SOCIAL MEDIA

big surprise

27. augusta 2016
Vždy sa teším, keď mi má prísť balíček. Celá natešená vždy otváram krabicu alebo trhám papier a pozerám sa, čo mi to prišlo. Určite poznáte aj vy ten pocit a milujete ho: to zmiešanie napätia a radosti. Takisto to bolo aj v utorok, keď mi prišiel jeden balík, na ktorý som vôbec nečakala. Prekvapilo ma to, pretože mi nič nemalo prísť, a tak som veľký, naozaj veľký balík, ktorý bol dosť ťažký otvárala s prekvapením. Naozaj som sa veľmi potešila, keď som uvidela takúto ružovú krabičku.
Takéto prekvapenie mi prišlo zo stránky Notino.sk. Nepoznáte? Určite áno! Je to známy e-shop Parfums.sk, ktorý však ostal stále rovnaký. Jediné čo sa zmenilo bolo meno. Skvelá komunikácia, kvalitné výrobky a rýchle dodanie stále ostali. Čo som si našla v tomto krásnom balíčku?
***
I love cosmetics and this was very big surprise for me! It is from Notino.sk (before Parfums.sk)

Ako som už spomínala, parfums.sk mení meno na notino.sk. Všetko však ostáva rovnaké, alebo ešte lepšie. Viac výrobkov, ktoré potrebujete, lepšia komunikácia a mnoho iného.
Ako prvé som vytiahla z balíčka dve vzorky voňaviek. Prvá je Hugo Boss Jour Four Femme. Od Hugo Boss som voňavku ešte nemala. Vždy sa mi táto značka spájala skôr s mužskými vôňami, no len čo som otvorila túto vzorku, okamžite som sa zamilovala a veľmi uvažujem nad tým, že by som si ju aj zaobstarala. Doma mám teraz síce dosť voňaviek, ale ja ich rada mením, hlavne podľa ročného obdobia a táto by bola skvelá na také neskoré leto :) Druhá vôňa bola Escada Desire Me. Aj táto vonia naozaj krásne, je trochu ťažšia, a preto by sa mi hodila skôr na zimné obdobie :) Tretia menšia fľaštička je olejček na vlasy. Najprv som nevedela, čo to je, pretože to voňalo tak dobre ako voňavka, až som si myslela, že to je nejaký iný typ vône. Nakoniec som si však prečítala na obale, že je to olej na vlasy, a tak sa teším, aký bude na vlasoch! Nájdete ho pod menom Orofluido.
Milujem citrónové a všetky svieže vône. Prvá vzorka je osviežujúca bylinná kúpeľ s vôňou citrónu. Ďalší je sprchovací gél s vôňou Aloe. Mexx Energezing Woman je skvelá vôňa, ktorá je aj za super cenu! :) Od Medi Blanc mám už niekoľko týchto vzoriek, ktoré mi vždy prišli ako darček k balíčku z Notino.sk. Sú skvelé a musím povedať, že po dlhšom "užívaní" vám vybieli zuby. Existuje niekoľko druhov. Ja mám bieliacu a s aloe vera. Produkty od Weledy ste už niekoľkokrát u mňa mohli vidieť. Je to aj z toho dôvodu, že s nimi mám spoluprácu, no nevedela som, že sa predáva aj na notino.sk až doteraz. Prišiel mi tento mandľový hydratačný krém na ruky pre citlivú pokožku. Vonia veľmi príjemne a práve takéto vône mám na ruky najradšej. Poslednou vecou na tejto fotke je Avene XeraCalm A.D relipidačný umývací olej. Aby som vám objasnila, čo to presne je: ako už z názvu vyplýva, je to umývací olej. Nemá žiadnu vôňu a pleť očistí dokonale.
Značku Vichy mám veľmi rada aj vďaka tomu, že vždy keď ostatné veci nezaberajú, práve produkty od nich ma vždy zachránia. Je to aj vďaka tomu, že Vichy patrí skôr už medzi lekársku kozmetiku a je o dosť silnejšia. Tento gél nájdete pod názvom Vichy Idéal Soleil Bronze hydratačný gél-fluid na tvár optimalizujúci opálenie SPF 50. Faktor to má naozaj vysoký a ja sa už teším na ďalší rok, keď ho využijem, pretože myslím, že už toto leto slniečko svietiť toľko nebude. Tá ružová krabička ma úplne dostala! A višňová vôňa takisto. Narozdiel od iných, podobných balzamov na pery je tento bez príchute, čo je niekedy výhoda. Mini Nivea je jeden z najlepších produktov, ktorý bol v tomto balíčku. Ja som na Nivei vyrástla a používam ju stále. Či už klasický krém, ktorý skvelo hydratuje, alebo opaľovací krém a mnoho iného. Toto je Nivea Soft. Podobná ako klasická Nivea, ale je menej hustejšia. Nemusíte sa však báť, hydratuje úplne rovnako. Keď ju spotrebujem, určite si do nádobky preložím krém a budem ho môcť tak mať stále v kabelke :)
A môj prvý samoopaľovací krém na tvár! Som fakt zvedavá aké to bude a hlavne, koľko vydrží. Určite vám sem hodím potom samostatnú recenziu.
Dostávame sa ku koncu. Tieto gumičky vo forme telefónnych šnúr mám veľmi rada. Sú príjemné a neťahajú mi vlasy. Samozrejme, musíte sa na ne zvyknúť, pretože sú iné ako klasické gumičky, ktoré používate. Tieto sú dosť mini takže ich budem asi používať skôr na konce vlasov, keď si budem robiť rybí chvost alebo klasický zapletený vrkoč :)  Ďalší výrobok, ktorý som od značky Avene našla je čistiaca voda. Čistiace vody rada testujem, pretože okrem micelárnej vody od Biodermy som ešte žiadnu dobrú odličovaciu vodu nenašla. Túto som zatiaľ skúsila jeden krát a odlíčila pleť veľmi dobre :) Posledná vec, ktorú som ešte nestihla skúsiť je Toni&Guy Glamour lak na vlasy pre silné spevnenie. Laky na vlasy moc často nepoužívam, pretože mám radšej prirodzené a jednoduché účesy - tým rozumej klasické rozpustené vlasy, nejaké vrkoče a podobne. Tento lak však určite využijem aj vďaka úžasnej vôni.
Toto boli úplne všetky veci, ktoré som si našla v balíčku a bolo ich teda fakt veľa! Ešte raz musím aj touto cestou poďakovať notino.sk, ktorí mi poslali tento balíček ako prekvapenie a veľmi ma tým potešili :)

