SOCIAL MEDIA

a lot of masks

13. mája 2021

 Ahojte!

Dnes mám pre vás článok plný zaujímavých kúskov od značky Gabriella Salvete, ktoré mi prišli z ElNino.sk. V zásielke bolo toho tak veľa, že som článok rozdelila hneď na niekoľko častí. Toto je prvá, ktorá je zameraná na masky. Poďme sa teda pustiť do toho, aby z toho nebola zas dlhá litánia.

Prvou maskou je obľúbená čierna, zlupovacia, ktorú sme nedávno testovali spolu so sestrou. Poviem vám, bol to boj, dať to dole. Deniska dokonca povedala, že čiernu masku nechce viac vidieť 😄. Ja som osobne v minulosti už čiernu masku mala. Je skvelá najmä na hĺbkové čistenie. Má však ďalšie výhody, ako napríklad to, že je vhodná pre úplne všetky typy pleti. Dokonca, ja s mojou suchou pleťou musíme povedať, že vôbec nevysušila tak, ako niektoré iné. Po tom, ako som ju dala dole, som pleť zmyla a hydratovala. Bola príjemná na dotyk a ja osobne sa k nej určite vrátim.

Druhou je Collagen Creamy Face Mask. Veľmi som sa jej potešila, pretože je určená najmä na hydratáciu. A síce vyhladenie ešte nepotrebujem, kolagén je dobrý aj pre mladšie vekové skupiny (osobne ho beriem s prestávkami počas celého roka vo forme výživového doplnku, najmä kvôli mojim 80 ročným kolenám) . Maska bola príjemná a ako stvorená na tpelejšie dni, pretože po celý čas na tvári chladila. Následne som ju dala dole, tvár som opláchla a hydratovala. Musím však povedať, že rovnako ako pri predchádzajúcej maske, ani pri tejto som necítila nepríjemné vypnutie a suchosť. Pleť bola príjemne zvlhčená. Teším sa, keď si dám aj druhú.

Pri tretej maske Creamy Face Mask Coenzyme Q10 som sa podelila aj s mamčou. Osobne som ju ešte nestihla otestovať, ale Bejka si ju na tvár dala hneď v ten deň, ako som jej ju dala. Mamča si pochvaľovala príjemný studený efekt a po použití hydratáciu. Má tiež suchšiu pokožku, a preto jej maska padla vhod. Myslím, že jej venujem aj druhú, pretože je určená proti vráskam, ktoré zatiaľ nemám (aj keď v okolí úst som si už niečo všimla.. 😄). Maska sa odporúča používať dvakrát do týždňa. Ja osobne mám však toľko masiek doma, že ich vždy pravidelne mením. Účinky však vidím vždy, aj po prvom použití. Často je to hydratácia, zbavenie sa začervenania a podobne.

Presuňme sa teraz z tváre na ruky a nohy. O maskách na tieto končatiny som počula. Dokonca, niekde v kozmetickej skrinke mám aj jednu na nohy, ktorú som však nikdy nepoužila. Na ruky som však nikdy nemala, a preto som sa jej potešila. Masku som vyskúšala ju hneď v deň, ako mi prišiel balíček. Maska má hydratovať, regenerovať a rozjasňovať. Je teda ako stvorená pre ľudí trpiacimi suchými rukami alebo na chladné obdobie, kedy ruky trpia najviac. Po otvorení balíčka sa vás vykuknú rukavice, ktoré si na vopred vyčistené ruky nasadíte a počkáte 30 minút. Ja som si zapla seriál (pravdepodobne jedna z mála aktivít, pri ktorej nepotrebujete ruky) a pekne som počkala. Maska je príjemná, mierne studení. Po tom, ako som ju dala dole som ruky opláchla vodou. Ruky boli jemné a hydratované. A síce nemám problém so suchými rukami (úprimne, počas jari, leta a jesene len málokedy vytiahnem krém na ruky), videla som rozdiel. Maska sa určite oplatí tým, ktorí bojujú so suchosťou alebo chcú vyživovať ruky počas zimy. Ja si spravím nákup hlavne na chladné mesiace.

