SOCIAL MEDIA

blue nails

20. februára 2020
Aj napriek tomu, že sú laky na nechty takou bežnou vecou, s ktorou sa strevame mnohí pravidelne, ich výber je občas ťažký. A to najmä pre tie ženy, ktoré ich nosia neustále. Ja do tejto skupiny patrím taktiež a posledné mesiace som mala obdobie, kedy som už nejaký ten dobrý lak na nechty nevedela nájsť.

Teoreticky, nešlo ani tak o dobrý lak, ako skôr o to, aký odtieň si mám vybrať. Doma mám desiatky lakov, no vždy, keď si idem nechty prelakovať, si nejako neviem vybrať. Väčšinou preto ostávam pri nude odtieňoch, v ktorých sa cítim najlepšie.
Tmavé farby na nechtoch sa mi páčia, no nejako sa v nich úplne necítim. A napríklad v takej bordovej alebo červenej sa necítim už vôbec. Sama netuším prečo.
Nedávno mi však prišiel jeden lak z ElNino.sk a musím povedať, že som bola prekvapená, ako som sa do tej farby zamilovala.

Týmto lakom je lak Rimmel London 60 Seconds Flip Flop. Hneď na prvý pohľad ma tá farba zaujala. S Lolou sme sa zhodli na tom, že ide o petrolejovú modrú farbu. A úprimne, na laku som ju fakt takto ešte nevidela. Preto som si nechty hneď odlakovala a nalakovala týmto lakom.

Farba je naozaj krásna. Žiarivá, lesklá a na nechtoch vyzerá perfektne. Musím povedať, že ja osobne nie som zástancom matných lakov. Doma zopár mám, ale taktiež ich nenosím. Zdá sa mi, že na nechtoch nevyzerajú nejako príliš dobre. Samozrejme, každý má na to iný názor.
Tento lak však matný nie je, čo ma veľmi potešilo. Okrem toho, že vyzerá skvelo, aj skvelo drží. Ja mením farbu na nechtoch každý týždeň. To znamená, že očakávam, že lak vydrží aspoň týždeň. Tieto tmavé odtiene väčšinou počas týždňa raz pretriem, lebo sa jemne odlupujú. Bol to aj prípad tohto laku, no úprimne, je to bežná vec.
Ak by ste však chceli, aby lak vydržal dlhšie, vyskúšajte naň dať vrstvu priesvitného laku.

V prípade, že hľadáte nejaký zaujímavý lak, rozhodne vyskúšajte tento. Jeho odtieň je perfektný! :)

4 komentáre :

  1. ja som ten typ, čo nosí len čiernu a bielu :D a tie striedam, odporúčam laky značky ZAO :) odtieňtohto laku je naozaj krásny
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně nedělá problém žádná barva na nehtech. Velmi ráda si je lakuji a nevadí mi žádný odstín. Tohle je krásná barvička.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Modrý odstín jsem dlouho na nehtech neměla :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť