SOCIAL MEDIA

maybelline superstay matte ink

18. októbra 2020

 Ahojte! 

Každý, kto už zopárkrát zablúdil na môj Instagram alebo blog určite vie, že milujem rúže. A je úplne jedno aké. Najradšej mám síce tmavšie červené a nude, no občas zvolím aj odtieň lesného ovocia či niečo bledšie. Ružovú mi síce na perách asi len tak ľahko neuvidíte, no ostatným oditeňom sa nevyhýbam. 

Keď som nedávno pozerala ponuku rúžov na ElNino.sk, zaujala ma značka Maybelline s ich radou Superstay Matte Ink. Tieto rúže som videla tak často na internetových obchodoch alebo na sociálnych sieťach, že som jednoducho neodolala a povedala si, že jeden vyskúšam. 

Ako prvé sma zaujal pekný a jednoduchý dizajn. Mám rada hranaté obaly, sama neviem prečo 😄. Zdajú sa mi také iné pri všetkých rúžoch, ktoré majú "klasický" tvar. 

Výhodou tohto rúžu je však najmä to, že je tekutý. Osobne mám radšej tekuté ako bežné "krémové" typy, pretože na perách vedia veľmi pekne zaschnúť (väčšina je matná). Nehovoriac o tom, že sa veľmi dobre aplikujú na pery. 

Z ponuky som si vybrala odtieň 15 Lover. Ako som spomínala vyššie, milujem červené alebo nude odtiene a práve preto ich mám doma desiatky. Tento odtieň je však úplne iný. Je tmavý a na prvý pohľad vyzerá práve ako odtieň lesného ovocia. Takýchto odtieňov mám len zopár a zatiaľ ma žiaden nepresvedčil k tomu, aby som ho nosila pravidelne. Práve preto sa snažím nájsť taký, ktorý bude tmavý, ale pritom bude na perách vyzerať dobre a zaujímavo. 

Maybeline Superstay Matte Ink má veľmi príjemný aplikátor. Skvelo sa ním rúž aplikuje. Pery skvelo pokryje a na jeden ťah si viete nalíčiť celé pery. Vďaka tomu, že rúž je sýty a vysoko pigmentovaný, nemusíte z neho použiť príliš veľa. 

To, koľko rúž vydrží, som tentokrát netestovala úplne celý deň (ako zvyčajne, počas bežného dňa napríklad v škole), pretože som bola práve v čase príchodu balíčka v dvojtýždňovej karanténe. A tak som rúž testovala pri pití kávy a jedení jedla, no mala som ho na sebe približne 4 - 5 hodín. 

Výsledok z tohto testovania bol však veľmi príjemný. Nemôžem povedať, že rúž na perách drží ako kameň a že by nezliezol ani keby jete dve veľké menu z fast-foodu za sebou. Rúž má však jednu obrovskú výhodu. Neviem, či to je odtieňom ktorý som si vybrala alebo celkovo rúžom, ale po zjedenom obede vyzeral stále dobre. Aj napriek tomu, že z neho niečo zišlo, stále vyzeral na perách dobre a ak by som bola niekde preč a nemohla by som si odskočiť na toaletu opraviť ho, nič by sa nedialo. 

Rúž skvelo odoláva nápojom ako čistá voda, minerálka alebo káva. Jedlo ho jemne "načne", ale vyzerá stále prirodzene a dobre. Netreba sa báť, že by ste ho museli neustále opravovať alebo že by nevyzeral dobre. 

Osobne som z rúžu nadšená. Na perách vyzerá veľmi dobre. Nevysušuje ich, čo je veľmi dobrou správou pre všetky ženy, ktoré milujú tekuté rúže, no bojujú s tým, že často pery nepríjemne vysušujú a vyzerajú na perách neprirodzene. 

Plus, musím spomenúť aj príjemnú cenu. Za tak skvelý rúž, ktorý vydrží, na perách vyzerá skvelo a má príjemné vlastnosti by sa oplatilo dať aj viac ako len niečo cez 4 €. 

Maybelline ma poslednou dobou veľmi príjemne prekvapuje. Nedávno som si od nich kúpila zopár produktov, ktoré sa určite objavia aj tu na blogu, no spoiler alert: Bola som s nimi veľmi spokojná. A tento rúž mi potvrdil kvalitu tejto značky znova. 

A čo vy a značka Maybelline? Skúšali ste už tento rúž? :) 

6 komentárov :

  1. I need to try this! It sounds great!

    http://www.lifeofacameo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hlavně mají na výběr plno krásných odstínů, já jsem ještě tuto rtěnku neměla, ale mám v plánu si ji pořídit.
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný odstín sis vybrala. Líbí se mi, že rtěnka nevysušuje rty. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. It is a gorgeous colour. And it is wonderful that is has such good longevity!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Právě jsem si jeden odstín z této řady také pořídila a jsem stejně nadšená jako ty! Dokonalá výdrž. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rtěnky z této řady jsou moje nejoblíbenější :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť