SOCIAL MEDIA

Čokoládovo - černicový cheesecake

22. januára 2021

 

Ahojte,

dnes som si pre Vás pripravila recept na veľmi jednoduchý a hlavne rýchly cheesecake. Jeho príprava Vám nezaberie ani 15 minút a určite stojí za vyskúšanie.

 


Spodok každého cheesecake tvoria nejaké sušienky, ktoré sú spojené s maslom. Ja som tentokrát vyskúšala sušienky spojiť s roztopenou čokoládou a bolo to ešte lepšie. 




Suroviny na korpus:

- 250g čokoládových sušienok
- 100g čokolády na varenie
- smotana na šľahanie

Suroviny na plnku:

- 250g mascarpone
- 100g tvarohu
- 200g mliečnej čokolády
- smotana na šľahanie

Na ozdobenie:

- mrazené černice
- 2-3 PL kukuričného škrobu
- 2-3 PL cukru



Postup:

Sušienky pomelieme alebo rozdrvíme. Čokoládu nalámeme do misky, nalejeme na ňu trochu smotany na šľahanie a roztopíme. Pridáme k sušienkam a vytvoríme zmes, ktorú vysypeme do tortovej formy. Vytvarujeme spodok formy a okraje. 
Na krém si tiež rozpíme čokoládu so smotanou. Mascarpone, tvaroh spolu premiešame a pridáme roztopenú čokoládu. Všetko spolu spojíme a nalejeme na korpus.
Cheesecake necháme zachladiť 1-2 hodiny.
Mrazené černice dáme do hrnca a podlejeme s cca 200ml vody. Počkáme kým sa nám rozpustia. Po rozpustení ich vyberieme a poukladáme na cheesecake. K šťave pridáme kukuričný škrob a cukor, miešame pokiaľ nám nevznikne hustá omáčka pripomínajúca puding a nalejeme na černice. Necháme cez noc zachladiť. 

 

Budem veľmi rada, ak cheesecake vyskúšate a bude Vám chutiť. Teším sa pri ďalšom recepte.






10 komentárov :

  1. Mňam, ten vyzerá naozaj úžasne! Ja cheesecaky milujem, naposledy som robila horalkový. Veľmi sa mi páči nápad zmiešať keksíky ešte s čokoládou, určite si recept ukladám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :) horalkový musí byť tiež úžasný!

      Odstrániť
  2. Mňam, vypadá skvěle. Musím ho někdy vyzkoušet a s tou čokoládou je to skvělý nápad.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ten vypadá skvěle, hned jsem na něj dostala chuť :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten by som si hned dala. Vyzera chutne na prvý pohlad a veru taký som ešte nepiekla :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. oh mňaaam. Ten vyzerá dokonalo. Môj priateľ bude mať čoskoro narodeniny a toto vyzerá ako super koláčik na ktorom toho hádam nemám čo moc pokaziť.
    https://www.barsatelier.sk/2021/01/preco-je-mlm-problematicke.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá naprosto báječně a určitě tak i chutná. :))

    OdpovedaťOdstrániť