SOCIAL MEDIA

beauty tip: Kallos

7. januára 2020
Prvým kozmetickým článkom, ktorý v tomto roku napíšem, bude o kozmetike od ElNino.sk. A to nielen o nejakej kozmetike, ale o kozmetike, ktorá perfektne pomáha a dokáže s vlasmi priam zázraky. Ak chcete do nového roka vykročiť tou správnou nohou, rozhodne by ste mali dať tieto produkty aj vy.

Produkty, o ktorých vám tu dnes budem básniť, sú značky Kallos. Túto značku poznám už niekoľko rokov. Pravidelne od nej používam šampóny a masky na vlasy. Niekoľkokrát ste ju tu na blogu už mohli zaregistrovať. Tentokrát mám pre vás celú vanilkovú radu. Okrem šampónu a masky tu mám však aj jeden nový produkt - aspoň pre mňa nový. Kondicionér od Kallos som ešte neskúšala, a preto som sa naň veľmi tešila. Roky som kondicionéry nepoužívala, a preto som chcela niečo vyskúšať. Poslednou dobou ma vlasy nejako moc neposlúchajú, a preto som si povedala, že bude fajn vyskúšať úplne všetky možné alternatívy - od masiek, cez olejčeky až ku kondicionérom.

Začnime teda šampónom. Prvá vec, ktorú si hneď na šampóne všímam je vôňa. Šampón ma na Kallos vanilka má naozaj nádhernú vôňu, ktorá je sýta a silná. Vhodná je preto najmä na zimné obdobie, kedy osobne vyraďujem celkovo všetky ovocné a kvetinové vône. Väčšinou volím niečo sýtejšie a ťažšie. Tento šampón je vhodný najmä na toto obdobie. Mnohí však podobné šampóny používajú aj počas leta či jari. Pokojne tak môžete urobiťaj vy.
Šampón vonia naozaj nádherne.

Konzistencia šampónu je presne taká, akú mám rada. Je stredne hustej konzistencie, ktorá sa dá jednoducho do vlasov aplikovať a následne speniť. Nemám totižto rada šampóny, ktoré nepenia, zle sa dostávajú do vlasov a najmä, sú husté. S takýmito výrobkami sa pracuje naozaj veľmi ťažko a často sa mi stáva, že si ich z vlasov neviem dobre vyumývať.
V tomto prípade to tak vôbec nebolo. Vlasy sa veľmi jednoducho a dobre umývali, šampón sa dal zmyť a dobre sa s ním pracovalo.

Šampón taktiež skvelo vlasy umyl a zbavil mastnoty. Stačilo si umyť vlasy raz. To sa mi na šampóne veľmi páčilo, pretože sa mi často stáva, že šampóny ani po druhom umytí nevedia "urobiť svoju prácu".

Okrem toho, vlasy sú po šampóne príjemne nadýchané, lesklé a svieže. Takýto pocit je jednoducho na nezaplatenie a milujem ju. Vždy sa teším na práve takýto pocit, keď si vlasy umyjem.
Ďalšou vecou je kondicionér. Dlhé roky som kondicionér nepoužívala. Myslela som si, že je zbytočný. Nedávno som však čítala nejaké články ohľadom vlasov a našla som skvelé výhody týchto výrobkov. Keďže si vlasy teraz nestrihám a nechávam si ich dorásť, snažím sa o ne aj dobre starať. Práve preto som začala používať kondicionér po každom umývaní vlasov. Okrem toho, že kondicionér skvelo vlasom pomáha, vyhladzuje ich a vlasy sú lesklé, je dostatočne veľký. Má až liter. Jeho výhodou je, že dávkovanie je jednoduché. Nemá hrubý závit (pri mangovom šampóne z tejto rady som mala hrubý závit a šampón sa dosť ťažko dávkoval, pretože rýchlo a vo veľkom množstve vytekal) a má až 1 liter. Je preto vhodný ako na dlhý čas, tak aj pre viacerých používateľov. U nás to je aj sestra aj mamina. Všetky tri vždy používame to isté a následne si kúpime niečo ďalšie. Všetky tri tak spolu testujeme.

Kondicionér používam po každom umývaní. Vlasy sa pri umývaní vlasov vždy otvoria. Z nich sa mastnota a nečistoty dostanú von. Následne by ste mali vlasy zatvoriť. A to sa robí pomocou kondicionéru.
Ak teda hľadáte dobrý kondicionér, rozhodne stavte na tento.

Presuňme sa na masku. Masky od značky Kallos veľmi rada používam. Doma mám mangovú, čokoládovú a nejakú s omega.

Ja osobne som človek milujúci vanilku a celkovo, vanilkovú príchuť. Práve preto, kombinácia vanilkovej masky, šampónu a kondicionéru je niečo perfektné.
Ešte predtým, ako poviem o samotnej maske, musím vyzdvihnúť cenu masky. Mnohé masky, ktoré (aspoň mojim vlasom) absolútne nepomohli a nevidela som, ani po dlhom používaní, žiadne výsledky, stoja aj desiatky eur. Masky od Kallos sú lacné, mám po nich hebké a vyživené vlasy, a taktiež viditeľné výsledky. Práve preto sa k tejto značke neustále vraciam.
Späť však k maske. Maska ma zaujala svojimi skvelými výhodami. Vlasy sú jemné a príjemné na dotyk a vidno, že sú vyživené. Okrem toho, vďaka príjemnej vôni a rovnakej ako pri šampóne a kondicionéri, sa posilňuje celková vôňa na vlasoch. Vďaka tomu vlasy voňajú aj niekoľko dní po umytí. Ja si umývam vlasy každý druhý-tretí deň, čo znamená, že mi vôňa vydrží vždy až dovtedy, kedy si vlasy znova umyjem.
Osobne sa snažím masky na vlasy používať aspoň raz do týždňa. Keď mám dni nabité, tak sa snažím použiť masku aspoň dvakrát do mesiaca. Vždy sa snažím masky nejako moc nekombinovať a dlhšie používať tú istú. Aby si spravila svoju prácu (pretože po jednom používaní nikdy nedostanete 100 % výsledky) a vlasy si trochu zvykli. Následne, po niekoľkých použitiach, masku zmením.

Vanilková maska je perfektná a okrem toho, že skvelo vonia, má aj perfektné výsledky. Vlasy sú hebké, zdravé a lesklé.

2 komentáre :

  1. Great products dear
    Thanks for share
    Have a good day 💋
    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šampon jsem měla jiný a byl docela fajn, ale masky jejich chválím :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť