SOCIAL MEDIA

different? yes, I am!

8. augusta 2016

                        top - SheIn     cardigan-SheIn    shorts-H&M       earrings-Stoklasa 

Dnešný outfit je trochu vyjdenie z komfortnej zóny, pretože tento top je na mňa dosť nebezpečný, keďže je "posadený" dosť nízko. Páčila sa mi však zadná strana, a tak som ho chcela vyskúšať :)No a k tomu kimonu.. Pravdou je, že po takom niečom som túžila už asi dva roky v lete. Vždy, mesiac-dva som išla na honbu tohto kúsku do obchodov, ale nikde som také niečo nenašla, čo mi bolo fakt ľúto.
Práve toto je podľa mňa jedna z najväčších chýb obchodov, ktoré sa nachádzajú u nás v obchodných centrách. Všetky veci, ktoré tam majú sú na jedno kopyto. Proste vojdem do obchodu, pozriem na regál a vidím všade tričká v rovnakom štýle, s rovnakým motívom. Pozriem na druhú stranu, kde sú šortky. S nádejou idem medzi ne, že nájdem nejaké s vysokým pásom, ktoré mi budú dobre sedieť a nebudem mať z nich polku zadnice vonku, no odchádzam odtiaľ so zvesenou hlavou, pretože všetky sú také, kde máte odhalené viac ako by ste chceli a šortky sa začínajú podobať na tanga nohavičky.. Najviac ma ale vždy vedelo dostať to, keď som si kúpila nejaký kúsok  a na ďalší deň som to videla polovici ľudí v meste. To ma vedelo fakt vytočiť. Teraz rozmýšľam, prečo som sa hnevala, keď som nakupovala v tých istých obchodoch ako aj všetci ostatní a kúsky, ktoré som kupovala boli tie "trendy" vecičky, ktoré musel mať každý.
Pamätáte sa ešte na éru americkej vlajky na všetkom možnom? Najhoršie to bolo asi na legínach, ktoré si kupovali všetky dievčatá. Spočiatku som na tomto trende fičala aj ja. Teda, nefičala, pretože veci som si v tomto vzore nekupovala, ale veľmi sa mi to páčilo. Problém bol v tom, že vždy keď som si do kabínky nejaký tento kúsok niesla, vrátila som ho späť kvôli jednému z dvoch dôvodov: nemienim dať za nejakú handru v tomto vzore majland  alebo   videla som tento kúsok asi na sto ľuďoch. Takže som to radšej nechala tak a urobila som naozaj dobre. Jedinú vec, ktorej som neodolala bola táto rifľová bunda, ktorú však už ani moc nenosím.
Tak či onak, vždy som sa snažila nejako vytŕčať. Či už to bolo z toho dôvodu, že veci, ktoré sa ostatným páčili, mne moc nešli alebo z nejakého "protestu", ktorý som mala vo vnútri seba, proti ostatným, ktorí nosili rovnaké veci.
Preto som už dávno presedlala na internetové obchody, kde síce máte riziko, že vec vám nemusí sedieť, no niekedy to za to stojí. Pretože sledovať kamenné obchody ako každú sezónu prichádzajú stále s tým istým a odchádzať so smutným pocitom a prázdnymi taškami z obchodu ma fakt už nebaví. Viete, kedy som si naposledy dobre "zašopingovala"? Naposledy asi pred tromi-štyrmi rokmi, keď som išla po vianociach na ozajstné zľavy a za pár eur som si kúpila kvalitné kúsky, ktoré pred sviatkami stáli veľa.
***
This top is amazing! Black cropp top with interesting back is thing which I need. Right now. 







55 komentárov :

  1. Woww....you looks gorgeous dear.Love those cardigan and the top.All looks so pretty.
    Have a great week ahead.
    Kisses xox

    http://kintanfashion.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten top je vážne skvelý (: tiež mám problém v obchodoch nájsť to, čo sa mi páči a ak je niečo pekné, je to nekvalitné... Preto väčšinou nakupujem v Rakúsku, je to raz za čas, ale ja už nie som nákupná maniačka, čo musí mať každý týždeň niečo nové.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už takisto nie som nákupná maniačka, len občas si rada vyrazím do obchodov, že si niečo kúpim, čo potrebujem a ono to tam nie je :) Ďakujem!

      Odstrániť
  3. Také mi přijde, že v obchodech je všechno stejný a už dlouho se mi nestalo, že by mě něco zaujalo až tak, že bych si něco koupila.. Proto třeba ráda nakupuju v sekáčích, kde vždycky najdu nějakej originální kousek a v mnohem lepší kvalitě než v obchodech :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do sekáčov by som rada začala chodiť aj ja, pretože čím viac zisťujem, že tie skvelé kúsky, ktoré bloggerky vlastnia sú práve odtiaľ, no u nás v meste som ešte neobjavila vôbec taký, ktorý by za niečo naozaj stál :/ Dúfam, že sa mi niekedy pošťastí :)

      Odstrániť
  4. Ten top je super, moc Ti sluší! ❤️
    A jinak já oblečení přes internet nenakupuju, nevím, ráda si ho zkouším, abych viděla, z jakého je materiálu, jak mi sedí, sluší a podobně. I když je pravda, že se mi v obchodech líbí čím dál méně věcí a musím opravdu hledat a hledat. I tak ale na klasický "shopping" nedám dopustit :) Nedávno jsem se ale odhodlala a koupila si přes internet dva páry bot, protože zkoušení a nakupování bot bytostně nesnáším :D, a naštěstí mi oba skvěle sedí :)

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! A jéé tak to gratulujem k topánkam! Ja rada nakupujem cez internet, ale nohavíc a topánok sa vždy bojím, takže tým sa vyhýbam čo najviac a kupujem ich normálne :D Teda, ak nájdem!

      Odstrániť
  5. It is great, indeed!

    Have a lovely new week :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. You are different and that's why I like this blog so much!

    Greetings from Poland!
    blog: www.giustinella.blogspot.com
    instagram: www.instagram.com/givstinella
    twitter: www.twitter.com/giustinella

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nice Look!!!!!
    Chiara
    Www.chiaraangiolino.it

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Outfit vypadá moc dobře, ten top se mi hodně líbí!! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To kimono je super! :) Také ho sháním už pár let, a na obchodech mě štve úplně to samé co tebe :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I love your look!! Perfect

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Such a gorgeous tunic dear!
    xx Mirjam // www.miiju.ch

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Top je skvelý a ten cardigan ešte lepší! Krásny outfit!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I love the back of that crop top! It looks so edgy and fun! And your hairstyle matches so perfectly. Definitely a great outfit!

    ~Andrea Tiffany~
    aglimpseofglam.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Really nice outfit, love the top! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. občas je to divné potkat někoho v tom samém tričku, které jsem si koupila, momentálně mi moc nepřijde, že všude je vše na stejný brdo, ale občas se prostě stane, že to či ono má i nějáká jiná holka a pak v našem malém městě se s ní potkat je zvláštní.:)
    Moc se mi líbí kimono:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Woww! The kimono jacket is beautiful!!! Great outfit! ♥

    XX, Mai *** MAIKSHINE ***

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Skvelý outfit! Naozaj parada :)
    www.veraparadis.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ten top je krásny!
    http://loveofbratislava.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Different is usually a good thing ;)

    -Clarissa @ The View From Here

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Víc by se mi asi líbilo, kdyby to bylo bez toho vázání za krkem :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Your outfit is so lovely and your body is very gorgeous and sexy!!! Wow ;)

    All Things Bright and Lovely

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krásne kimono,aj top aj šortky a aj tenisky sú nádherné!:) tak s tymi nákupmi máš úplnu pravdu!

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Top sa mi neskutočne páči kvôli chrbtu a to kimono tiež , trochu etno a ja mám také kúsky nesmierne rada.
    Presne ako hovoríš, obchody majü podobný sortiment. Žijem vo velmi malom meste, máme tu dokopy pár obchodov takže chodíme ako za komunizmu - každý má to isté len v inej farbe. Raz za čas ideme nakupovať do veľkého obchoďáku, tak sa vraciam taškami obkvačkaná ako vianočný stromček, alebo to risknem a objednám z netu. Rovnako ako americká vlajka, bol moderný isý čas aj neón. Môžem prehlásiť Že som nevlastnila jediný kus. Isla si večer po ceste a myslela že ťa zastavia policajti, a pritom to bola parta dievčat vracajúcich sa zo zábavy... No proste nepáčilo sa mi to a všade toho bolo veľa. Uvidíme čo príde ďalšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Top sa mi neskutočne páči kvôli chrbtu a to kimono tiež , trochu etno a ja mám také kúsky nesmierne rada.
    Presne ako hovoríš, obchody majü podobný sortiment. Žijem vo velmi malom meste, máme tu dokopy pár obchodov takže chodíme ako za komunizmu - každý má to isté len v inej farbe. Raz za čas ideme nakupovať do veľkého obchoďáku, tak sa vraciam taškami obkvačkaná ako vianočný stromček, alebo to risknem a objednám z netu. Rovnako ako americká vlajka, bol moderný isý čas aj neón. Môžem prehlásiť Že som nevlastnila jediný kus. Isla si večer po ceste a myslela že ťa zastavia policajti, a pritom to bola parta dievčat vracajúcich sa zo zábavy... No proste nepáčilo sa mi to a všade toho bolo veľa. Uvidíme čo príde ďalšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Love that kimono, so gorgeous on you, girlie <3
    xox Nadia
    www.mielandmint.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. You looks so stunning my Dear.Like your cardigan and the top. Outfit which presents summer in the air!
    Silvy

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Amazing look !!
    http://www.pperlenoirstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. I love your kimono. The print is so pretty.

    www.mydailywear.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ten top je veľmi zaujímavý, ale najviac sa mi páči celý outfit s kimonom.
    Anna xoxo
    www.glamadventure.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. perfektne outfit ja sa neviem dockat na zlavy ale myslim ze asi vyrazim do zahranicia na taky nakup bo u nas som z toho sklamana vacsinou ale aj tu sa podari niekedy ulovit nieco supr
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  31. SLuší ti to. :)

    Můj blog: http://theheartissue.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Very nice! I like this post so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Estas guapísima, viva el look, me encanta-! Te sienta fenomenal! VIva los diferentes!! Nos vemos en mi último post, http://blancaancosta.blogs.elle.es/2016/08/17/que-bonita-eres-salamanca/! Besazos

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Já chodím na kraťase jedině do sekáče! Vždy seženu za pár korun super džíny s vysokým pasem, pak si je už jen upravím a roztrhám dle představy a jsem spokojená:))

    OdpovedaťOdstrániť
  35. look je veľmi pekný a nápaditý :) presne ako píšeš, ani ja sa nedokážem stotožniť s tým, že nikde neviem nájsť šortky podľa môjho gusta - rozumej neštetkovské, no zároveň cudne krátke, aby mi nezhorel v lete zadok :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. I like your summer look, it's perfect and cool.
    http://elsecretodemistercloset.com

    OdpovedaťOdstrániť