Druhou bola teda maska na nohy, ktorej som sa potešila tiež. Ako som spomenula, doma nejakú mám, ale nepoužila som ju ešte. Musím však povedať, že toto je zázrak. Maska je príjemná a chladivá. Používa sa rovnako ako tá na ruky. Chodidlá umyjete, následne ich zabalíte do "ponožiek" (maska má tvar ponožky) a necháte pôsobiť 30 minút. Nechápem, prečo som niečo takéto neobjavila také 3 - 4 roky dozadu, keď som ešte ako nádejná stredoškoláčka makala na svadbách a stála som na nohách viac ako 26 hodín vkuse (nepreháňam). Toto by bol zázrak. Okrem chladivého efektu maska príjemne chladí a regeneruje. Za mňa palec hore a určite ju zaraďujem k must have pre spa day.

Ďalšou je pleťová maska dragon fruit. Ide o textilnú masku, o ktorej som si najprv myslela, že bude ružová, no bola biela 😄 Škoda. Svoj účinok však rozhodne splnila. Je vhodná pre všetky typy pleti, príjemne chladila a mala rozjasniť. Osobne ja si nejakým spôsobom príliš rozjasnenie na pleti nevšímam, pretože nemám tmavé kruhy pod očami, prípadne iné tmavšie časti. Musím však povedať, že maska regenerovala a mierne hydratovala. Nemala som po nej pleť napnutú. Ide o takého univerzálneho pomocníka.

Veľmi podobne je na tom kokosová maska, na ktorú som sa úprimne veľmi tešila. Mám rada vôňu kokosu (maska však po kokose nevoňala, mala len výhody kokosu, nie jeho vôňu 😄 to bola tiež mierna škoda, ale žiadne veľká vec) a maska bola určená pre dehydratovanú pleť. DAJTE SEM POPROSÍM ASPOŇ 10 KUSOV! Ja a moja suchá pleť sme kapitola sama o sebe. Kto to o mne ešte nevie, už sa práve dozvedel. Maska je na prvý pohľad veľmi podobná dragon fruit. Chladí, je textilná a na pleti dobre drží. Je dostatočne "mokrá" a po nanesení príjemná. Akonáhle som ju však dala dolu a trochu si umyla tvár, bola som neskutočne prekvapená. Tak dobrú hydratáciu by som nečakala ani od krému, nie ešte od masky. Celý večer som si nemusela dať krém. Následne som si na večer trochu dala (súčasť mojej večernej rutiny), no omnoho menej ako zvyčajne. Príjemný pocit nasledoval aj ďalší deň. Pleť bola celkovo ešte niekoľko dní prirodzene hydratovaná.

Ďalej tu mám ďalšiu kolagénovú masku, ktorá je určená na hydratáciu a celkovo regeneráciu pleti. Je textilná a používa sa rovnako ako predchádzajúce dve. Po nanesení je veľmi podobná ako ostatné dve - chladí, je dostatočne mokrá a dobre drží. Následne sa nechá 15 minút pôsobiť a po tom, ako ju dáte dole, máte sérum z nej vmasírovať do pokožky. A síce nehydratuje tak ako kokosová, je naozaj skvelá.

A posledným produktom, ktorý tu pre vás mám, sú kolagénové zlaté očné gélové masky (pravdepodobne sa to v slovenčine nevolá masky, ale viete, čo myslím). Doma ich mám niekoľko (takýchto masiek, nie týchto od Gabriella Salvete), no žiadne z nich nie sú zlaté. Wau! Tieto sú taktiež hrubšie, ako väčšina tých, ktoré som už vyskúšala. Na oku príjemne chladia. Spravidla ich využívam, keď sa nevyspím dostatočne, alebo spím dlho (paradox) a mám opuchnuté oči. Niekedy pomôžu studené lyžice, inokedy zas tieto masky. Tieto zlaté stačí dať pod oči na približne 15 - 20 minút a nechať ich robiť svoj zázrak. A poviem vám, skutočne sú to také malé zázraky. Príjemné, s kamilkovým olejom, vďaka ktorému majú jemnú vôňu.

A toť všetko. Dúfam, že ste si našli nejakého favorita! A už o pár dní sa môžete tešiť na ďalšie kúsky, ktoré mi prišli z ElNino.sk 💝

5 komentárov :

  1. Ani jsem nevěděla, že dělají i masky. Vypadají dobře. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé tipy na nové masky, zatím jsem žádnou z nich nezkoušela, ale určitě to napravím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. It is always wonderful to try out different types of masks. They can be so pleasant to use and really deliver noticeable results! These sound fantastic!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tyto masky jsem ještě nikde neviděla, podívám se. Miluji selfcare.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Osobně miluji všechny typy masek, z těchto značek žádnou neznám, ale v poslední době jsem si velmi oblíbila látkové od Garnier :)

    OdpovedaťOdstrániť