SOCIAL MEDIA

new in

13. júla 2020
Ahojte, dnes som si pre vás pripravila ďalší článok plný oblečenia. Poďme sa na to spoločne pozrieť! :)

Prvým kúskom je takéto farebné tričko. Osobne moc nemusím farebné tričká, ale toto malo veľmi pekný strih a musím povedať, že skvelo sedí. Myslím, že sa bude veľmi dobre hodiť do čierneho alebo bieleho jednoduchého outfitu. Plus, na leto je takéto tričko ako stvorené.



Druhým tričkom je takýto crop top. Osobne crop topy príliš nenosím. Necítim sa v nich úplne pohodlne. Keď sa však tento crop skombinuje napríklad so sakom alebo niečim, čo pôjde na vrch (poprípade so sukňou alebo nohavicami s vysokým pásom) bude to vyzerať naozaj super! Plus, čierna sa hodí snáď ku všetkému.
Tretím je znova čierne tričko. Má trochu väčší výstrih, no myslím, že sa skvelo hodí do teplého letného počasia. Plus, čierna sa hodí naozaj ku všetkému, takže tu určite nebude problém nájsť nejaké oblečenie, ktoré by som k nemu skombinovala. Som z neho nadšená, je aj veľmi príjemné na nosenie.
A posledný, štvrtým kúskom, sú takéto šaty. Osobne som na ne dlhšie pozerala, len sa mi nepáčila tá dlhá časť na jednej strane. Keď som však na čaty dlhšie pozerala, povedala som si, že za vyskúšanie nič nedám. Poprípade ich posuniem ďalej.
A čo vy? Aké máte nové kúsky? :)

4 komentáre :