36 komentárov :

  1. Tak to je opravdu moc pěkný balíček, nečekané vždycky potěší nejvíc :) Jinak krém na ruce od Weledy mám taky a je super a tyhle cestovní balení past Mediblanc mi taky často chodí jako dárek k nákupu, zatím jsem vyzkoušela jen tu červenou verzi a přišlo mi, že hrozně pálí :D
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taková milá překvapení bych si taky nechala líbit! :)

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je super! Z takového balíčku bych měla velkou radost :)
    Vyvolej.to | Památka na celý život

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni, tak to bylo úžasný překvapení! ♥ Krásný balíček :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. what a great surprise indeed!! seems like you got some great products :)

    dorky-and-weird.blogspot.com

    Xoxo Jessy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasné produkty, podobný krém od garnier mám aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No, tak to je paráda! Tolik krásných produktů! ♥ Nejspíš bych skákala radostí do stropu, kdyby se mi tohle stalo. :D :)
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tieto balíčky som videla už na viacerých blogoch a sú fakt skvelé :)
    Len mňa trošku mrzí, že menili názov, už som bola zvyknutá na parfums :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milé prekvapenie... Tá weleda a gumičky by potešili aj mňa.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Really love this box great products :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. skvělý balíček, takový by mě určitě také potěšil:)


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nice blog and products!! :))
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. looks like a promising products!

    Capturing Life Memoirs | aimeebustillo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. What a lovely box of products!
    Christina ♥ https://caliope-couture.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. I am loving every single one of these products!

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. That looks fantastic!!

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Veľmi super veci. Minulý týždeň som si z tejto stránky objednala vôňu a som veľmi spokojná - jeden deň som si ju objednala, na druhý deň bola objednávka potvrdená a na tretí prišla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Wow! That's a big big surprise... Love this box!

    Kisses
    Le Style et Moi
    lestyleetmoi.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Wow, this is really a big surprise - amazing content!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Parfums mám ráda! Balíček vypadá skvěle!

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Looking for the best keurig maker? Just go through the link.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Are you looking for cheap above ground pool heater so feel free click on the link

    OdpovedaťOdstrániť