SOCIAL MEDIA

life lately

2. decembra 2017
Keď sa pozriem dozadu, vidím krásny rok, ktorý prebehol neskutočne rýchlo. Akoby bol január tohto roku len nedávno a my tu už znova máme Vianoce. O tom však hovoriť nechcem.

Dnes chcem hovoriť o tom, že som videla už veľmi veľa citátov, ktoré hovorili o tom, ako jeden rok v živote človeka dokáže spraviť veľa. Dokáže sa toho zmeniť neskutočne veľa. Úprimne povedané, za posledné tri mesiace sa mi deje v živote toho toľko, že sa mi stačí pozrieť na minulý víkend a cítim sa, akoby som bola omnoho staršia, ako pár dní predtým, akoby som pochopila niektoré veci, ktoré som ešte pred pár dňami nechápala a ako sa situácia okolo mňa veľmi rýchlo zmenila.
Takisto sa občas usmievam nad tým, čo napíšem na blog a o pár dní to je úplne inak, cítim sa inak a niekedy má článok pre mňa trochu inú hodnotu. S odstupom času však vidím aj iné veci, ktoré sa mi vyjasnili po dlhšom čase, ako napríklad roku, či dvoch.
Jednoducho povedané, nikdy som si neuvedomovala, že tak rýchlo a jasne dospievam. Až teraz.


14 komentárov :

  1. Tiež mi pred 2 mesiacmi klopla na dvere 17 -nácka a a hneď som precitla, že by som ešte chcela byť dieťaťom 🤷🏻‍♀️ Úplne si vystihla moje pocity 😅

    Na mojom blogu inak prebieha GIVEAWAY - https://emmareyess.wordpress.com/2017/11/28/vianocna-giveaway/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No poviem ti, že keď mne budúci rok v marci zaklope na dvere 20-tka, tak vtedy to bude veľké precitnutie :D :D

      Odstrániť
  2. Jojo, před pár dny jsem oslavila 19. narozeniny, čeká mě maturita, nástup na vysokou.. Začínám řešit věci, který dost významně ovlivní můj život v budoucnu. Už to není jen sranda typu, teď to ještě tak nevadí, doženu to příští rok. A podobně. Pomalu se odtrhnu od lidí, se kterými jsem byla 19 let denno-denně. Je to šílený. Držím palce, ať se ti všechno daří. A outfit je super :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rovnako ako si na tom ty, tak isto som na tom aj ja :) Posledný rok na strednej, maturita, vysoká škola. Dúfam, že nám to všetko vyjde dobre :)

      Odstrániť
  3. Občas mám taky tento pocit. Připadám si tak nějak vyspělá a rozumná a pak přijde zase den, kdy bych nejradši byla doma u rodičů a dívala se ráno jako malá na pohádky. Je to vtipné :)


    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. OMG I love your sweater, super dope!!!

    http://justohana.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Presne viem o čom hovoríš,takéto pocit som mávala a občas stále mávam aj ja :) Inak pekný článok aj mikča :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No ale tá mikina ti neskutočne pristane, aj nové vlásky. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť