SOCIAL MEDIA

march

31. marca 2019
Deň sa s dňom stretol a máme tu koniec marca.
Nechápem, neverím a krútim hlavou, ako mohol tento mesiac tak neskutočne rýchlo ujsť.

Mesiac, kedy:
  • som oslavovala svoje 21. narodeniny,
  • som dala KONEČNE meet s mojimi babami 
  • som sa stretla s ďalšími zlatíčkami zo strednej školy a mojimi blízkymi ľuďmi
  • som bola Lola u mňa celý víkend a okrem prechádzky v noci a dlhým rozhovorom sme to roztočili aj pri Xboxe 
  • som si užila milión káv s kamarátmi, spolužiakmi, sestrou a rodinou
  • mi pribudlo niekoľko nových a krásnych kníh v mojej knižnici (o tých bude článok, samozrejme)
  • som sa znova posunula ďalej a naučila sa zas niečo nové
  • som sa musela popasovať s viacerými úlohami, ktoré som dostala v škole a boli celkom ťažšie, ako sa na prvý pohľad zdali
  • som prečítala asi tri knihy
  • som videla niekoľko seriálov a filmov
  • som si nafarbila hlavu krásnou čiernomodrou farbou, ktorá sa však vymyla tak rýchlo, ako som si ju na tú hlavu aj dala
  • som mala konečne nové okuliare, po ktorých som veľmi dlho túžila
  • som vypila obrovské množstvo kávy a čokolády zo školského automatu (ako asi každý mesiac) 
A kedy sa stalo obrovské množstvo ďalších vecí, ktoré si navždy zapamätám a uchovám v pamäti. 
Mesiac marec bol nádherným mesiacom, na ktorý som sa aj tešila. Jedným z dôvodov bolo aj to, že je to akoby "môj mesiac", kedy oslavujem svoje narodeniny. Takisto to však bol aj mesiac, kedy sa počase konečne umúdrilo a bolo teplejšie a takisto, bol to mesiac, ktorý ma zas posunul o niečo ďalej. 


A čo vy a mesiac marec?

Use code: DLAnniversary   with 12% discount:  
Use code " DLAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD 

Use code"DLAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD

Use code " DLAnniversary " for all order with over 100USD save 12USD

4 komentáre :