SOCIAL MEDIA

next step

23. júla 2019
V živote sa dejú rôzne veci. Niektoré sú dobré, iné zasa zlé. Nikdy však nemôže človek prijímať iba jednu z nich. Ak sa vám v živote dlho nedarí a prichádzajú len samé facky, ktoré vás zhadzujú dole, buďte si istí, že o chvíľu príde obdobie, počas ktorého sa vám bude dariť. 
Funguje to však aj opačne. Vždy príde niečo, čo jednoducho človeka zrazí na kolená alebo zraní. Vďaka tomu sme silnejší. 

Vždy, keď v mojom živote nastane nejaký veľmi výrazný pokoj alebo sa dlhšie nič neudeje viem, že môžem niečo čakať. Že sa niečo udeje. A taktiež sa aj udialo. Veď predsa, nebol by to život. 
Nebudem úplne zachádzať do detailov, ale môžem povedať, že mi skončila jedna etapa v mojom pracovnom živote, ktorú som mala rada, a ktorá ma napĺňala. Nejako vo svojom vnútri som však mala taký zvláštny pocit, že niečo skončí. 
Tento pocit ma neklamal. Začiatkom júla, v pomerne pokojnom období, kedy som stresovala maximálne z toho, že sa nestíham pobaliť na dovolenku (a ani som sa na ňu nebalila, pretože čím viac som mala z toho stres, tým menej som to riešila), prišla táto správa a ja som to akoby už dopredu tušila. 
Bolo mi to ľúto? Fuh, a ako. Viem však, že všetko zlé je na niečo dobré (aj keď si to uvedomujem až teraz, s odstupom času) a taktiež viem aj to, že sa vďaka tomu môžem posunúť ďalej. Skúsiť niečo nové, naučiť sa zas fungovať v trochu inom smere. 
A preto som teraz neskutočne motivovaná najmä vo svojom pracovnom živote. Presne tento drive mal prísť, pretože som pomaly svoju prácu začala robiť strojovo, mechanicky. A práve to nechcem. Chcem sa totižto stále posúvať ďalej, učiť sa nové veci, aby sa mi mohli otvoriť ďalšie dvere.
A tak sa posúvam. Síce ešte úplne neviem kam, ale posúvam sa. 
Držím tak sama sebe palce a začínam hľadať svoje ďalšie miesto v tomto veľkom svete. A vy budete pri tom, samozrejme. Prostredníctvom môjho blogu a sociálnych sietí :) 


Plus, tieto krásne fotografie vznikli počas mojej menšej dovolenky s rodinou pri mori. Keď budem mať trochu viac času, spíšem nejaký článok aj o dovolenke a pridám zopár fotografií :) 

15 komentárov :

  1. Držím ti palce, aby vše šlo podle tvých představ! Když člověk vidí progress, hned je sám se sebou spokojenější :)) Moc hezké fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky na násherném místě! Držím ti palce, aby se ti vše vydařilo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hrozne sa mi páčia tieto fotky, hlavne tá kompozícia a farby. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsem moc ráda, že k celé situaci máš takovýto postoj :) Držím ti palce, aby bylo zase dobře :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Když něco skončí, něco nového začne. Tak držím palce, aby to bylo lepší, než předtím. Krásné fotky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Canon Printer Tech Support Phone Number - Is it accurate to say that you are hunting down Canon printer bolster? Well, you have arrived on the correct page on the grounds that the Canon Printer Support Phone Number is presently accessible to fix all your printer related issues. Canon is a worldwide brand that is generally known for its printer segments at a sensible expense.

    Canon fabricates such printers that satisfy all your printing necessities and gives you the best printing arrangements. Yet, here and there it can fall into a few issues and mistakes that can influence your work. To fix the issues, you can call us at our Canon Printer Support Phone Number and the help group will be there to help you in a matter of moments.


    HP Printer Tech Support Phone Number | QuickBooks Tech Support Phone Number | Norton Tech Support Phone Number

    OdpovedaťOdstrániť
  7. amazing photos! so pretty!

    http://www.lifeofacameo.com/2019/07/femme-luxe-whites.html

    OdpovedaťOdstrániť