SOCIAL MEDIA

makeup with an attitude

12. apríla 2020
Rúžov nie je nikdy dosť.

Myslím, že tento článok môžem pokojne začať touto vetou. Takmer vždy, keď si z Notino objednávam nejaké veci, si do košíka vhodím nejaký nový. Či už klasický alebo tekutý, neustále skúšam nejaké novinky.
rude cosmetics červený rúž


Práve to bol aj dôvod, prečo mi v košíku skončil rúž značky Rude Cosmetics. Na začiatok chcem povedať, že som s touto značkou nikdy nemala žiadnu skúsenosť. Rúž za veľmi príjemnú cenu letel do košíka z dôvodu, že mal veľmi peknú farbu a taktiež to bola novinka. Povedala som si, že by teda nebolo na škodu vyskúšať niečo nové ako pre mňa, tak aj možno pre vás. Predsa len, keď je to novinka, je väčšia pravdepodobnosť, že ste produkt ešte neskúšali.
Ako som pozerala, značka sa orientuje aj na ďalšie typy dekoratívnej kozmetiky, ako napríklad paletky očných tieňov, rozjasňovače, lícenky, či dokonca som objavila aj fixačný sprej s rozjasňujúcim účinkom, ktorý pôjde do košíka najbližšie, ako budem objednávať!

Tentokrát však od značky Rude Cosmetics mám rúž s názvom Notorious (to, že názov mi pripomína Conora McGregora opomenieme) a v ponuke Notina nájdete rovno päť odtieňov. Keďže som milovníčkou červených rúžov, v košíku mi pristál odtieň Hell To Pay, čiže najtmavší z možných. Rozmýšľala som však aj nad nude odtieňmi. Tých som však poslednou dobou nakúpila viac, a preto som sa vrátila ku krvavočervenej klasike.
rude cosmetics
Prvá vec, ktorá ma na rúži zaujala, bola veľmi pekná krabička a taktiež obal. Ako vidím, značky vedia, na čo staviť, aby pritiahli pozornosť svojich zákazníkov. Hneď po otvorení som zacítila príjemnú sladkú vôňu. Mám rada, keď rúž príjemne vonia. Je mi tak omnoho príťažlivejší.

Rúž sa vďaka precíznemu aplikátoru veľmi dobre aplikoval na pery. Po nanesení som si ich len jemne upravila. Nebolo potrebné odličovať príliš veľa rúžu, ktorý by sa naniesol zle.
Keďže sme v situácií akej sme a von teraz takmer nechodím (a keď áno, tak v rúšku, kde si rúž budem dávať zbytočne), rúž som testovala doma. Dala som si ho ráno a skúšala, čo znesie. Prvou vecou, ktorej musel odolať, bola káva. Keďže neraňajkujem, presunieme sa až na obed, kedy som jedla cestoviny. Tu pri nich rúž jemne povolil, čo je však úplne bežné. Keďže je tmavý červený, trochu som ho pretrela, pretože stopy, kde chýbal, bolo vidno. Následne som mala ďalšiu kávu, počas dňa jeden dezert, po ktorom rúž veľmi dobre držal. A nakoniec to bola večera, ktorú tvoril jogurt, kde rúž taktiež vydržal.
Na konci dňa tak rúž vyzeral veľmi dobre. Výhodou je, že je veľmi sýty a nemusí sa preto niekoľkokrát pretierať. Viac vrstiev na perách mi je nielen nepríjemných, taktiež pety ani nevyzerajú prirodzene. Preto keď si mám rúž celý opraviť, radšej spravím to, že si ho dám celý dole a následne znova aplikujem. Pri tomto som to však nemusela robiť, pretože som si opravovala len malé chybičky.
rude cosmetics rúž
Farba rúžu je krásna, mne sa neskutočne páčila. Spravila som vám preto aj fotku na papieri, aby vám ju nijako neskresľovali moje pery. A pravdepodobne rúže už budem fotiť najmä takto! :)

A čo vy a táto značka. Poznáte? Skúšali ste?

4 komentáre :

  1. Fantastic post dear!
    HAPPY WEEKEND AT HOME
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Túto značku nepoznám prvýkrát o nej počujem, ale tento rúž ma zaujal. Zbožňujem ruže, ktoré majú aj nejakú výdrž. Tiež som toho názoru, že rúžov nie je nikdy dosť. Pri mojom nákupe v drogéria stále siahnem po nejakej novinke.
    Budem rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obal má vážně moc hezký design, každopádně hlavní je výdrž , která bude bezpochyby také super! :)

    OdpovedaťOdstrániť