlouho sháním :/
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. wow such a great selection
    http://carrieslifestyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Everything looks so good!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpovedaťOdstrániť