SOCIAL MEDIA

my skincare routine for 2021

18. januára 2021

Kým v minulosti som patrila k milovníkom a nadšencom dekoratívnej kozmetiky, dnes je to presne naopak. Síce maľovanie milujem, osobne preferujem kvalitnú skincare rutinu. Pretože len vtedy, ak máte čistú a peknú pleť, môžete na nej vytvoriť nejaké to "kúzlo" s dekoratívkou. Moja skincare rutina sa príliš často nemení. Spravidla používam tie výrobky, ktoré mi sedia. Niekedy však rada skúšam niečo nové. Nedávno som niektoré výrobky menila, a preto som sa rozhodla zvoliť pre dnešok práve túto tému. Aké výrobky teda používam? 

Na začiatok chcem povedať jednu vec. Zastávam názor, "Menej je viac", a preto som pomerne minimalista. Veľké množstvo kozmetiky dokáže ublížiť a tvár zbytočne zaťažiť. Práve preto som niekedy veľmi prekvapená, keď niektoré celebrity ukazujú 25 alebo 30 krokovú skincare rutinu. Okay, dosť bolo analyzovania. Prejdime k hlavnej veci. 

Pleť si po celom dni vždy vyčistím. Spravidla na to využívam micelárnu vodu. Tá sa u mňa často mení. Vždy, keď jednu spotrebujem, idem na inú. Niekdy medzi nimi rozdiel vidím, inokedy nie. Väčšina však pleť hĺbkovo vyčistí. Dôležité je však čistiť jemne. Navlhčeným tampónom na tvár netlačte. 

micelárna voda Nivea

Akonáhle mám pleť vyčistenú môžu nastať dve situácie. Tou prvou je, že si dám masku alebo peeling na tvár. Masku používam raz za týždeň alebo dva. Ak nemám čas, je to dlhšia doba. Ak si spomeniem a nezabudnem, je to častejšie. Pleť problémovú nemám, a preto ju nechcem zbytočne zaťažovať. 

A akú masku práve teraz používam? Konečne som sa dokopala a vytvorila som si vlastnú kávovú. Využila som zbytky pomletej kávy z kávovaru, ktoré vždy vyhadzujeme. Tentokrát sa skvelo využili. Ak by ste chceli, poskytnem vám recept. Maska je jednoduchá, hodí sa na každú pleť a je vhodná aj ako peeling celého tela (používam ju aj tak). 

Keď si masku zmyjem, prichádza dôležitý krok - hydratácia. Po maske používam vždy hydratačné sérum od značky Revolution. Mám doma už asi tretiu fľaštičku. Nepoužívam ho na dennej báze. Skôr vtedy, keď vidím, že pokožka je príliš suchá. Ako napríklad v prípade, keď si dám masku, ktorá pleť vysuší. 

Revolution sérum

Následne, keď sa sérum trochu vstrebe, aplikujem hydratačný krém. Spravidla používam klasickú Niveu Soft, ktorá má skvelé účinky ako tá v modrej plechovičke. Na rozdiel od nej je však redšia a omnoho jednoduchšie sa s ňou pracuje. Na pleť si večer dávam pokojne väčšie množstvo. Krém sa vstrebe a svoju prácu robí počas celej noci. 

Netreba zabudnúť ani na pery. Tie občas prebehnem peelingom. Následne na ne aplikujem Labello. Osvedčilo sa mi najviac zo všetkých balzamov. Skvelo hydratuje a nevytvára na vrchu pier nepríjemnú vrstvu. 

balzam na pery Labello

Tu spravidla končí celá moja večerná skincare routine. Je jednoduchá a rýchla. Nezaberie príliš veľa času. Maximálne aplikácia a nejaký čas pôsobenia masky. Ráno si pleť vždy umyjem. Najčastejšie využívam nejaký gél na čistenie. Práve teraz mám v kúpeľni jeden čistiaci gél od Nivea. Ním si pleť hĺbkovo vyčistím. 

Následne prejdem znova na hydratáciu. Aj v tomto prípade využívam Nivea Soft krém. Ráno však v menšom množstve ako večer. Netreba zabudnúť na balzam a som hotová. 

Nivea Soft krém

Keď niekam idem, nasleduje aj líčenie a využívanie dekoratívnej kozmetiky :) 


A aká je vaša skincare routine? 

5 komentárov :

  1. Ja mám navyše asi tak ďalšie tri séra :D, ale samozrejme základ je krém a u mňa ešte toner :)
    www.lifeinpicturesbylu.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V podstatě je podobná té tvoji, jen s jinými značkami.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice products dear
    Thx for share <3
    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Micelárku od Nivei používám také, sice z jiné řady, ale i tak si ji nemůžu vynachválit - je to pro mě top produkt v péči o pleť. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý článek, také používám micelárku, akorát od Uriage a Neutrogeny... střídám je. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť