SOCIAL MEDIA

Christmas with Yves Rocher

21. decembra 2017
Yves Rocher patrí u mňa medzi značky, ktoré sú kvalitné, majú skvelé účinky na pleť, pokožku či telo a dokážu spraviť zázraky. Túto kozmetiku mám rada nielen vďaka perfektným účinkom, ale takisto aj vďaka krásnym obalom a vôňam, ktoré produkty majú. Dnes mám pre vás krásne produkty, ktoré mi nedávno prišli a veľmi ma potešili!

 Vo vianočnej krabici som našla telové mlieko, toaletnú vodu, balzam na pery, krém na ruky, sprchový gél a telový píling. Niektoré výrobky sú z kategórie "Biela vanilka", ktorú som si okamžite zamilovala a vedela som, že bude moja obľúbená a druhé sú z kategórie "Kúzelné lesné plody", ktoré sú svieže a perfektné na každé ročné obdobie!
Krémový sprchový gél, ktorý sa nachádza úplne naľavo na fotografií, je naozaj perfektný. V skutočnosti je naozaj krémový, ale nie príliš, takže nie je moc hustý a dobre sa na pokožke rozotiera. Veľmi sa mi páči aj otváranie, vďaka ktorému sa dobre otvára aj zatvára a vôbec mi nevyteká. Objem sprchového gélu je 400 ml, čo je naozaj veľa a vydrží dlho. Najväčšou výhodou pre mňa bolo to, že sprchový gél je na pokožke cítiť veľmi dlho a pokožka je po sprchovaní mäkká a jemná na dotyk.
Do kategórie "Kúzelné lesné plody" patrí telové mlieko, ktoré má jemnú vôňu a perfektne hydratuje pokožku. Doma mám vždy niekoľko telových mliek, ktoré neustále striedam. Úprimne sa však priznávam, že mnohokrát zabúdam používať telové mlieko. Na toto si však vždy spomeniem, pretože pokožka je mäkká a príjemná na dotyk. Takisto aj krásne vonia!
Ďalšou vecou je tekuté mydlo na ruky, ktoré sa tiež radí do kategórie lesných plodov. Vonia naozaj krásne a doma sme si ho obľúbili celá rodina! :)
Pri krémoch na ruky je to u mňa dosť zložité. Nie každý mi vyhovuje, pretože mám suchú pokožku a vždy potrebujem niečo poriadne. Väčšinou stavím na husté krémy na ruky, ktoré však nie vždy pomôžu, a preto musím skúšať stále niečo nové. Pri tomto kréme na ruky som bola nadšená, pretože voňal krásne, no nevedela som, čo mám od neho čakať. Hneď po prvom natretí na ruky som si bola istá, že je to ten krém, ktorý som dlho hľadala. Krém sa rýchlo vstrebal, krásne voňal a perfektne hydratoval! A ten nádherný obal? Myslím, že o tom nič netreba hovoriť.
Toaletná voda s krásnou vôňou bielej vanilky sa mi zapáčila hneď! Vzala som si ju so sebou aj do školy, ale vôbec som ju nepotrebovala počas dňa znova na seba dať, pretože je dostatočne silná a vydrží až do večera. Naozaj ma to prekvapilo, pretože doma mám aj klasické parfémy a tie nevydržia tak, ako táto toaletná voda :)
Doma mám už asi 20 balzamov na pery, no vôbec mi to nevadí! :D Balzamy na pery používam denno-denne. Vďaka nim mám pery hebké a dobre sa na ne nanáša rúž. Musím povedať, že tento ma bude sprevádzať až do konca zimy, pretože vonia nádherne a pery hydratuje poriadne. Na balzamoch nemám rada, keď sa nevedia dobre vstrebať do pier. Pri tomto balzame však nič také nie je :) Veľmi jednoducho vstrebe a hydratuje.
Poslednou vecou, ktorú tu pre vás dnes mám, je cukrový peeling na telo. Patrí do kategórie "Kúzelné lesné plody" a vonia jemne a sviežo zároveň. Peeling je trochu hustejší, ako tie, ktoré som doteraz mala, no nanáša sa na pokožku veľmi dobre. A takisto sa mi páčia aj veľké kusy cukru, ktoré sa v ňom nachádzajú, vďaka čomu perfektne odstráni z pokožky všetko, čo treba.

11 komentárov :

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yves Rocher má samé dobré ohlasy a ani sa nečudujem. Táto značka ma tiež okúzlila a vianočná edícia má skvelé produkty :)

    Wear the Confidence

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tahle vánoční edice se mi neskutečně líbí! :) Yves Rocher mám neskutečně ráda:)

    https://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako hovoríš, aj ja milujem YR a vianočné edície sú jednoducho najkrajšie! :)

      Odstrániť
  4. Ty vánoční balení od YR jsou naprosto úžasný!:)

    somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vánoční limitovaná edice musí vonět božsky :)

    Přeji Ti krásné a šťastné Vánoce!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I love it! Cool products !!
    www.missgiacloset.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. strašne rada čitam tieto príspevky na podobne produkty čo mám aj ja ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť