SOCIAL MEDIA

new things

29. apríla 2020
Dnes tu mám pre vás ďalšie kúsky z Femme Luxe! Poďme sa na ne spoločne pozrieť :)




Z Femme Luxe mám niekoľko takýchto tričiek a všetky sú extrémne pohodlné. Taktiež skvelo vyzerajú a dajú sa nosiť k úplne všetkému. Ak hľadáte nejaké minimalistické a basic tričko, rozhodne na jedno takéto stavte. Ja osobne milujem jednoduché tričká bez potlače. Nie som moc milovníkom potlačí, som skôr za niečo jednoduchšie, čo sa dá kombinovať s ostatnými vecami :) 

V prípade týchto tričiek ide o nápisy ako Oh La La, Fearles Femme a Beverly Hills. Sú to oversized tričká, ktoré na človeku vyzerajú skvelo, nehovoriac o tom, že sú veľmi príjemné. Dokázala by som v nich aj spať! :D V prípade, že by sa vám nepáčili tieto názvy majú ďalšie druhy :) 

A posledným kúskom je táto súprava. Nie som milovníkom súprav a aj tieto dva kúsky budem nosiť samostatne, ale musím povedať, že je to veľmi príjemné oblečenie, ako stvorené na dni doma. A keďže teraz sme skoro stále doma, rozhodne to využijem! :) 

7 komentárov :