SOCIAL MEDIA

bath products

30. mája 2021

Ahojte!

Dnes vám prinášam ďalšie novinky, ktoré mi prišli na testovanie z ElNino.sk. Dnes sa pozrieme na sprchové gély, bomby do kúpeľa, soľ do kúpeľa a jedny špeciálne náplasti. Rovno začnime, aby som to zbytočne nepredlžovala.

Prvými produktmi, ktoré by som vám rada predstavila, sú soli do kúpeľa od Gabriella Salvete. Na tie som sa veľmi tešila, pretože, ak sa mám priznať, nikdy som žiadne ešte neskúšala. Väčšina solí je určená na relaxáciu a rovnako je na tom aj tá levanduľová. Musím povedať, že túto vôňu milujem, a preto bola mojou najobľúbenejšou zo všetkých, ktoré mi prišli.

Soľ sa veľmi jednoducho rozpúšťa vo vode, krásne vonia a po ponorení do nej sa cítite omnoho lepšie ako v prípade klasickej vody alebo peny.

Levanduľa má množstvo výhod pre vaše telo, ako napríklad:

  • znižuje úzkosť 
  • bojuje proti stresu 
  • lieči problémy so spánkom 
  • má protizápalové vlastnosti
A množstvo ďalšieho.

Druhá vôňa bola papája, ktorá bola rovnako príjemná. Mala krásne sladkú vôňu, ktorá sa páčila najmä mojej mamine. Soľ má upokojujúci účinok, skvelo sa "s ňou" kúpe a ak nemáte radi levanduľu, určite by ste mali po nej siahnuť. 

Od solí sa presúvame na bomby. Musím povedať, že kvôli tomu, že doma nemám vaňu, som sa s nimi podelila s blízkymi. Doma som mala relaxačnú s bylinkami, čerešňovú, čučoriedkovú, romantickú ružu a kombináciu manga a pomaranču. 

Tieto bomby som vždy chcela vyskúšať. Už pred rokmi, keď sa prvýkrát objavili, ma vždy ťahali. Nikdy som sa k nim však nedostala (asi aj kvôli tomu, že doma vaňu nemám), a tak ma táto zásielka veľmi potešila. 

Bomby dokážu spraviť penu, krásne voňajú a vodu jemne zafarbia. Sú skvelé pre dospelých aj deti. Niektoré z nich, ako napríklad bylinkový variant, sú vhodné na relaxovanie. Iné vám navodia dobrú náladu vďaka peknej vôni a efektu.

Ak chcete vymeniť klasickú penu za niečo extra, určite na ne stavte. Je to skvelé osvieženie klasického kúpeľa. Plus, máte široký výber.

Presuňme sa ďalej na sprchové gély. Od Gabrielly Salvete som ešte nemala žiadne. Preto som bola zvedavá. Pravdou však je, že ja osobne nemám na sprchové gély nejaké vysoké nároky. Stačí mi, keď dobre voňajú a nie sú príliš husté. A presne toto sprchové gély poskytujú.

Prvým je sprchový gél Raspberry Sweet Mint, ktorý vonia ako sladko, tak aj sviežo. Mentol je ako stvorený na leto a teplé počasie. Hustota je stredná a gél skvelo pení. Ja osobne mám veľmi rada maliny, a preto bol tento mojím najobľúbenejším.
Druhým je Romantic Rose. Ten je trochu sladší a menej sviežejší. Má rovnaké vlastnosti ako predchádzajúci gél. Skvelo pení, dobre sa používa, pretože nie je hustý a teším sa, keď ho začnem pravidelne používať. 

Ak teda hľadáte dobré sprchové gély, určite by ste mali staviť na tieto. Nielenže krásne vonia, ale veľmi dobre sa s ním aj umýva.

Pri sprchových géloch zostávame. Prechádzame však na tie pánske. Tie som hneď posunula mužskému pokoleniu v našej rodine. Ich recenzia bude trochu kratšia, pretože sama som ich neskúšala. Voňajú však veľmi dobre a sú podobne husté ako dámske. Dobre penia a ak máte radi Gabriellu Salvete, mali by ste ich určite vyskúšať. Jedným je Sport verzia a druhá Pure & Cool. Oba sú 3v1, čo znamená, že sú vhodné na telo, tvár aj vlasy.

Ak máte doma mále deti, určite by ste mali vyskúšať Pure Breeze Kids, ktorý je určený práve pre mladších členov rodiny. Krásne vonia a ja osobne ho plánujem využiť 😀 Krásne vonia, je stredne hustý, skvelo pení a ide o prípravok 2v1, čo znamená, že ho môžete použiť ako sprchový gél, no tiež ako šampón.
A prejdime na posledný produkt, ktorý je celkom špeciálny a úprimne musím povedať, že som ho využila zatiaľ len dvakrát a som fakt zvedavá na to, aké výsledky prinesie. Ide o remodelačné náplaste na brucho. Určené sú na to, aby vám pomohli určitým spôsobom zoštíhliť pás.

Ich používanie je jednoduché a na to, aby ste videli zmeny, potrebujete cvičiť a zdravo jesť. Náplasti nie sú určené na to, aby vás zbavili 10 kilogramov 😀. 

Spôsob použitia je takýto: 
Pokožku si dôkladne vyčistite a nalepte na ňu náplasť. Tá by sa mala nachádzať v strednej časti brucha. Jemne pritlačte a držte na bruchu cca 3 - 5 minút. Následne sa 2 - 3 minúty nehýbte, aby sa náplasť neposunula. Následne ju odstráňte po 6 - 8 hodinách.

Náplasti majú:
  • pomáhať zlepšiť krvný obeh
  • odbúrať toxíny
  • štiepiť tuky
  • zlepšiť elastickosť pokožky
Na výsledky som zvedavá a určite vás budem informovať.

To je na dnes odo mňa všetko. Produkty od Gabriella Salvete mi skvelo sadli a musím poďakovať ElNino.sk za štedrú zásielku, ktorá potešila ako mňa, tak aj ostatných členov rodiny.

A čo vy? Skúšali ste už niektorý z týchto produktov? :)

7 komentárov :

  1. Ja som ešte nikdy nemala gule do kúpeľa a nejak ma nelákajú lebo ja sa rada kúpem skôr v čistej vode :D

    RESPECT COCO CHANEL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nezkoušela jsem nic, ale úplně nejvíce mě zaujaly ty náplasti. Jsem zvědavá, co na ně řekneš. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The bath bombs look nice. Thanks for sharing!

    Bisma Rauf / Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, everything looks really wonderful! I love anything lavender scented. There really are so many benefits!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tý jo ani nevím o těchto novinkách. :) Ale ty sprchové gely vypadají dobře.
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vůbec jsem nevěděla, že GS má i koule do vany, celkem mě to překvapilo.

    Somemthingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty bomby do koupele bych hned vyzkoušela, vypadají krásně! :)

    OdpovedaťOdstrániť