SOCIAL MEDIA

I like it

17. októbra 2018
Ahojte!
Nedávno som vám priniesla článok, v ktorom som vám ukázala krásny tmavý kabát z internetového obchodu Bolf.cz. Dnes mám pre vás ešte jeden kúsok z tohto e-shopu. Je to sivá mikina, ktorá mi padla do oka okamžite.

Ako som už v prvom článku spomínala, rada vždy nájdem nejaký nový internetový obchod, v ktorom môžem nakupovať, pretože tu nájdem niečo úplne iné, ako poznám alebo ako nakupujem inde. A práve tu som našla takúto jednoduchú, no zároveň veľmi štýlovú mikinu, ktorú som hľadala už dlhšie.
Úprimne, nie som človek, ktorý by nosil mikiny veľmi často. Keď tak premýšľam, doma ich mám len naozaj pár kusov, ktoré vytiahnem v prípade rýchleho outfitu, keď nemám chuť riešiť to, čo si oblečiem. Sivá farba je jednou z mojich top na jeseň a zimu. Aj napriek tomu, že mám veľmi rada zaujímavé farby, radšej vždy stavím na tmavšie farby v outfite, kde využijem jeden svetlejší kúsok na to, aby to všetko rozbil. Táto mikina ma zaujala takou jednoduchosťou a takisto aj celkom vtipným popisom.

Počas jesenných a zimných dní sa síce snažím outfit vždy nejako osviežiť červenou, horčicovou alebo vínovo červenou farbou (tzv. burgundy), no nikdy to nie je tak, že by som na seba hodila neónovú zelenú či žltú a vyrazila do ulíc. Jednoducho sa mi to do tohto ročného obdobia nehodí.
A práve preto som vždy takéto farby dala na toto obdobie bokom a radšej som hľadala niečo v takých pastelových alebo tmavších farbách, ktoré moc nekričia. Táto mikina sa dá skombinovať naozaj so všetkým a najlepšie dotvorí nejaký športový outfit s teniskami a rifľami.
Výhodou je aj to, že mikina nie je príliš oversized a pekne na tele vynikne. Ja som si ju zamilovala aj vďaka šnúrkam, ktoré sú takisto popísané a robia tak ďalší doplnok namiesto toho, aby len viseli. Inak musím podotknúť, že tento kúsok je aj mimoriadne teplý a hodí sa napríklad po koženú bundu počas sychravých jesenných dní, kedy je ráno väčšinou zima a vy potrebujete nečo teplejšie.

A čo vy a mikiny? Kombinujete ich do svojich outfitov aj vy? :)

2 komentáre :

  1. Já mikiny nosím velmi ráda a tahle vypadá moc hezky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mikiny nosím spíše na sport, nebo někam do přírody, do města jen občas, líbí se mi podobný střih, ale volila bych asi bez nápisu, v poslední době mám raději nepopsané oblečení.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť