SOCIAL MEDIA

let's talk about hair volume

10. decembra 2021

 Ahojte!


Dnes sa prihováram ku všetkým dievčatám, ženám, chlapcom a mužom, ktorí túžia po objeme vo vlasoch, no žiadny nemajú. Ja sa priznám, že do tejto kategórie patrím taktiež. Keď som mala vlasy dlhé, boli vždy ťažké, a preto nemali objem. Naopak, keď som mala vlasy krátke, zväčša sa tam nejaký ten objem našiel, no väčšinou to bolo kvôli tomu, že som si ich vyfúkala. A tak som hľadala rôzne prípravky.

Schwarzkopg Osis

Hneď na začiatok musím povedať, že suchý šampón mne osobne na objem nedávajte. Možno nejaký objem urobí, ale nepoužívam ho nejako strašne rada. Vo vlasoch mi nie je úplne príjemný, a preto si radšej vždy urobím tých 10 minút, aby som si vlasy deň pred umyla a nemusela som na ďalší deň suchý šampón použiť. Alebo si radšej vlasy umyjem a následne vyfúkam. Suchý šampón je u mňa naozaj v tých podmienkach, kedy musím niekam ísť neplánovane a vlasy som si deň predtým neumyla a sú už všelijaké.

Späť však k objemu. Hľadala som viacero výrobkov a musím povedať, že na Notino sa našli hneď dva zázraky, ktoré som nedávno skúšala. Poďme teda na ten prv, ktorý som si okamžite zamilovala.

Týmto produktom je Schwarzkopf Osis+ Volume Cream. Osobne mám značku Schwarzkopf veľmi rada. Keď som sa dávala pravidelne strihať, vždy som išla práve do ich salónu, kde mi z vlasov vyčarovali krásny účes. O tom, aké boli vlasy na dotyk zdravé ani nehovorím. Práve preto som pri mnohých produktoch (ochrana pred teplom, šampón, kondicionér atď.) presedlala práve na túto značku. Keď som teda uvidela, že niečo na objem majú, hneď som vedela, že produkt bude môj.

Schwarzkopf pre objem
Ide o krémový produkt, ktorý vám má spraviť vo vlasoch objem. Ak som správne čítala, tak by to mal urobiť aj bez nejakého tepelného použitia. Ja som produkt použila niekoľkokrát pri fénovaní a musím povedať, ža vlasy mali väčší objem, no nielen to. Produkt totižto nemá priniesť do vlasov len objem, ale taktiež vlasy hydratovať, starať sa o ne a dodať im prirodzený lesk. S vlasmi sa taktiež omnoho jednoduchšie pracuje. Určite poznáte to, keď si vlasy vyfúkate a máte ich úplne všade. Pri tomto produkte ich máte síce plné objemu, no každý vlas má svoje miesto a nelieta z miesta na miesto.

Osobne som bola veľmi prekvapená, že vlasy mali tak príjemný objem, ktorý nepadol už po pár minútach alebo hodinách. Vlasy boli stále plné objemu aj po tom, ako som počas dňa behala z jedného miesta na druhé.

Ak by ste sa náhodou báli, že by vám vlasy zamastil, nemajte obavy. Práve naopak. Vlasy sú príjemné na dotyk a mne osobne vydržali "čerstvé" presne taký istý čas, ako keď do nich nič nepoužívam.

Schwarzkopf krém na objem
Produkt som vyskúšala aj bez fúkania. V tomto prípade nemôžete čakať, že vlasy budú mať objem alá Tina Turner. Majú však prirodzený objem, že nie sú "uľahnuté" na hlave - s čím sa napríklad ja stretávam dosť často. Okrem toho, s vlasmi sa veľmi príjemne pracuje.
U mňa to je napríklad tak, že v deň keď si ich umyjem (alebo deň potom, pretože si väčšinou umývam hlavu večer) ich mám občas naozaj šialené a ťažko sa s nimi pracuje alebo sa upravujú do nejakého účesu. Keď som použila tento prípravok, aplikovala som ho ako do končekov tak veeľmi jemne (naozaj máličko) som si dala aj do vlasov. A musím povedať, že vlasy boli jemné na dotyk, s objemom a nestáli na všetky strany :D.

Takže, pre každého, kto hľadá aspoň trochu objemu do vlasov, stavte na tento zázrak. Ja som z neho unesená a som rada, že som konečne našla niečo, čo mi vytvorí aj prirodzený objem bez fúkania :) Pretože pravidelné tepelné upravovanie vlasom skôr škodí a snažím sa mu vyhýbať čo najviac.

1 komentár :

  1. Produkt vypadá skvěle a vlasy jsou po něm určitě krásné! :) Sama bych potřebovala nějakou kvalitní péči o vlasy. :)

    OdpovedaťOdstrániť