SOCIAL MEDIA

women

2. decembra 2020

Dnes je presne ten deň, kedy som sa upísala diablovi a idem písať o jednej z najťažších vecí na tomto blogu - o parféme. Pravdepodobne si klopete na čelo, o čom to hovorím. Predsa len, písať o parfémoch nie je vôbec ťažké. Pre niekoho možno nie, no ja som už pár recenzií o parfémoch na tomto blogu mala a môžem povedať, že to nebola sranda. Nehovoriac o tom, že keď som túto vôňu, o ktorej idem hovoriť, opisovala Lole, bola to jedna fraška. Chudera, doteraz si nevie predstaviť, ako tá vôňa vonia, pretože som jej to opísala úplne chaoticky. Raz tak a inokedy zas tak. Poďme však skúsiť šťastie a opísať ju vám. Možno sa to podarí. 

Na začiatok si povedzme, prečo som si túto vôňu vybrala a o akú vlňu vlastne ide. Toaletná voda Calvin Klen Women som si vybrala pre niekoľko dôvodov. Tým prvým je štýlový dizajn (#sorrynotsorry) a to, že som ju videla u mnohých ľudí v priebehu tohto roka. Mnohí ju vychvaľovali a zlú recenziu som na ňu asi ani nepočula. Preto som sa rozhodla, že po nej siahnem a vyskúšam ju aj ja. Bez toho, aby som ju predtým ovoňala v nejakej inej parfumérií. Risk, ktorý robím až príliš často a to nielen pri parfémoch, ale aj pri iných výrobkoch. Proste risknem a spravidla to vyjde. A situácie, kedy nie, spomínať nebudeme.

Tento risk bol však práve ten, kedy to vyšlo. Vôňa mi prišla, hneď som ju otvorila a nastriekala na ruky. K tomu, ako voňala, sa v tomto článku dostaneme o chvíľku (už teraz sa toho bojím). Spomeňme si však dizajn. Ten je podľa mňa pre parfémy pomerne dôležitý. Mňa osobne musí zaujať aj ten. Nielen samotná vôňa. Myslím si, že Calvin spravil veľmi dobre, keď zvolil jednoduchý a minimalistický dizajn, ktorý skvelo doplnil výrazným prvkom na vrchnej časti. Vôňa tak pritiahne pozornosť, zaujme a vryje sa do pamäti. 

V ponuke ElNino.sk nájdete niekoľko veľkostí toaletnej vody. Siahnuť môžete po menšej verzií, 30 alebo 50 ml, alebo po väčšej, 100 ml. Mne prišla väčšia, 100 ml verzia, za ktorú som aj rada, pretože som si vôňu zamilovala už od prvého vyskúšania. A to nielen ja, ale aj moja mamina, s ktorou sme ju skúšali hneď po tom, ako mi kuriér balíček podal. 

Poďme teda na samotnú vôňu. Oficiálny popis na ElNino znie: "Dámsky parfum Calvin Klein Women v koncentrácii toaletnej vody otvára citrón, cassis - listy čiernych ríbezlí, malina a ružové korenie. V srdci sa rozvíja pomarančový kvet, pivonka a ruža. Zvodný drevitý základ napĺňa céder, ambroxan, kadidlo a pižmo." Striekam vôňu na ruku a voniam. Podľa môjo čuchu ide naozaj o príjemnú ovocnú vôňu, ktorá je skvelé najmä na jar a leto. Na zimu mám osobne radšej ťažšie vône. Tento rok však spravím výnimku, pretože táto vôňa sa mi dostala doslova pod kožu.

Pižmo a kadidlo sú silné. Prenikajú cez ovocnú a jemnú vôňu. Skvelo ju dopĺňajú a vytvárajú tak veľmi zaujímavý "finiš". Vôňa je podľa môjho osobného názoru vhodná ako na bežné nosenie, tak aj večer, na nejakú spoločenskú udalosť. Na pokožke vydrží dlhé hodiny. Veľmi príjemne sa rozvíja. Zo začiatku môže byť príliš silná, no po krátkom čase je jemná až sladká. 

Doma mám niekoľko vôní, no všetky budú musieť počkať, pretože táto má rozhodne prednosť. Vonia veľmi príjemne. Je sýta a pritom veľmi ženská a jemná. Ja som z nej nadšená a ak budete mať cestu okolo parfumérie, určite ju choďte vyskúšať. 

2 komentáre :

  1. Písať o parfémoch je fakt náročné, viem ako to mám ja, ked také niečo píšem. A fakt obdivujem blogerky, ktoré dokážu do detailov obkecať akukolvek kozmetiku.. to ja zas tak neviem.
    Čo sa týka tohto parfemu, neskušala som, neviem, ale viem, že niektoré vone má Calvin skvelé.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. o parféme som aj japočula keď ho propagovalo pár influencerov, má zaujímavý, krásny obal, popísať parfémy aby aj niekto pochopil a vedel si predstaviť vôňu je pre mňa tiež bojová úloha :D
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť