SOCIAL MEDIA

best friend

4. augusta 2016

Nestáva sa, že by som niekomu venovala články. Na blogu sa to ešte nestalo. No dnes to zmením a jeden článok musím venovať človeku, ktorý mi vždy neskutočne pomáha. Poznáte tie kamarátske vzťahy, keď sa z niečoho tešíte, prídete za kamarátkou a tá vám totálne zničí náladu a vy sa netešíte z ničoho? Alebo keď potrebujete pomoc, povzbudenie a ona sa vám začne sťažovať a hovorí stále len o tom svojom? Ja som takýchto kamarátstiev prežila niekoľko a musím vám povedať, nikdy viac. Vysalo mi to energiu, skazilo vždy náladu a nebolo to dobré na nič. Zvykla som si, že sa musím skôr spoľahnúť hlavne sama na seba.
Vždy však príde nejaký ten deň, keď sa cítite pod psa a potrebujete povzbudiť. Nielen od rodiny, ale aj od niekoho, kto nie je úplne zainteresovaný a má nadhľad nad tou vecou, ktorú práve prežívate. Posledné dva roky mám takéhoto jedného človeka. Nemusíme sa vidieť každý deň, stačí keď si napíšeme. Viem, že sa naňho môžem vždy, vždy spoľahnúť. Nedávno sa stalo, že som mala naozaj veľmi zlý deň. Poviem pravdu, plakala som. Viete na koho som si hneď spomenula? Presne tak. Na tohto človeka, o ktorom stále rozprávam. Pomohol mi, napísal pravdu a ja som pochopila, že sa tým nemám zaoberať a už vôbec nie plakať.
V živote to je proste tak. Máte pri sebe niekoho, o kom si myslíte, že je vašim najlepším priateľom, no nie je to tak. Keď sa kamarátstvo skončí, bolí to a nedokážete si predstaviť, že by sa namiesto toho človeka, mal prísť niekto iný, dokonca lepší. Niekto kto vás povzbudí, niekto kto vám vždy zlepší náladu a deň, máte s ním rovnaké témy na rozhovor a keď vás bolí každučičká časť tela a o tretej ráno nemôžete spať, je hore aby si s vami napísal na facebooku a zahral basketball cez messenger. Niekto, kto má stále dobrú náladu a vždy keď sa stretnete, musíte sa usmievať, pretože viete, že sa zas dobre porozprávateTakýto človek sa hľadá veľmi ťažko, a preto som rada, že sa mi dostal do života.
Určite však nehľadajte tohto človeka nasilu. Ja som ho získala úplnou náhodou. Každý sme si mysleli svoje, no potom ako sme zistili, že nás zaujíma to isté, sa naše priateľstvo stále viac a viac utužovalo. A ja viem, že toto je priateľstvo na celý život.
A nesmiem zabudnúť, že arašidové maslo je pre nás život! Ty vieš o kom píšem!!

***
This dress is basic but very cute! I love it. Black dresses are my favourite :) 











37 komentárov :

  1. Amazing look! You look classy yet elegant <3

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šatičky jsou krásné a conversky k níp padnou jako ulité :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Mám veľmi rada takéto typy šiat ku ktorým sa dajú dať aj tenisky :)

      Odstrániť
  3. Jak já říkám, lidé přichází a odchází a to je naprosto v pořádku. Jsem ráda, že jsi toho člověka našla! :) Jinak ty šaty jsou skvělý, takový tenisový a to je kurva dobře protože tenis is life :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako hovoríš :) Ďakujem! A áno, tenis je skvelý, len keby mi to viac išlo :D

      Odstrániť
  4. S tými kamarádstvami máš úplnú pravdu. Nevravím, že by som si nerada vypočula problémy toho druhého, ale aj to musí mať hranice. Súcitím s tebou, že ľudia, ktorý dookola hovoria len o sebe a svojich problémoch a o tom ako potrebujú pomôcť sú vyciciavači energie. Mimochodom krásne šaty. Peckovo sa hodia ku converskám. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsem strašně moc ráda, že takového člověka máš ve svém životě :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Preppy chic! love the look. Very simple and fresh

    OdpovedaťOdstrániť
  7. What for beautiful pictures, I loved them! I am also a fan of black and white and I loved this dress! It's feminine and elegant! Hope you have a very beautiful weekend!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hey! Thank you for your comment!...
    Lovely dress and place!
    http://maisondemilla.blogspot.com.br/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi sa mi páčia tie šaty. Strašne sa mi páči ako je riešená vrchná časť!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bardzo ładna sukienka. Jesteś śliczną dziewczyną :)

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Love how casual this dress is and so chic with the white details! Love it! Xx

    www.thefashionfolks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. This is so inspiring! I love the post:)

    www.irenethayer.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásné šaty a moc hezky napsaný článek, někdy je těžké najít někoho, kdo při tobě stojí, ale když ho najdeš, je to strašně moc dobrý pocit :)



    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Very beautiful!!!!
    Chiara
    Www.chiaraangiolino.it

    OdpovedaťOdstrániť
  15. V dnešnej dobe je ťažké nájsť takého človeka a je super, že si takého našla :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. So simple yet chic! Great style girlie.

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com
    Instagram/Snapchat/Twitter: @missdsquared413

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Peknučké fotky šaty ti pristanú :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tieto fotografie sú veľmi pekné!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. You look lovely in this dress dear! Navy looks great on you.

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. You look so pretty! love the dress.

    greetings from Chile
    Vale

    http://valerousse.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Such a cute and simple dress! Black dresses are the best :)

    Jenna from:
    http://wanted9097.blogspot.fi/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Loved reading this! Please check out my Barcelona style book (and all things mermaid)

    Kisses xo | From Aliona With Love

    Instagram @alionawithlove

    Twitter @alionawithlove

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Simply pleasant and beautiful! Happy new week, hun.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť