SOCIAL MEDIA

twenty-twenty+1

26. decembra 2021

Názov dnešného článku som si prepožičala od názvu jedného playlistu, ktorý som si začala tvoriť na konci roka 2020. Wau, skutočne ubehol už rok, playlist má cez 180 piesní, ktoré som počas neho našla, a ja som o rok staršia a (dalo by sa povedať) múdrejšia? Celá korona situácia na jednej strane môj život spomalila, no na druhej ho neskutočne zrýchlila. Dni idú jeden za druhým, míňajú sa bez toho, aby mi dali možnosť nadýchnuť sa, zastaviť a obzrieť sa, čo všetko sa stalo. Ako som sa dostala až sem? Niekedy sama neverím tomu, že to, po čom som vždy tak túžila, už mám a žijem. Spravme si však pauzu, zastavme sa a pozrime sa na celý rok, ktorý sme prežili. 

Neplánujem písať dlhé litánie, len zopár bodov, ktoré charakteritujú môj rok 2021. Stihla som:

  • kúpiť ďalšie letenky do NY (vo februári letíme!)
  • napísať bakalárku
  • obhájiť si bakalárku
  • ukončiť I. stupeň vysokej školy a spraviť si titul (Bc.!)
  • vidieť asi 30 seriálov (sorry-not-sorry)
  • napísať tisícky normostrán textu 
  • spolu za rok prečítať 40 kníh
  • kúpiť lístky na koncert Imagine Dragons
  • pochodiť niekoľko pekných slovenských miest (túra sem, túra tam) 
  • vytvoriť nové portfólio (ďakujem Lukáš)
  • vidieť prvýkrát v živote Sex v meste a pozrieť všetky série za približne 2 mesiace
  • zjesť tony McDonaldu (sorry-not-sorry)
  • napiecť banana bread (asi tristokrát počas tohto roka) 
  • kúpiť nový počítač
  • FaceTimovať s Lolinou
  • nájsť stovky perfektných nových pesničiek (Spotify musí byť zo mňa nadšené)
  • vypočuť si niekoľko skvelých podcastov (nadšený je hlavne môj mozog) 
  • zjesť tony cukru vo forme Deniskiných koláčov a dezertov
  • začať a skončiť jeden projekt
  • spraviť som niekoľko skúšok
  • začať nové pracovné projekty
  • začať študovať externe
  • vypiť litre kávy
  • kúpiť nové Airpody
  • pozrieť XY filmov s Bejkou
  • vypiť litre dobrého vína
  • osláviť 23. narodeniny
  • opraviť môj počítač asi trikrát a následne ho vyhodiť (fakt 😀)
  • začať koručuľovať na dvojradových korčuliach (je to náročnejšie, ako sa zdá)
  • spraviť krásnu nástenku (moodboard)
  • zaočkovať sa
  • zalietať si (s dronom)
  • sklamať sa v niektorých knihách a seriáloch (nie všetko je tak super, ako vyzerá)
  • prekvapiť sa niektorými krásnymi príbehmi
  • dobre sa vyspať
  • vstávať pred svitaním
  • vidieť sa s niektorými ľuďmi, s ktorými som sa nevidela viac ako rok
  • ukončiť niektoré veci, ktoré mali byť už dávno ukončené
  • stratiť niektorých ľudí, ktorí pre mňa v minulosti znamenali veľmi veľa
  • stretnúť nových ľudí, ktorí mi spravili dni krajšími
  • udržať si tých najbližších stále vo svojom živote
  • otvoriť zaujímavé balíčky
  • vybehnúť na niekoľko prechádzok (sama, s Lolinou na diaľku, s mamčou aj s Deni)
  • dopozerať niektoré seriály
  • kúpiť si nové šperky (aj ich dostať)
  • kúpiť nové oblečenie (ktoré som síce nemala kam nosiť, ale ich premiéra príde)
  • dať si lip fillers
  • objednať si prenosnú klímu (aby som prežila leto)
  • spraviť skvelú spoločnú oslavu (spolu s Deni)
  • rozbiť mobil lusterom (nepýtajte sa)
  • mať prespávačku s Lolinou (a pozrieť niekoľko častí seriálov, zahrať bedminton a prejesť sa)
  • pomôcť Deni s vecami do školy
  • kúpiť melón od podomovej predajkyne
  • zjesť veľa dobrého jedla
  • vidieť niekoľko skvelých boxerských zápasov (aj MMA)
  • hrať bedminton v strede hlavnej cesty s Deni
  • kúpiť predraženú mikinu AJBXNG (a nakoniec mi prišli dve)
  • zlepšiť si pitný režim
  • ostrihať si vlasy
  • zavárať slivky s Bejkou
  • stratiť sa počas výletu (a znova sa nájsť)
  • kúpiť si krásne šálky (mám na ne obsesiu)
  • prežiť skvelé movie nights
  • spraviť si nočný photoshooting s Deni
  • vyhádať sa s bankou aj dvomi e-shopmi
  • prežiť drámu v prvý deň externého štúdia
  • zúčastniť sa nič moc workshopu s Lukášom (vysoké očakávania)
  • napísať niekoľko seminárok
  • urobiť DIY adventného venca do školy
  • pomôcť Bejke robiť veniec (adventný aj klasický na dvere)
  • prežiť náročné dni aj týždne
  • užiť si pekné dni a týždne
  • zlepšiť sa v tom, čo robím a v tom, čo milujem
  • pozrieť môj najnajnajjjobľúbenejší seriál (The Deuce) ešte raz (tentokrát s Bejkou)
Je toho viac, než minulý rok, no akosi som sa nevedela zastaviť 😀 Krásny Nový rok decká! 

4 komentáre :

  1. I really love your work space and how organized it looks:)
    Have a nice day!
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný zoznam. :) Nech máš krásny nový rok!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stihla jsi toho opravdu hodně a je super si to takhle sepsat, člověk pak vidí pokroky nebo co je naopak potřeba dohnat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hrozně ti závidím ten NY, snad se tma také podívám :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť