SOCIAL MEDIA

burgundy top

1. augusta 2016
jeans - SheIn   shoes - Deichmann  bag-NewChic  tshirt-sammy dress  
Dva a trištvrte mesiaca. Tak znel verdikt, keď som opúšťala školu 9.6. Mala som pred sebou more času a tešila som sa na to, čo všetko porobím. Aj som porobila. No nečakala som, že to pôjde až takto rýchlo. Ani som sa nenazdala a zrazu som bola mesiac doma. Mesiac?! Však som si to ani nevšimla. Na dovolenke to išlo pomaly-rýchlo. Možno ma teraz nechápete, ale.. Dni plynuli naozaj pomaličky. Ležala som pri vode, plávala som, chodila som do kaviarní na kávičku, fotila som. Dni sa zdali akoby také dlhé, užívala som si ich. Samozrejme, všetko to nejako pomenšie ide, keď nemáte internet pri sebe. Keď som však prišla domov, okamžite som si uvedomila, ako ten týždeň na dovolenke prešiel rýchlo. Nesťažujem sa. Úplne chápem to, že ten čas nejako rýchlo ide. Len konštatujem môj strávený čas. Júl bol krásny. Naozaj som si ho užila. Dobre som sa opálila, fotila som, tešila som sa z voľna a mnoho iných vecí. Ako ste si užili júl vy? :)
***
What do you think about this outfit? It is very special, because type of this jeans is new in my closet. 









51 komentárov :

  1. Super top a aj nohavice (: Ja som mala júl taký oddychovo-pracovný a august bude v podobnom duchu.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zajímavý outfit. Máš pravdu, prázdniny zatím uběhly rychle a zároveň pomalu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lovely top & floral pants!

    https://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau úžasne si to zladila ! :) toto miesto na ulici mi je nejaké známe, v ktorej dedine bývaš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Moc to tu nechcem zverejňovať, takže ak by si chcela vedieť, napíš mi na facebookovú stránku :)

      Odstrániť
  5. měsíc jsem si zase tolik neužila, snad tento bude lepší:) oba dva kousky, které máš na sobě se mi moc líbí, ale osobně bych tento top mít nemohla, za to ty kalhoty jsou naprosto úžasné! :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bella bella!!!!
    Chiara
    Www.chiaraangiolino.it

    OdpovedaťOdstrániť
  7. you look gorgeous, love the look <3

    Capturing Life Memories | aimeebustillo.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Páni, podobný outfit bych tu u tebe nečekala, ale líbí se mi! :)
    Volno mám taky od 9. června a vůbec netuším, kam se všechen ten čas poděl, přitom mám pocit, že pořád něco dělám.. Je to zvláštní a děsím se toho, že další dny utečou také tak rychle... Ale s tím nic nenadělám, musím si užívat každou volnou vteřinu :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že aj ja som dosť vyšla zo svojej "komfortnej" zóny s týmto outfitom, no top ma zaujal a chcela som ho nejako skombinovať do outfitu :) Ďakujem! :)

      Odstrániť
  9. Beautiful combination of styles and colors!
    Greetings from MissGrey.ro
    https://missgrey.ro/blog/despre-rochii/rochii-din-dantela-albastra-secretul-aparitiilor-inedite/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádhera, já si tyhle krátké topy oblíbila k áčkovým sukním s vyšším pasem, a hlavně také protože nemám takovou postavu abych ukazovala moc kůže.. Ale tobě moc sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Perfect top! nice abs

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten top je krásny, farba ti veľmi pristane :)Aj ja som prežila krásnych 11 dní v Chorvátsku a hneď by som sa tam vrátila.

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. the pants are super cool!
    http://www.thestyletune.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Such a great color and I love that bag!

    XO, Jessi
    http://www.mywhitet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Great post Hun, love the details on the pants x

    http://sherazmataz.blogspot.co.uk/2016/08/visit-to-victoria-falls_1.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Love the bag

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. So cool! Love the top and the pants!
    xoxo
    www.donkeycool.es

    OdpovedaťOdstrániť
  18. I really love your look, the pants and the top are sooo pretty.
    Kisses from Munich,
    Marina
    http://fashiontipp.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Mne to prišlo, že tieto prázdniny ubehli závratnou rýchlosťou. Outfit skvelý, topánky keby boli obyçajné možno by bolo lepšie ale okrem toho niet čo vytknú lebo ti to všetko ladía pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. I love your whole outfit! Such a fun and quirky outfit x

    TOUCHOFGUCCI // BLOGLOVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Your pants are absolutely gorgeous! And that top color is just fabulous!

    XoXo,

    Tamara - LoveofMode.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Jsi krásná! Kalhoty nejsou úplně šálek mé kávy, ale moc se mi líbí crop top a jeho barvička, moc ti sluší!

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  23. love those floral pants!

    www.prettyinleather.net

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Nice outfit! I love your beautiful pants.
    http://elsecretodemistercloset.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Love the top, so stylish with burgundy! Xx

    www.thefashionfolks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Loved reading this! Please check out my Barcelona style book (and all things mermaid)

    Kisses xo | From Aliona With Love

    Instagram @alionawithlove

    Twitter @alionawithlove

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Woooow those pants!! Stunning babe! xoxo


    http://www.lookandchic.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. This is so inspiring! I love the post:)

    www.irenethayer.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. WOW these pants!! You are all style!!

    www.emerjadesign.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. I love these pants. The colors are great.

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. I love your top!

    Marta
    www.martamademoiselle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Perfect outfit! I love it!!!
    https://www.conjuntados.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. The pants is amazing and so special.

    Greets

    Charlotte from www.importantpart.de

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Topik je naozaj super! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  35. SO IN LOVE with your floral pants! and is that a sailor moon bag you got there?!

    xx
    Adelynn P | TTYL
    http://treasurethatyouthlove.com

    OdpovedaťOdstrániť