SOCIAL MEDIA

new in

17. apríla 2020
Ahojte!
Dnes mám pre vás zopár nových kúskov, ktoré mi nedávno prišli. Poďme sa na ne spoločne pozrieť :)


Z Femme Luxe mám niekoľko takýchto tričiek a všetky sú extrémne pohodlné. Taktiež skvelo vyzerajú a dajú sa nosiť k úplne všetkému. Ak hľadáte nejaké minimalistické a basic tričko, rozhodne na jedno takéto stavte. Ja osobne milujem jednoduché tričká bez potlače. Nie som moc milovníkom potlačí, som skôr za niečo jednoduchšie, čo sa dá kombinovať s ostatnými vecami :) 
Červenú mám vo svojom šatníku v pomerne malom množstve, ale pravdepodobne si ju musím zaobstarať vo väčšom, pretože sa mi poslednou dobou zapáčila omnoho viac. Napríklad táto blúzka/tričko so zaujímavými rukávmi ma dostali hneď. Vyzerá to štýlovo a taktiež veľmi elegantne. 
A poslednou vecou sú tieto šaty/blúzka, ktoré potrebujú vyžehliť :D. Ale keďže som vysoká, šaty sú mi kratšie, takže ich budem nosiť na štýl klasickej blúzky k nohaviciam :) Ale veľmi sa mi páči rifľové prevedenie skombinované s klasickou blúzkou. 


4 komentáre :