SOCIAL MEDIA

boots

26. novembra 2020

Aké dôležité sú pre vás topánky a koľko ste do nich ochotní investovať? Nedávno sme sa na tému financií a nakupovania bavili s mojou najlepšou kamarátkou Lolou. Ja som hovorila, že som ochotná investovať vyššie čiastky do elektroniky. Ona zas do obuvi. Ak by ste sa z nášho okolia niekoho opýtali, čo vystihuje Lolu, povedali by vám, že drahé tenisky (a iné topánky). Na to mi ešte povedala, že je pre ňu dôležité dobre sa v topánkach cítiť. Potrebuje vysoký komfort na to, aby mohla chodiť z miesta na miesto. Plus, obidve sme presne tým typom, ktorý chodí veľmi rád pešo. Zoberieme si mestskú? Nie, načo. To je len kúsok. To, že nakoniec prejdeme osem kilometrov spomínať nebudeme. 

Keď mi nedávno prišli tieto krásne topánočky, alebo ako ja rada hovorím botky, z Bonprixu, bola som celá nadšená. Mám veľmi rada takýto masívnejší typ topánok (rovnako ako lodičky, polobotky, čižmy a teoreticky všetky topánky). Rada ho nosím k sukni, nohaviciam či čomukoľvek inému. Doma mám zopár podobných topánok, no musím povedať, že takýto jednoduchý, no pritom štýlový dizajn som hľadala dlho a nevedela som ho nikde nájsť. Konečne, po dlhšom hľadaní, som sa k nim však dostala. 

Topánky sú nielen štýlové, ale aj pohodlné, čo je rovnako ako pre Lolu, aj pre mňa veľmi dôležité. Topánky musia poskytovať najprv pohodlie, až potom nejaký štýlový dizajn. Podrážka je síce vyššia, no pohodlná. Jednoducho v nich pobehnete aj cez prechod alebo k autobusu. Nehovoriac o tom, ako veľmi dobre sa kombinujú k akémukoľvek kúsku, ktorý mám doma. 

Aby som sa však dostala späť k nejakej tej pohodlnosti a tomu, prečo je tak dôležitá. Určite sa vám už niekoľkokrát stalo (alebo aspoň raz za život), že ste si kúpili nové topánky a nadšene ste si ich na druhý deň vzali. Z nadšenia sa však stala doslova nočná mora, pretože vás odrali všade, kde mohli. NIečo podobné sa stalo aj mojej sestre a dobrej kamarátke na výlete v New Yorku. Problémom bolo, že v tých topánkach, ktoré ich tak odreli, museli chodiť približne 9 dní. 

Priblížim vám situáciu. Do New Yorku som si na prelome januára a februára brala vychodené a veľmi pohodlné poločižmičky, ktoré boli štýlové a hodili sa mi ku všetkému, čo som si obliekla. Moja sestra a kamarátka sa však rozhodli, že namiesto toho, aby si vzali niekoľkomesačné topánky, ktoré poznajú (ako ja), zájdu do obchodu a kúpia si nové. Kde nechali logické myslenie fakt netuším. Cesta do New Yorku bola v pohode, príliš sme nechodili. Presúvali sme sa len po letiskách a z lietadla do lietadla alebo taxíka. Problém však prišiel v prvý deň v New Yorku, kedy sme išli pozrieť mesto a nejako sme prešli CELÝ Central Park. Dievčatám odchádzali nohy, kým ja som bola úplne v pohode a dokázala by som si dať celú cestu ešte raz (okay, s energiou som na tom tak úplne v pohode nebola, tak to nepreháňajme, ale viete, ako to myslím). 

Na druhý deň sme prešli znova veľké množstvo krokov. Večer, keď sme sa už mali dostaviť do hotela a dievčatá boleli neskutočne nohy, sme si povedali, že by nebolo odveci spraviť si takú menšiu prechádzku k nášmu hotelu. Nachádzali sme sa, ak sa nemýlim, na 55th Street. Náš hotel sa nachádzal v oblasti Financial District. Jednoducho povedané, išlo o dvojhodinú prechádzku, počas ktorej sme prešli približne 62 ulíc. Ja som bola stále v pohode, no dievčatá by si najradšej odrezali nohy. 

A práve preto je dôležité nové topánky poriadne rozchodiť. Niektoré totižto sadnú hneď, na prvýkrát (ako tieto moje z Bonprixu, ktoré ma neodreli ani raz a mala som ich už asi 10-krát), no iné musíte poriadne rozchodiť a prispôsobiť na svoju nohu. 

Ak hľadáte zaujímavé topánočky, vyskúšajte Bonprix. Ja mám odtiaľ už svoje druhé botky a musím povedať, že som z nich nadšená. Prvé som spomínala v tomto článku. Išlo o čižmičky s takým pekným otvorom, ktoré som taktiež hľadala veľmi dlho a odrazu na mňa na Bonprixe vyskočili :) 

4 komentáre :

  1. You are so right about breaking in new shoes properly! It can make such a huge difference. Those boots are so gorgeous!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají velmi pohodlně, ať se ti v nich příjemně chodí - skvělý výběr! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadají hezky. Taky by se mi podobné líbily. Z Bonprixu pár bot mám a jsou velmi pohodlné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť